lillesky Skrevet 29. august 2005 #41 Skrevet 29. august 2005 (endret) Det er et gammelt uttrykk som sier "mer enn en håndfull og mindre enn en munnfull er bortkasta. hver av mine er to tømmerhoggerhåndfuller og litt til, og det er for jævlig! ← Jeg har hørt at en håndfull er nok!: Jeg har dobbelt håndfull hvis jeg prøver, og håndfull hvis samboer holder! Men jeg har også hørt et fullet champagne-glass! :ler: Husker ikke hvem det var, men det var en kjendis. Noen som har prøvd å putte puppene oppi et champagneglass?! :grine2: Endret 29. august 2005 av lillesky
hecuba Skrevet 29. august 2005 Forfatter #42 Skrevet 29. august 2005 Det er et gammelt uttrykk som sier "mer enn en håndfull og mindre enn en munnfull er bortkasta. hver av mine er to tømmerhoggerhåndfuller og litt til, og det er for jævlig! *jeg kan aldri gå uten bh; det ser lugubert ut, og jeg får vondt i ryggen av det *jeg finner aldri fine bher, utenom hvis jeg er villig til å bestille på internett for tusenvis av kroner *de er i veien hver gang jeg skal gjøre noe; trene, gå i ulendt terreng, jeg kan knapt nok gjøre feltarbeide fordi puppene kommer i veien hele tiden... *jeg kan ikke bruke de klærne jeg vil; den minste utringning og det ser tækky ut til og med bunaden ser horete ut... og noe som helst plagg med knapping framme? glem det!!! * har du tenkt på hvordan du kan ha veska med store pupper? du kan ikke legge den på skrå med båndet mellom puppene; da stirrer alle, har du ei stor veske på ene skuldra blir du fort skikkelig skeiv.... Jeg er overlykkelig over at de forbanna jura endelig ser ut til å minske litt ← Det finnes en mellomting.. Er den jeg vil ha.. blir overlykkelig bare av 1/2 til 1 cub større, jeg.. Har ikke lyst på E og F-cup.. Liker å ri og være aktiv.. Men jo mer aktiv jeg er, jo mindre blir jura..
gaja Skrevet 29. august 2005 #43 Skrevet 29. august 2005 Men jeg har også hørt et fullet champagne-glass! :ler: Husker ikke hvem det var, men det var en kjendis. Noen som har prøvd å putte puppene oppi et champagneglass?! :grine2: ← er snakk om et gammeldags sjampagneglass, et slikt: http://www.suntory.co.jp/wnb/dictionary/te...pagneglass.html mine hadde nok fylt opp et par tyske ølmugger
jordbæret Skrevet 30. august 2005 #44 Skrevet 30. august 2005 Jeg har str 85d og er kjempefornøyd med mine. Og at jeg ikke passer bhene på hennes er ikke noe stress,man må bare se etter nye alternativer. selv har jeg funnet en nydelig undertøysbutikk i købenahavn
hecuba Skrevet 30. august 2005 Forfatter #45 Skrevet 30. august 2005 Jeg har str 85d og er kjempefornøyd med mine. Og at jeg ikke passer bhene på hennes er ikke noe stress,man må bare se etter nye alternativer. selv har jeg funnet en nydelig undertøysbutikk i købenahavn ← Kom deg ut av denne tråden, du ødelegger selvbildet mitt!!!
*Doriz* Skrevet 31. august 2005 #46 Skrevet 31. august 2005 Huff.. Ser at det er mange som klaga over å ha en liten b, men tenk på dei som ikkje har a engang da?? Då begynner det å bli gale.. Men eg er no lykkelig og gla fordeom eg selfølgeli gjerne kunne hatt et par hakk større..
Gjest gjest1 Skrevet 31. august 2005 #47 Skrevet 31. august 2005 Magen min og andre plasser har ikke blitt større nei, sorry for treigt svar Kun puppene! Trionetta er min venn!
Caramba Skrevet 31. august 2005 #48 Skrevet 31. august 2005 (endret) Sånne Champagneglass som vist i linken over tror jeg ble formet etter brystene til Dronning Marie Antoinette av Frankrike på 1700- tallet eller noe sånt..... (Tror hvertfal det var henne, men husker ikke helt om det er en legende eller fakta) Noen som kjenner hele historien om disse glassene? Endret 31. august 2005 av Caramba
Gjest gjest Skrevet 20. september 2005 #49 Skrevet 20. september 2005 Ja men hun har forstørret de nå... ← GWEN STEFANI har ikke silikon! Hun har ikke gjort noen ting med de! ¨Hun har fine og naturlige bryster!!!!
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2005 #50 Skrevet 21. september 2005 glaargh! jeg er ofte piss lei E-cup-puppene mine. For det første må jeg ha en schvæær panser-sportsbh hvis jeg skal løpe eller ta en aerobic-time, noe annet er ikke noe annet enn smertefullt og en mildt sagt merkelig syn. Føler meg teit når jeg løper etter bussen og puppene hopper og spretter til tusen. Ikke kan jeg kjøpe en skikkelig bh under 500,- hvis det ikke tilfeldigvis er salg og de tilfeldigvis har en i min størrelse. Dyrt og vanskelig å finne en fin bikini er det også. Dessuten er jeg sikker på at jeg blir tatt mindre på alvor av enkelte, fordi de tror jeg ikke er noe annet enn et puppestell, selv om jeg ikke går mye utringet etc. Det er ikke bare bare å ha store pupper heller, men takk og lov er vi forskjellige, og ikke alle 75C, det hadde vært gørr kjedelig det.
Gjest Fruktfat Skrevet 21. september 2005 #51 Skrevet 21. september 2005 GWEN STEFANI har ikke silikon! Hun har ikke gjort noen ting med de! ¨Hun har fine og naturlige bryster!!!! ← jepp, hun har silikon ja! sammenlign bilder fra ett år siden...
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2005 #52 Skrevet 21. september 2005 GWEN STEFANI har ikke silikon! Hun har ikke gjort noen ting med de! ¨Hun har fine og naturlige bryster!!!! ← og månen er en ost!
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2005 #53 Skrevet 21. september 2005 http://www.awfulplasticsurgery.com/archives/004978.html
fniseline Skrevet 21. september 2005 #54 Skrevet 21. september 2005 Natural push-up er noen piller som de sier skal få puppene til å bli større.. Noen som har prøvd de? ← Ikke tro på noe av de der tinga (piller eller sugekopper osv) som skryter av at de kan forstørre puppene "naturlig", ingen av de kan dokumentere at de virker. Desverre er det bare silikon (og hull i lommeboka som virker.... Det handler vel mye om å føle seg vel, jeg er lang og ikke så lita, så mine A cup ble liksom aldri noe, følte meg så mye bedre etter jeg fikk innlegg... Først da klarte jeg å gå rett i ryggen. Ja, det ble et hull i lpmmeboka, men det er jo ikke så mye, og hvis dine pupper er "unaturlig" små iforhold til kroppen, altså at det blir et problem for deg, kan du få det dekket på trygdekontoret. -Mine innlegg er jo ikke noen ballonger, bare slik at det ser naturlig ut i forhold til kroppen min. Hilsen Fniseline
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2005 #55 Skrevet 22. september 2005 jepp, hun har silikon ja! sammenlign bilder fra ett år siden... ← hehe... enten en veldig god bh..som kan gi store underverker. Men veldig synd om gwen stefani har tatt silikon da.. =( Men uansett fint var det jo med små bryster også da=) http://www.gwen-stefani.ch.vu/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå