Gå til innhold

Pupper

hecuba

Anbefalte innlegg

Jeg gikk fra AA cup til C/D cup (med kirurgi seff ;0) og jeg har ingen ryggproblemer... Selv om man operere inn implantat betyr ikke det at man får ryggproblemer.. Hahaha! Har bare 580 gram extra å bære på da..

Har ikke noen tro på piller og kremer som skal forstørre brystene. Isåfall må man ta dem hele livet... DET blir dyrt det!!

Endret av CeeCee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Vet noen "grensen" på pupper til å være flatbrystet egentlig? Husker nok kommentarene fra ungdomskolen som "flatbrød" o.l. men bare lurer på om jeg er flat ennå med B eller bare mindre utviklet :P

Snøft, hadde jeg bare hatt disse her på u.skolen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke de som sier at 75 B er lite, er ikke det normalt da? Selv må jeg bruke 85E og skulle gjerne hatt tilbake mine 75B fra Videregående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Så mange vil ha noe de ikke har fra før... Min ene pupp er en anelse større enn den andre, det skal visst være ganske vanlig. Men litt irriterende av og til når den ene er litt for stor til en c og den andre litt for liten til en d... hehe. Det er ikke sånn at det syns og ser skeivt og ubalansert ut altså  ;) !

Det du kan gjøre er å kjøpe BH i D-cup med lommer og uttagbare innlegg, så tar du bare ut innlegget i den cupen som det store brystet skal i, og evt putter to innlegg i den cupen den lille puppen skal i :0))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. Det som fikk meg til å skrive dette innlegget i dag, var etter å ha tatt en titt inne på et forum hvor man snakket om pupper.. Gjennomsnittet var to cup større enn meg! Føle meg en anelse sjenert da, ja.. Skrev hvertfall ikke inn mine mål.. ;)

Noen der ute som vil dele frustrasjon, meninger eller tips med meg?  :sjarmor:

Kanskje mange andre med små bryster som har tenkt som deg?

Da er det i alle fall ikke rart gjennomsnittet blir unaturlig stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje mange andre med små bryster som har tenkt som deg?

Da er det i alle fall ikke rart gjennomsnittet blir unaturlig stort.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har B-cup (jeg og!), og før hadde jeg (også) lyst på større pupper.

Men nå er jeg veldig fornøyd med å ikke ha svære pupper. Kanskje det er noe som kommer med åra? ;)

Fordi:

* Jeg KAN gå uten bh hvis jeg vil, uten at det ser stygt ut.

* De er ikke i veien.

* Jeg finner alltid passende bher i ALLE butikker. :)

* De står pent (henger ikke).

* Får ikke vondt i ryggen (pga. puppene).

Setter man inn silikon er det ikke en engangssum man må ut med, men de må vedlikeholdes hvert tiende år (eller noe slikt).

Før så brukte jeg ALLTID bh med babyolje-innlegg, men nå synes jeg det er deilig å bruke vanlig bh, det blir ikke så svett. :)

Så vær fornøyd med de puppene du har. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ene pupp er en anelse større enn den andre, det skal visst være ganske vanlig.!

:Nikke:

Jepp, det er kjempevanlig! Tror ikke to pupper er prikklike på noen kropp.

Og-det er bare du som ser at de er forskjellige. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har B-cup (jeg og!), og før hadde jeg (også) lyst på større pupper.

Men nå er jeg veldig fornøyd med å ikke ha svære pupper. Kanskje det er noe som kommer med åra? ;)

Fordi:

* Jeg KAN gå uten bh hvis jeg vil, uten at det ser stygt ut.

* De er ikke i veien.

* Jeg finner alltid passende bher i ALLE butikker. :)

* De står pent (henger ikke).

* Får ikke vondt i ryggen (pga. puppene).

Setter man inn silikon er det ikke en engangssum man må ut med, men de må vedlikeholdes hvert tiende år (eller noe slikt).

Før så brukte jeg ALLTID bh med babyolje-innlegg, men nå synes jeg det er deilig å bruke vanlig bh, det blir ikke så svett. :)

Så vær fornøyd med de puppene du har. ;)

Enig i mange av de tingene du sier.. Gjør virkelig det.. Men jeg synes mine ser litt "tomme" ut.. Og er ikke akkurat en full B.. :roll: varierer med vekten..

Er egentlig ikke så mye mer som skal til for at jeg skulle blitt fornøyd.. Var derfor jeg håpet på en slik "mirakelkur"(piller)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du da? Pupper forandrer seg mye.

Jeg er 25 år og de forandrer seg enda. Har blitt litt større det siste året. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du da? Pupper forandrer seg mye.

Jeg er 25 år og de forandrer seg enda. Har blitt litt større det siste året. :)

Jeg er 19 og føler at de bare blir mindre/slappere..

Kan være at jeg bare plutselig har fått noen helt ville komplekser.. Men men.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som meg, bruk bh med babyolje! Du vil nok like puppene dine. :Nikke: Og de vil helt sikkert forandre seg.

Og det er ikke sånn at alle gutter liker store pupper, det er en teit myte.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør som meg, bruk bh med babyolje! Du vil nok like puppene dine. :Nikke: Og de vil helt sikkert forandre seg.

Og det er ikke sånn at alle gutter liker store pupper, det er en teit myte.

:klem:

BH med babyolje? Skal de forandre seg av det, eller bare se bedre ut? Er mye bra Bh-er kan gjøre, men det hjelper jo kun til de kommer av.. ;)

Har forresten kjæreste som er ganske fornøyd med meg. :) Men jeg vet at han var/er opptatt av store pupper.. Tror ikke det var der kompleksene startet.. Men kanskje? Har jo tenkt mye mer på pupper det siste halvåret.. :roll:

Men til gjengjeld tror jeg ingen kan utkonkurrere ut rumpa mi i hans øyne.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han trodde han likte store pupper, inntil han så dine flotte? :sjarmor:

Han liker helt sikkert både puppene og rumpa di MASSE! Bare spør han om puppene. Spør om han skulle ønske at du hadde større pupper.

Min kjæreste (gjennom 8 år) har alltid likt puppene mine som de er. Han har mer imot silikon enn meg. :)

Nei...finnes nok ingen mirakelkur for større pupper, hverken piller eller krem.

Bh med babyolje inni gjør bare at puppene ser større ut når du har bhen på. Også kjennes det ekte, siden det er olje. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han trodde han likte store pupper, inntil han så dine flotte? :sjarmor:

Han liker helt sikkert både puppene og rumpa di MASSE! Bare spør han om puppene. Spør om han skulle ønske at du hadde større pupper.

Min kjæreste (gjennom 8 år) har alltid likt puppene mine som de er. Han har mer imot silikon enn meg. :)

Nei...finnes nok ingen mirakelkur for større pupper, hverken piller eller krem.

Bh med babyolje inni gjør bare at puppene ser større ut når du har bhen på. Også kjennes det ekte, siden det er olje. ;)

Typen blir bare oppgitt når jeg spør om puppene mine.. En slags "himle med øynene/skjerp deg"-holdning.. Hadde en liten utblåsning mot han angående det. Endte med at han svarte "gjør som du vil, men jeg liker deg sånn som du er"..

:roll:

legger du babyolje inni selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, babyoljen er der fra før av. :) De har sånn babyolje-bh på KappAhl iallefall. H&M også tror jeg.

Han er nok fornøyd med deg når han sier det. :Nikke:

Men det viktigste er at du selv liker deg. Som sagt, puppene dine har ikke sluttet å vokse enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har i sommer gått fra liten B til stor B og det synes, fler har kommentert! :D Og jeg er og bare 19 så det er ennå håp ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har i sommer gått fra liten B til stor B og det synes, fler har kommentert! :D Og jeg er og bare 19 så det er ennå håp ja!

Uten å gå opp i vekt? For det har jeg veldig liten lyst til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...