hecuba Skrevet 3. august 2005 #1 Del Skrevet 3. august 2005 Pupper. To kjertler dekket med fettvev og med en liten myk(hard, alt ettersom) knupp på tuppen. Jenter tenker mye på det, gutter tenker også mye på det(eller tar jeg feil nå). Noen vil ha større, andre vil ha mindre. Noen får ryggproblemer av dem, andre får innlegg og hull i lommeboken. Jeg for min del kan gjerne innrømme at jeg vil ha større pupper. Det er vikrelig ikke lett dette her. Jeg har prøvd å legge på meg(noe som bare gikk utover magen), jeg håpet p-piller ville hjelpe meg litt(men de også, merkelig nok, påvirket bare magen). Så bestemte jeg meg for å bli kvitt litt av denne magen.. Gjett hva som ble mindre.. Hehe.. Ja, som dere skjønner lurer jeg på om noen her vet om måter man kan bli litt større på(utenom innlegg, for det er dyrt og man får vel arr?). Har hørt om diverse piller og sånn, men jeg vet ikke om det er noe å håpe på.. Er uansett merkelig hvordan man aldri kan bli fornøyd med det man har.. Det som fikk meg til å skrive dette innlegget i dag, var etter å ha tatt en titt inne på et forum hvor man snakket om pupper.. Gjennomsnittet var to cup større enn meg! Føle meg en anelse sjenert da, ja.. Skrev hvertfall ikke inn mine mål.. Noen der ute som vil dele frustrasjon, meninger eller tips med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 3. august 2005 #2 Del Skrevet 3. august 2005 Det beste tipset jeg har, er å kjøpe en bra BH, ikke på Lindex eller H&M, men på en undertøysbutikk, som f.eks LaLina, som virkelig framhever puppene. En god bh kan gjøre underverker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 3. august 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 3. august 2005 Det hjelper dessverre bare til bh-en kommer av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2005 #4 Del Skrevet 3. august 2005 Mitt beste tips er å rette seg opp i ryggen og være stolt av det man har. Som du sier så kan for store pupper bare føre til ryggproblemer og hvis de i tillegg er kunstige har de gjort et stort innhugg i lommeboka... Selv er jeg nesten flat, dvs jeg bruker 70A. Jeg er alt i alt fornøyd,. Tenker bare hvor praktisk det er når man feks trener og slippe å drasse rundt på store mugger. Som du sier, man blir jo aldri fornøyd, så det beste er kanskje å se det positive i den situasjonen man selv befinner seg i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manic Skrevet 3. august 2005 #5 Del Skrevet 3. august 2005 Små pupper er jo ganske pent da! Vi er jo ganske så forskjellige ellers på kroppen, så hvorfor ikke bare akspektere at vi har har forskjelig typer pupper, hvor skal noe være penere enn noe annet? Jeg er stolt av ripsbæra mine! ....Og bh kan som nevnt gjøre mirakler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2005 #6 Del Skrevet 3. august 2005 jeg bruker for tidem 85 b å er ikke fornøyd. har strekkmerker å de er liksom så myke etter ammingen..... drømmer om silikon å 75 c!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2005 #7 Del Skrevet 3. august 2005 http://www.celebrity-exchange.com/celebs/p...-stefani-02.jpg Som du ser kan man se flott ut med små pupper også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 4. august 2005 Forfatter #8 Del Skrevet 4. august 2005 Natural push-up er noen piller som de sier skal få puppene til å bli større.. Noen som har prøvd de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 5. august 2005 #9 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg synes det faktisk er veldig elegant og pent med små pupper. Sexy også. Ville heller hatt 70a enn 80c. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 5. august 2005 #10 Del Skrevet 5. august 2005 Det hjelper dessverre bare til bh-en kommer av... ← Noen (ved sine fulle fem) som har klaget enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2005 #11 Del Skrevet 5. august 2005 Noen (ved sine fulle fem) som har klaget enda? ← Det er ikke alltid det er for andre man ønsker å fikse på kroppen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ananas Skrevet 5. august 2005 #12 Del Skrevet 5. august 2005 Det var en tråd om samme tema for noen måneder siden, der det blei linka til et produkt lagd i England. Det var en slags bh som lagde et lett vakum rundt brystene, noe som gjorde at de vokste når man brukte produktet daglig over lang tid. Det skulle fungere bra og det var ingen nevneverdige bivirkninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vanligvis innlogget Skrevet 5. august 2005 #13 Del Skrevet 5. august 2005 Noen (ved sine fulle fem) som har klaget enda? ← :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 5. august 2005 #14 Del Skrevet 5. august 2005 :kys_2: ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 6. august 2005 Forfatter #15 Del Skrevet 6. august 2005 Noen (ved sine fulle fem) som har klaget enda? ← Hehe.. Lurer på hvem av oss to som har best innsikt i det emnet der, tro.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 6. august 2005 #16 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg synes små pupper er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2005 #17 Del Skrevet 7. august 2005 http://www.celebrity-exchange.com/celebs/p...-stefani-02.jpg Som du ser kan man se flott ut med små pupper også! ← Synd at hun ikke var fornøyd med dem hun heller da... http://www.awfulplasticsurgery.com/archives/005191.html http://www.awfulplasticsurgery.com/archives/004978.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 7. august 2005 #18 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg har små pupper (75 B), og jeg er kjempe fornøyd med mine.. Og jeg har overhodet ikke mottat klager på puppestellet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2005 #19 Del Skrevet 7. august 2005 http://www.celebrity-exchange.com/celebs/p...-stefani-02.jpg Som du ser kan man se flott ut med små pupper også! ← Må forresten si at Gwen skaffet seg silikon for få mnd siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 7. august 2005 #20 Del Skrevet 7. august 2005 Noen (ved sine fulle fem) som har klaget enda? ← Har sett flere klage over små pupper enn store. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå