Gjest Gjest_Karo_* Skrevet 3. august 2005 #1 Skrevet 3. august 2005 Er det noen her inne som er utdannet revisor og som kan fortelle litt om studiet og fremtidig jobbmuligheter?
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2005 #2 Skrevet 3. august 2005 Hvis du søker finner du en tråd om dette fra tidligere i sommer.
Arkana Skrevet 3. august 2005 #3 Skrevet 3. august 2005 Broren min er utdannet revisor, han syntes studiet var litt kjedelig, men helt greit. Det er flust av jobbmuligheter i Oslo i allefall.
Gjest Små lysende sjødyr Skrevet 11. august 2005 #4 Skrevet 11. august 2005 Jeg er utdannet revisor og jobber som revisor nå i en av de 4 store revisor selskap. Hvis du vil være revisor så anbefaler jeg deg å heller ta siv. øk. utdannelsen. Begynner lønn i en revisor selskaper (som revisor) er 15-20 tusen høyere for en siv. øk utdannet enn en som er revisor utdannet. Jeg vet, det er helt sprøtt. Det var mange som klaget på det hos oss. I tillegg til at revisjonsfirmaer foretrekker siv. øk er. Og hvis du skal ta høyere revisor studie senere, sparer du et år i studer (30 studiepoeng) ved å allerede ha en utdannelse som siv. øk enn som revisor. Men du får mye mer utbytte av jobben som revisor hvis du har revisor utdanning. Jobben er egentlig ganske spennede. Du får jobbe med mange forskjellige selskaper og kommer bort i alt, både store og små ting innenfor økonomi og ofte ting som omtales mye i media. Men beregn mye overtid. Mye overtid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå