Gå til innhold

Gjenoppta kontakt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg datet en fyr i et halvt års tid. For et halvt år siden avslutta han det fordi han ikke følte nok for meg. Den siste uka har han begynt å vise livstegn fra seg, i form av randome snap og svare på ting jeg legger ut. Er dette bare tidsfordriv eller vil han mer kanskje? 🤔

skjønner at det beste er å spørre han men redd for å bli avvist igjen😂 hvorfor har  du tatt kontakt med en eks/ tidligere flørt? 

Anonymkode: a66f6...611

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker han kjeder seg..

Anonymkode: 9caf8...7ad

• Liker 3
Skrevet

Menn gjør sjelden noe for tidsfordriv, er mitt inntrykk. Sannsynligvis er han på sjekkern ovenfor deg igjen

Anonymkode: f3a36...9df

Skrevet

Dropp han, han lukter bare trøbbel 

• Liker 1
Skrevet

Legg fra deg den tanken, han er ikke mer interessert nå enn den gang, at han henter frem igjen deg er nok grunnet mangel på annen og at det da nok er greiere å ha deg der enn å ikke ha noen.

Deg virker han å være lite interessert i.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn gjør sjelden noe for tidsfordriv, er mitt inntrykk. Sannsynligvis er han på sjekkern ovenfor deg igjen

Anonymkode: f3a36...9df

Ts her :) Han virker ikke som en fyr som ville såret meg med vilje så magefølelsen min sier det samme, men hvem vet 😅

Skrevet

Jeg gjenopptar slik kontakt siden jeg ønsker å høre hvordan det går bare, har ingen baktanker. Men aldri opplevd at menn ikke gjør det uten baktanker, det dukker alltid opp hinting til sex.

Anonymkode: 447a5...873

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjenopptar slik kontakt siden jeg ønsker å høre hvordan det går bare, har ingen baktanker. Men aldri opplevd at menn ikke gjør det uten baktanker, det dukker alltid opp hinting til sex.

Tror ikke det er for sex, men kan være han vil høre hvordan det går.. 

Skrevet

Kanskje han kjeder seg eller kanskje han har tenkt en del på deg og angrer på at han avsluttet det. Jeg synes det er rart at enkelte er så bastante i svarene sine angående interesse. Hvis du liker han så ville jeg prøvd å ha kontakt, men vært forberedt på at det ikke blir noe mer. Har vært gjennom det samme og vi endte opp sammen og var sammen i over 15 år.

Anonymkode: c34f7...6e6

Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Tror ikke det er for sex, men kan være han vil høre hvordan det går.. 

Ja, det har jeg tenkt hver gang og. Hint om sex kommer ikke med en gang, de er først platoniske og vennlige. Tror ikke menn har samme behov for å ta opp tråden uten baktanker dessverre. Har faktisk ikke telling på hvor mange ganger det har skjedd, derfor jeg føler jeg kan uttale meg 😛 og flaut nok har jeg vært genuin når jeg bare har lurt på hvordan det går med gamle flammer (spesielt nå under korona), så har noen tenkt og hintet til at jeg hadde baktanker jeg og. På seg selv kjenner man andre. Er visst ikke vanlig å bare lure på hvordan andre har det 🤷🏼‍♀️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...