Gå til innhold

"Å se hva som skjer."

Fremhevede innlegg

Skrevet

På datingapper så setter noen mennesker på spørsmålet om hva du  ser etter; Å se hva som skjer.   -men hva betyr det?

Noen som vet?

Anonymkode: fbaa3...fa1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At man ikke aktivt ser etter noe spesielt, bare tar ting som det kommer 

• Liker 4
Skrevet

Det betyr kanskje at det er ønskelig å la relasjonen utvikle seg naturlig i en retning mot noe eller ikke. Å bruke følelsene.

Ikke bare sammenligne brødlister og oppnåelser og så sammenligne hverandre ut i fra konstruerte verdier og merkelapper som betyr mest for samfunnet og ikke menneskene i det.

Anonymkode: 93919...bd0

• Liker 2
Skrevet

At de kanskje ikke absolutt er på "desperat" jakt etter en date, men at de har appen og sveiper litt i blant og ser om det dukker opp noe.

Kanskje kan det også være at de prøver å kommunisere at de er på appen, men  bare på moro, sånn at hvis det ikke blir noe på dem, så er det liksom noe å gjemme skuffelsen bak. 

Eller at de faktisk er desperat, men prøver virke laidback.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Mona123 skrev:

At man ikke aktivt ser etter noe spesielt, bare tar ting som det kommer 

Men jeg opplever at de som ser etter langvarig forhold også tar det som det kommer. Så skjønner fortsatt ikke forskjellen :)

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På datingapper så setter noen mennesker på spørsmålet om hva du  ser etter; Å se hva som skjer.   -men hva betyr det?

Noen som vet?

Kan det bety at de ser etter kjæreste, men har det gjerne "morro" i mellomtiden?

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet?

Dropp sex med menn som vil se hva som skjer.  Det kan hende "det som skjer" bare er sex, så ved å droppe det elementet får du liket vekk ugresset. 

Anonymkode: 68101...4fc

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg opplever at de som ser etter langvarig forhold også tar det som det kommer. Så skjønner fortsatt ikke forskjellen :)

Hvis man som kvinne sier at man er ute etter noe seriøst så skremmer man vekk alle. Tenk å gå inn i en relasjon med håp om at det skal bli noe varig, kanskje til og med ekteskap ut av det! Hah absurd!

Så det er noe jeg, som kvinne, har begynt å si da alle menn sier det samme. Jeg sier det for å ikke skremme dem vekk, selv om de også håper på det samme som meg.

Anonymkode: b9dc0...cc3

• Liker 2
Skrevet

At de bare er ute etter sex😩

Anonymkode: 31547...034

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man som kvinne sier at man er ute etter noe seriøst så skremmer man vekk alle. Tenk å gå inn i en relasjon med håp om at det skal bli noe varig, kanskje til og med ekteskap ut av det! Hah absurd!

Så det er noe jeg, som kvinne, har begynt å si da alle menn sier det samme. Jeg sier det for å ikke skremme dem vekk, selv om de også håper på det samme som meg.

Ikke min erfaring. Er tydelig på at jeg er ute etter noe seriøst (betyr ikke at man er desperat og tar til takke med første og beste), og får likevel mange henvendelser og dater. 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mitt inntrykk også. 

Skrevet
1 time siden, Gaea skrev:

Ikke min erfaring. Er tydelig på at jeg er ute etter noe seriøst (betyr ikke at man er desperat og tar til takke med første og beste), og får likevel mange henvendelser og dater. 

Jeg tror nok de en "skremmer vekk" ved å være klar på at en ønsker noe seriøst er de som overhodet ikke gjør det samme. Menn som ønsker et seriøst forhold tviler jeg på at i særlig grad lar seg skremme av en potensiell partner som ønsker det samme. 

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, herzeleid skrev:

Jeg tror nok de en "skremmer vekk" ved å være klar på at en ønsker noe seriøst er de som overhodet ikke gjør det samme. Menn som ønsker et seriøst forhold tviler jeg på at i særlig grad lar seg skremme av en potensiell partner som ønsker det samme. 

Det tror jeg også. Vil uansett heller risikere å skremme bort en eller to som kanskje kunne tenkt seg forhold en gang i fremtiden, enn å kaste bort tid og risikere å falle pladask for noen som ikke har lyst på kjæreste. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne! 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man skremmer ikke bort alle nei. Men man skremmer bort de fleste ikrekene og de aller verste som er ustabile, aggressive og sender dickpicks. Men noen sier de er enige og ute etter noe seriøst, men så er det noe som skurrer og personen virker ikke helt ved fulle fem.

man kan som sagt være ute etter noe seriøst, nevne det uten å være desperat og ta hva som helst.

Anonymkode: 32770...ce3

Skrevet

Jeg hadde det på min profil. 

Jeg var i utgangspunktet ute etter noe seriøst, men jeg hadde ikke hastverk heller. Kunne godt ha en ff, det eneste jeg krevde var full ærlighet. Jeg ville ikke få noen til å tro at det kunne bli noe seriøst, om jeg ikke likte de på den måten, men de likte meg. Da gav jeg klar beskjed om at jeg ikke vet hva jeg vil med denne appen, og at jeg tror det var best å avslutte. 

Likte jeg noen godt derimot, så gav jeg beskjed om det også, og sa at jeg ønsket en ærlig tilbakemelding. Om de ville ha ff, så tok jeg en vurdering. 

Siste daten jeg var på, var faktisk en kar som var akkurat samme som meg, i utgangspunktet på jakt etter noe seriøst, men ikke akkurat da. Vi ble enige om å være ff. Slik ble det nå ikke da, vi er sammen enda, flere år senere 😂 

Det viktigste er kommunikasjon tror jeg. Jeg mente i alle fall aldri å fremstå spm useriøs ved å si at jeg tok ting litt som de kommer. :)

Anonymkode: ddf4e...97c

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde det på min profil. 

Jeg var i utgangspunktet ute etter noe seriøst, men jeg hadde ikke hastverk heller. Kunne godt ha en ff, det eneste jeg krevde var full ærlighet. Jeg ville ikke få noen til å tro at det kunne bli noe seriøst, om jeg ikke likte de på den måten, men de likte meg. Da gav jeg klar beskjed om at jeg ikke vet hva jeg vil med denne appen, og at jeg tror det var best å avslutte. 

Likte jeg noen godt derimot, så gav jeg beskjed om det også, og sa at jeg ønsket en ærlig tilbakemelding. Om de ville ha ff, så tok jeg en vurdering. 

Siste daten jeg var på, var faktisk en kar som var akkurat samme som meg, i utgangspunktet på jakt etter noe seriøst, men ikke akkurat da. Vi ble enige om å være ff. Slik ble det nå ikke da, vi er sammen enda, flere år senere 😂 

Det viktigste er kommunikasjon tror jeg. Jeg mente i alle fall aldri å fremstå spm useriøs ved å si at jeg tok ting litt som de kommer. :)

Anonymkode: ddf4e...97c

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne! 

Man skremmer ikke bort alle nei. Men man skremmer bort de fleste ikrekene og de aller verste som er ustabile, aggressive og sender dickpicks. Men noen sier de er enige og ute etter noe seriøst, men så er det noe som skurrer og personen virker ikke helt ved fulle fem.

man kan som sagt være ute etter noe seriøst, nevne det uten å være desperat og ta hva som helst.

Anonymkode: 32770...ce3

De som er ute etter noe seriøst tar da ikke hva som helst eller er desperate de heller. Merkelig resonnement. 

Skrevet

Jeg ser etter noe og seriøst, men får bare moro og sex😂 

Anonymkode: cf690...905

• 2 uker senere...
Skrevet
On 11/15/2020 at 9:22 PM, AnonymBruker said:

Noen som vet?

Hvis man ikke er ute etter noe seriøst, så vil jeg tro folk velger dette.

Anonymkode: c1390...7ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...