AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #21 Skrevet 15. november 2020 Jeg ville forsøkt meg på eksamenen og gjort så godt jeg kunne. Du har allerede levert arbeidskrav. Hvis du er høygravid, hvor stor er sjansen for at du har energi/kapasitet til å gjøre det bedre neste semester med en nyfødt? Anonymkode: 848c7...76d 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #22 Skrevet 15. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Flere oppfordrer til å prøve så godt du kan. Det er en helt grei oppfordring, om du kan leve med en dårlig/midt på treet-karakter. Men det er lurt å velge en blank innlevering om du ikke er fornøyd med en karakter på C eller lavere, pga. rettighetene det gir deg til konteeksamen. Anonymkode: 80ebc...f2b Nå har TS bokstavkarakterer, men det er mange som er i en setting der de har bestått/ikke bestått, og da er ikke det en faktor. Når det er sagt er TS høygravid, og det er ikke sikkert at hun vil være i en mye bedre situasjon ved konte. Man får kjenne litt på det selv, men det er ikke uvanlig å kjenne på et skikkelig sug dagen før eksamen. Anonymkode: 3c538...6f9 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #23 Skrevet 16. november 2020 9 timer siden, bettypaige skrev: Jeg leste aldri alt pensum før hjemmeeksamen. Gikk på alle forelesninger og gjorde meg opp en viss oversikt over kapitler og powerpointer, slik at jeg visste hvor jeg skulle finne svar på oppgavene. Regner med du har noen dager på deg på eksamen, sett deg opp en plan på hvordan du skal jobbe, med gode pauser. Det er så kjipt å måtte ta opp emner, og det passer jo egentlig aldri - spesielt med barn. Hvis jeg var deg ville jeg ha gjort mitt beste. (Edit: Skrivefeil) Tipper TS har en vanlig 4-6 timers eksamen som er gjort om til hjemmeeksamen pga korona. Da er det lagt opp slik at en rekker nesten ikke å åpne bok, så det er nok som regel nødvendig å lese pensum på forhånd. Anonymkode: 8015f...fe8
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #24 Skrevet 16. november 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Da jeg gikk på UiT fikk vi ikke konte om vi leverte blankt. Gikk ut i 2014. Men hjemmeeksamen er ikke vanskelig. Du har hjelpemidler og burde klare deg greit Anonymkode: 62830...344 Samme her, annet universitet og nå. Man må skrive noe og vise at man har forsøkt å ta eksamen. Hvis målet kun er å stå, har du lite å tape siden det er hjemmeeksamen. Ellers er vel egenmelding en mulighet i disse tider? Da bruker du ikke et forsøk heller. Anonymkode: b96e6...a39
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #25 Skrevet 16. november 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville forsøkt meg på eksamenen og gjort så godt jeg kunne. Du har allerede levert arbeidskrav. Hvis du er høygravid, hvor stor er sjansen for at du har energi/kapasitet til å gjøre det bedre neste semester med en nyfødt? Anonymkode: 848c7...76d Enig i dette - hvis tanken er å konte i neste semester med nyfødt baby, så vil du IKKE ha mer energi da, for å si det sånn. Komboen nyfødt + lite barn fra før er tøff (been there). Anonymkode: b96e6...a39 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #26 Skrevet 16. november 2020 Gjerne oppdater oss! Anonymkode: 3c538...6f9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå