Gjest Gjest Skrevet 3. august 2005 #1 Skrevet 3. august 2005 Jeg antar at jeg hadde IKM mandag denne uken. Testet lørdag, tirsdag og i dag tidlig med CB digital - negativt resultat. Jeg er på dag 36 i syklusen nå (1pp) og synes det er rart at jeg ikke har fått mensen. Det jeg lurer på er hvor lang tid dere har hørt eller erfart at CB digital kan slå ut positivt etter IKM? Er det fortsatt håp??
Malama Skrevet 3. august 2005 #2 Skrevet 3. august 2005 Noen får jo positiv test allerede før IKM, andre får det ikke før en god stund etter, rett og lett fordi de produserer hcg sent. Jeg har ingen personlige erfaringer, jeg har aldri vært gravid eller prøvd å bli det, så jeg har aldri tatt en test. Men jeg har hørt (lest her inne) om de som har testet negativt i en uke etter ikm før de testet postivit i alle fall. Selv om det er uvanlig. De fleste ville slått ut på en test rundt ikm. Men, du sier dette er pp1. Jeg bare lurer på, hva brukte dere før? Dersom du akkurat har sluttet på hormonprevensjon kan det meget muig være forklaringa på en lang syklus
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2005 #3 Skrevet 3. august 2005 Takk for svar:-) Jeg har brukt p-piller tidligere - tok den siste pillen 25.06, så det kan jo være det er derfor syklusen er lang... Om ikke mensen har kommet neste mandag kan jeg jo ta en test til for sikkerhets skyld..
Malama Skrevet 3. august 2005 #4 Skrevet 3. august 2005 Det kan meeeget godt være forklaringa ja. Men ja, ta gjerne en test til neste mandag om mensen ikke kommer. Etter p-pilleslutt kan det meste likevel være ganke "normalt". som du kan lese om her har jeg slev opplevd litt av hvert i den forbindelse. Mine første to sykluser var greie, 32 og 33 dager lange, den neste nærmet seg 80 dager før jeg tror den ble avsluttet nå i helga.... Heldigvis er ikke jeg prøver da, så jeg slapp å teste meg en gang i uka eller to i to måender, da hadde jeg nok gått på veggene.... Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå