AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #1 Skrevet 15. november 2020 Lurer på om det egentlig er vits i å date menn som fortsatt er aktiv på datingsider og datingapper etter 2-4 dates? Jeg tenker jo da egentlig at fyren umulig kan være så interessert egentlig, om han fortsatt leter. Glad for innspill. (Kvinne på 29 år, om det spiller noe rolle). Anonymkode: c272f...800 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #2 Skrevet 15. november 2020 Nei, jeg gidder ikke å involvere meg med en som ikke invisterer mer en at han fortsatt leter etter 5 dates. Move on Anonymkode: e98a3...66e 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #3 Skrevet 15. november 2020 Det er stor forskjell på å være aktiv etter andre daten enn etter fjerde daten... To dater er jo bare for å blir litt kjent og se om man vil fortsette å bli kjent. Mens etter fjerde daten gir man relasjonen en sjanse, og da er det litt dårlig gjort å fortsatt være på datingsider. Men det er slik det er, dere må avtale hvis det skal være en forventning om å ikke møte andre. Anonymkode: 1a030...542 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #4 Skrevet 15. november 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Lurer på om det egentlig er vits i å date menn som fortsatt er aktiv på datingsider og datingapper etter 2-4 dates? Jeg tenker jo da egentlig at fyren umulig kan være så interessert egentlig, om han fortsatt leter. Glad for innspill. (Kvinne på 29 år, om det spiller noe rolle). Anonymkode: c272f...800 Traff en voksen mann i våres med to små barn. Tok han i å være aktiv på hot or not etter seks dater pluss to måneder chatting. Vi hadde begynt å ligge sammen og ubeskyttet! Han var mest på og sendte masse snapper daglig av barna og livet, og snakket om å ta meg med på mc tur, tur i americaneren, gåturer i skogen og konserter. Etter jeg sov hos han en av de siste gangene tok det ikke lang tid før han sendte melding til meg og sa at han satt virkelig pris på meg og var lykkelig med meg etc. det sa han flere ganger når vi var sammen. Og andre ting. Men så feil kan man ta😿 konfronterte han med dette og han ble forbanna, ville ikke ringe eller møte meg. Han prioriterte å henge med kompiser, i ukedagene mente han at han måtte slappe av etter jobb, noe jeg ikke trodde på, for han sendte bare snap når han hadde barna og aldri ellers. Når jeg skulle suge han siste gangen, så luktet det fitte av kuken hans også. Vet ikke om det lukter det samme av pikk når man ikke har dusjet og svettet litt? Anonymkode: 13c55...5d6
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #5 Skrevet 15. november 2020 Men det spørs hva du mener med aktiv. Vet du at han bruker appen, eller ligger den der enda, bare. Jeg tok opp det med daten min etter rundt en måneds tid. Han hadde rett og slett ikke tenkt på at den lå der, men han slettet umiddelbart da vi snakket om det. Jeg hadde heller ikke slettet, så lenge han ikke hadde. Nå er vi kjærester, og har vært det i noen år. Men ts. Du Også er vel aktiv på datingappen, siden du kan se at han er aktiv? Hvorfor skulle ikke han ja beholdt den på samme grunnlag som deg? Hva er din grunn? Anonymkode: ed82a...817
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #6 Skrevet 16. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Traff en voksen mann i våres med to små barn. Tok han i å være aktiv på hot or not etter seks dater pluss to måneder chatting. Vi hadde begynt å ligge sammen og ubeskyttet! Han var mest på og sendte masse snapper daglig av barna og livet, og snakket om å ta meg med på mc tur, tur i americaneren, gåturer i skogen og konserter. Etter jeg sov hos han en av de siste gangene tok det ikke lang tid før han sendte melding til meg og sa at han satt virkelig pris på meg og var lykkelig med meg etc. det sa han flere ganger når vi var sammen. Og andre ting. Men så feil kan man ta😿 konfronterte han med dette og han ble forbanna, ville ikke ringe eller møte meg. Han prioriterte å henge med kompiser, i ukedagene mente han at han måtte slappe av etter jobb, noe jeg ikke trodde på, for han sendte bare snap når han hadde barna og aldri ellers. Når jeg skulle suge han siste gangen, så luktet det fitte av kuken hans også. Vet ikke om det lukter det samme av pikk når man ikke har dusjet og svettet litt? Anonymkode: 13c55...5d6 Fitte har en egen lukt. Og det lukter ikke som en pikk som ikke er nydusjet, som bi mann kan jeg skrive under på det. At han er der sier egentlig ikke noe. Men hvis man tar med det at det lukter fitte av pikken hans så blir det noe helt annet. Jeg ser på det som slik, folk er forskjellige . Jeg avsluttet min datingprofil der hvor jeg traff min nåværende kjæreste mer eller mindre med en gang vi ble sammen. Hun brukt litt lenger tid, men det var fordi at hun skulle prøve å se etter venner der i og med at hun ikke har så mange. Dette er noe jeg ikke visste før hun sa det til meg, så det var ikke slik at jeg fant tilfeldigvis ut at hun var aktiv, hun sa det til meg. Men hun fant fort ut at det å bruke (meetme) til å finne venner fungerte dårlig. De eneste som kontaktet henne var kåte mannfolk så hun ga opp. Noen blir også på slike sider fordi at man ikke vet om det er noe som kommer til å vare. Man håper jo , men er man usikker så er man kanskje fortsatt på en slik side. Ikke nødvendigvis for å se om gresset er grønnere på andre siden. Og enkelte har kanskje også fått seg noen venner der (av både samme og motsatt kjønn). I ditt tilfelle når det lukter fitte så er det noe helt annet. Anonymkode: 60e1c...de9
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #7 Skrevet 16. november 2020 Takk for alle svar og innspill. Med aktiv mener jeg at man kan se at personen har vært pålogget siste timene/dagen/evt. uken (avhengig av hvilken app eller datingside det er snakk om). TS Anonymkode: c272f...800
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #8 Skrevet 16. november 2020 9 hours ago, AnonymBruker said: Men det spørs hva du mener med aktiv. Vet du at han bruker appen, eller ligger den der enda, bare. Jeg tok opp det med daten min etter rundt en måneds tid. Han hadde rett og slett ikke tenkt på at den lå der, men han slettet umiddelbart da vi snakket om det. Jeg hadde heller ikke slettet, så lenge han ikke hadde. Nå er vi kjærester, og har vært det i noen år. Men ts. Du Også er vel aktiv på datingappen, siden du kan se at han er aktiv? Hvorfor skulle ikke han ja beholdt den på samme grunnlag som deg? Hva er din grunn? Anonymkode: ed82a...817 Jeg har ikke vært der på en god stund, men var inne og sjekket da kontakten ble noe redusert, for å se om vedkommende fortsatt var aktiv på datingstedet/appen. Anonymkode: c272f...800
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #9 Skrevet 16. november 2020 10 hours ago, AnonymBruker said: Traff en voksen mann i våres med to små barn. Tok han i å være aktiv på hot or not etter seks dater pluss to måneder chatting. Vi hadde begynt å ligge sammen og ubeskyttet! Han var mest på og sendte masse snapper daglig av barna og livet, og snakket om å ta meg med på mc tur, tur i americaneren, gåturer i skogen og konserter. Etter jeg sov hos han en av de siste gangene tok det ikke lang tid før han sendte melding til meg og sa at han satt virkelig pris på meg og var lykkelig med meg etc. det sa han flere ganger når vi var sammen. Og andre ting. Men så feil kan man ta😿 konfronterte han med dette og han ble forbanna, ville ikke ringe eller møte meg. Han prioriterte å henge med kompiser, i ukedagene mente han at han måtte slappe av etter jobb, noe jeg ikke trodde på, for han sendte bare snap når han hadde barna og aldri ellers. Når jeg skulle suge han siste gangen, så luktet det fitte av kuken hans også. Vet ikke om det lukter det samme av pikk når man ikke har dusjet og svettet litt? Anonymkode: 13c55...5d6 Æsj. At det går an. Nettopp dette som gjør at jeg til tider blir skeptisk til dating. Man møter noen vilt fremmede uten særlig referanser eller felleskjente... Og det tar ofte tid å virkelig vite om man faktisk kan stole på noen, eller om ting bare er spill for galleriet. TS Anonymkode: c272f...800
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå