Gå til innhold

Vil han egentlig møte meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har snakket med en i ca 14 dager. Vi har snakket myyye, og blitt godt kjent men aldri møttes. Han sa vi skulle møtes i helgen da han kom hjem fra offshore, men så fikk han en skade/overbelastning i ryggen (som jeg vet er sant) og vi kunne derfor ikke gå tur som planlagt. Likevel er han med kompiser, ute å går tur alene o.l. Derfor stusser jeg på om han faktisk vil møtes? Han tar svært mye kontakt fortsatt og sier han vil møtes til uken, men kjenner jeg er litt lei nå

Anonymkode: b075e...fcd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det forstår jeg. Men kanskje bestem dere for en dag, si: passer onsdag? Hvis det ikke blir noe av er det ikke vits å tenke mer på det.. 

Men synes at det er et rødt flagg..

Anonymkode: e5332...294

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det forstår jeg. Men kanskje bestem dere for en dag, si: passer onsdag? Hvis det ikke blir noe av er det ikke vits å tenke mer på det.. 

Men synes at det er et rødt flagg..

Ja tenker det samme. Kjenner jeg mister interessen og når vi snakker så mye nå uten å møtes har vi jo ingenting å snakke om senere 

Skrevet

om han har en skade i ryggen, så vil han ikke være til en belastning for deg med den skavanken, siden han aldri har møtt deg.

Anonymkode: 16aa3...5dd

Skrevet

Tenker om han holder på sånn nå, blir han jo også å holde på sånn hvis dere evt får noe seriøst sammen. Tenk å ha følelser for fyren, og hvor vondt det er når han ikke trekker ut fingeren og finner på ting i lag med deg. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tenker om han holder på sånn nå, blir han jo også å holde på sånn hvis dere evt får noe seriøst sammen. Tenk å ha følelser for fyren, og hvor vondt det er når han ikke trekker ut fingeren og finner på ting i lag med deg. 

Jeg kan også være sånn før jeg har møtt noen pga jeg gruer meg til å møtes, men er ikke sånn når jeg kjenner en godt. Så vil ikke dømme han på hvordan han er i ett senere forhold ut ifra dette

Skrevet

Det er et dårlig tegn. Han kunne vel ha møtt deg en liten halvtime bare for å hilse på hverandre?

Rødt flagg for meg dette, hadde gått litt rolig fram her.

Anonymkode: 8f4ea...012

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er et dårlig tegn. Han kunne vel ha møtt deg en liten halvtime bare for å hilse på hverandre?

Rødt flagg for meg dette, hadde gått litt rolig fram her.

Men hva tenker du kan være grunnen til at han skriver mye men ikke vil møtes? 

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange menn gjør det. Det er litt tidsfordriv, de drømmer kanskje om noen, men de er så hektiske og finner ikke tid. Så utsettes og utsettes møtet, og så dabber det av. Har møtt flere sånne, og alle som en sa at de var seriøse og ute etter kjæreste. Men det er nok mer en drøm enn realitet for noen, de klarer ikke å slå seg til ro eller ta de valgene som er nødvendig for å være i et forhold.

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje bare litt tidsfordriv?

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje bare litt tidsfordriv?

Ja mistenker dette siden han snakket svært mye når han var på jobb, og lite når han kom hjem. Tror jeg bare driter i han. Burde jeg si noe for å avslutte kontakt eller bare slette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...