AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #1 Skrevet 15. november 2020 Jeg har hatt sex denne uka og etterpå finner jeg ikke spiraltrådene. Er dette ett potensielt problem? Jeg bruker å kjenne de til vanlig, har letet veldig godt. Anonymkode: 12f59...b25
_popcorn_ Skrevet 15. november 2020 #2 Skrevet 15. november 2020 Ryddet for innlegg signert helsepersonell. _popcorn_, mod
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #3 Skrevet 15. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt sex denne uka og etterpå finner jeg ikke spiraltrådene. Er dette ett potensielt problem? Jeg bruker å kjenne de til vanlig, har letet veldig godt. Anonymkode: 12f59...b25 Gud bedre. Da får jeg svare på en annen måte. Noen ganger klippes trådene for korte og kan krype opp i livmorhalsen. Noen må da ha narkose for å få den ut siden det blir smertefullt. Mange eldre gynekologer klipper korte tråder. Det beste er å ha de ca 5 cm lange. Da legger de seg rundt livmorhalsen og stikker heller ikke partner. Men noen mister spiralen også, så du får bare følge med på endringer i blødningsmønster feks. Anonymkode: 311e9...1c6 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #4 Skrevet 16. november 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Gud bedre. Da får jeg svare på en annen måte. Noen ganger klippes trådene for korte og kan krype opp i livmorhalsen. Noen må da ha narkose for å få den ut siden det blir smertefullt. Mange eldre gynekologer klipper korte tråder. Det beste er å ha de ca 5 cm lange. Da legger de seg rundt livmorhalsen og stikker heller ikke partner. Men noen mister spiralen også, så du får bare følge med på endringer i blødningsmønster feks. Anonymkode: 311e9...1c6 Trådene er ikke klippet for kort. De har lugget rundt livmorhalsen og jeg har alltid kjent de, nå gjør jeg ikke det. Hva er mest sannsynlig har skjedd ? Anonymkode: 12f59...b25
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #5 Skrevet 16. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Trådene er ikke klippet for kort. De har lugget rundt livmorhalsen og jeg har alltid kjent de, nå gjør jeg ikke det. Hva er mest sannsynlig har skjedd ? Anonymkode: 12f59...b25 Hvorfor går du ikke bare til gyn og finner det ut?! Anonymkode: aa515...69e 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #6 Skrevet 16. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor går du ikke bare til gyn og finner det ut?! Anonymkode: aa515...69e Skal jeg bare få time idag da mener du? Det tar tid. Anonymkode: 12f59...b25
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå