Gå til innhold

Til menn: For seriøse, for fort?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hører ofte at enkelte menn sier at damer i en datingsituasjon blir for seriøse, for fort? Opplever dere at dette stemmer?
Jeg føler at faren med å være for casual og laid back, tross alt er at en kan risikere at han har flere damer gående samtidig, og jeg ønsker jo blant annet å avklare rimelig raskt (før sex) at han ikke også har sex og flørter med flere. Tanker?

Anonymkode: 0cbf5...c15

Videoannonse
Annonse
Gjest Minesveiper
Skrevet

Det går jo an å spørre hva man er ute etter med datingen. Er man ute etter noe seriøst eller lek og moro? At man spør om det betyr ikke at man vil noe seriøst med den man dater med engang. 

Skrevet

Noen damer blir for seriøse for fort, ja. Har datet damer som ønsket å ta ting et steg videre etter 2-3dater. De mente da å kalle oss et par og legge ut på FB, etc. Det er altfor tidlig, spør du meg. Man kjenner ikke en person etter 2-3 dater og sex en gang.

Anonymkode: 47614...8a9

• Liker 2
Skrevet

"For seriøs" høres ut som en selvmotsigelse. Synes ærlig talt folk som ramler inn i (og ofte ut av) forhold i løpet av et par uker er ganske useriøse.

Anonymkode: 482cc...13f

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen damer blir for seriøse for fort, ja. Har datet damer som ønsket å ta ting et steg videre etter 2-3dater. De mente da å kalle oss et par og legge ut på FB, etc. Det er altfor tidlig, spør du meg. Man kjenner ikke en person etter 2-3 dater og sex en gang.

Enig, bør i allefall ha gått et halvt år eller noen rundt der, før en begynner å tenke om det kan bli noe mer. 

Anonymkode: f11cb...bff

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig, bør i allefall ha gått et halvt år eller noen rundt der, før en begynner å tenke om det kan bli noe mer. 

Anonymkode: f11cb...bff

Noe mer..som i kjæreste? Man må date minst et halvt år før man skal bli kjærester? Det høres veldig lenge ut... 

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ok, akkurat det hørtes veldig sært ut...par etter 2-3 dater?!

Skrevet
2 hours ago, Minesveiper said:

Det går jo an å spørre hva man er ute etter med datingen. Er man ute etter noe seriøst eller lek og moro? At man spør om det betyr ikke at man vil noe seriøst med den man dater med engang. 

Jeg for min del dater ikke menn som ikke ser etter noe seriøst, men selv de virker til å få litt kalde føtter om man viser en del interesse initielt? (Og da snakker jeg ikke om overstadig mange meldinger eller å være "klengete", altså.)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...