AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #21 Del Skrevet 21. november 2020 2 timer siden, tdm900 skrev: TULL! Det finnes faktisk de som klarer å holde mc´n i balanse i kryss uten å sette beina i bakken. De er ikke mange, men noen få er det. Du har i alle fall ikke mye erfaring med tung mc, om du i det hele tatt har lappen for tung mc. Ja da kjører man en supermotard el. Neppe en Harley Davidson Anonymkode: 84234...27b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 21. november 2020 #22 Del Skrevet 21. november 2020 7 timer siden, tdm900 skrev: TULL! Det finnes faktisk de som klarer å holde mc´n i balanse i kryss uten å sette beina i bakken. De er ikke mange, men noen få er det. Du har i alle fall ikke mye erfaring med tung mc, om du i det hele tatt har lappen for tung mc. Det er ikke veldig vanskelig å kjøre mc uten å stoppe. Jeg kjører jo fint Oslo - Trondheim uten å stoppe trafikalt en eneste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #23 Del Skrevet 21. november 2020 10 minutter siden, ajarRun skrev: Det er ikke veldig vanskelig å kjøre mc uten å stoppe. Jeg kjører jo fint Oslo - Trondheim uten å stoppe trafikalt en eneste gang. Men det er en nybegynner, som ikke en gang har tatt lappen du gir råd til. Å kjøre landevei er selvsagt enklere å gjøre uten å stoppe, enn å kjøre i en by med lyskryss, rundkjøringer og fotgjengere. Anonymkode: 12bcb...edc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #24 Del Skrevet 21. november 2020 7 timer siden, tdm900 skrev: TULL! Det finnes faktisk de som klarer å holde mc´n i balanse i kryss uten å sette beina i bakken. De er ikke mange, men noen få er det. Du har i alle fall ikke mye erfaring med tung mc, om du i det hele tatt har lappen for tung mc. Jeg har kjørt tung MC i ti år nå Noe mer du lurte på? Anonymkode: 12bcb...edc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 21. november 2020 #25 Del Skrevet 21. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har kjørt tung MC i ti år nå Noe mer du lurte på? Anonymkode: 12bcb...edc Ikke noe anna enn at jeg slår deg med 12år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 21. november 2020 #26 Del Skrevet 21. november 2020 (endret) 14 minutter siden, tdm900 said: Ikke noe anna enn at jeg slår deg med 12år Da vinner jeg den konkurransen, 25 år på tung MC (ja, jeg er gammel). Men jeg kjører ikke mer en 10-15000km pr år Endret 21. november 2020 av Tiuren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #27 Del Skrevet 21. november 2020 Jeg har hatt mc-lappen siden 1992 🤪 Anonymkode: 84234...27b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 26. november 2020 #28 Del Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (På 21.11.2020 den 16.36): Men det er en nybegynner, som ikke en gang har tatt lappen du gir råd til. Å kjøre landevei er selvsagt enklere å gjøre uten å stoppe, enn å kjøre i en by med lyskryss, rundkjøringer og fotgjengere. Anonymkode: 12bcb...edc Jeg oppfordret ikke TS til å velge den høyeste sykkelen som finnes. Men det er jo dumt å ikke begynne med hobbyen på grunn av noe som ikke er reelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå