GÃ¥ til innhold

Noen som har hatt golfalbue?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har hatt golfalbue og blitt bra igjen? 😫 har slitt i to år og nå har det blitt helt ille at jeg ikke klarer enkle gjøremål uten å nesten gråte av smerter.. 

Anonymkode: 0ad18...aa9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legen min sa at jeg hadde golfalbue. Fikk tabeletter for det. Ble ikke bedre. Fikk tips om å dra til en manuellterapaut som tok ultralyd av albuen min å fant ingenting. Han lurte på om jeg var stiv i nakken. Det var ett par knekk å så var smerten i albuen borte. Kan det være det samme med deg? 

Anonymkode: ff04a...631

• Nyttig 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Legen min sa at jeg hadde golfalbue. Fikk tabeletter for det. Ble ikke bedre. Fikk tips om å dra til en manuellterapaut som tok ultralyd av albuen min å fant ingenting. Han lurte på om jeg var stiv i nakken. Det var ett par knekk å så var smerten i albuen borte. Kan det være det samme med deg? 

Jeg var hos en «albuespesialist» på sykehus i fjor, fikk øvelser jeg skulle gjøre og beskjed om at det skulle gå over innen 1 år... 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var hos en «albuespesialist» på sykehus i fjor, fikk øvelser jeg skulle gjøre og beskjed om at det skulle gå over innen 1 år... 

Aha! Siden du har vært hos en spesialist så har du nok fått rett diagnose. Håpe jeg! Ta kontakt med legen din å hør hva som bør gjøres videre. At du ikke har blitt bedre. Masse lykke til 😊

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aha! Siden du har vært hos en spesialist så har du nok fått rett diagnose. Håpe jeg! Ta kontakt med legen din å hør hva som bør gjøres videre. At du ikke har blitt bedre. Masse lykke til 😊

Jo takk. :) 

fortsatt nysgjerrig på om noen har blitt bra etter en slik diagnose/skade? Hva var det som gjorde at dere ble helt bra? 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jo takk. :) 

fortsatt nysgjerrig på om noen har blitt bra etter en slik diagnose/skade? Hva var det som gjorde at dere ble helt bra? 

Å gjøre øvelsene du fikk beskjed om hver dag i et år gjør det bedre/bra. Men folk vil ha quick fix og gidder ikke, men drar heller tilbake senere fordi det ikke har blitt bedre...  

Anonymkode: afd6c...ed8

Skrevet

Hadde tennis og golfalbue samtidig. Hjalp ikke med tabletter eller fysioterapi. Det som tok kverken på det var alternativ behandling (akkupunktur, fotsoneterapi og healing). Ville i allefall gitt akkupuntur en sjanse.

Anonymkode: 2d421...261

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde tennis og golfalbue samtidig. Hjalp ikke med tabletter eller fysioterapi. Det som tok kverken på det var alternativ behandling (akkupunktur, fotsoneterapi og healing). Ville i allefall gitt akkupuntur en sjanse.

Anonymkode: 2d421...261

Takk for tips! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...