AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #1 Skrevet 14. november 2020 Har et litt spesielt emne jeg vil ta opp.. Fyren jeg har datet siden august sier han ikke vil ha noe dame nå, og vi begge ble enig om å være fuckfriends for en tid tilbake (det var egt jeg som spurte om å være ff) Men han sier en ting, men handlingene her sier noe helt annet. Han ringer meg hver dag og spør hvordan dagen har vært.. og sier alltid god natt. Han tar meg med ut, og jeg henger fortsatt alltid med vennene hans . Han forteller meg at moren synes jeg er så god , pen og bra jente, at jeg har ting på stell.. Han tar tak i hånden min etter sex, koser med meg, kysser meg når vi sier hade, kommer på jobben min og spiser lunsj med meg i ukedagen og betaler. Altså??? Og han sier han ikke vil ha forhold? Hva er dette .. føler han bryr seg mer enn det han tørr å innrømme Anonymkode: 05746...618
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #2 Skrevet 14. november 2020 Han vil ikke ha et forhold. Han vil bare ha alle godene ved det, og fremdeles være fri og frank. Jeg skjønner ikke hvordan dette ikke blir forstått? Han sier det jo rett ut. Anonymkode: 230d0...1a5
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #3 Skrevet 14. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han vil ikke ha et forhold. Han vil bare ha alle godene ved det, og fremdeles være fri og frank. Jeg skjønner ikke hvordan dette ikke blir forstått? Han sier det jo rett ut. Anonymkode: 230d0...1a5 Men det som fucker meg litt opp er at han på starten ville ha noe seriøst.. vennene sier fortsatt at han egt vil «Seattle down» Det sa de for en måned siden... vi begge er «exclusive» Han hadde blitt lei seg om han fant ut at jeg la med andre /datet andre .. det hadde han IKKE likt Anonymkode: 05746...618
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #4 Skrevet 14. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men det som fucker meg litt opp er at han på starten ville ha noe seriøst.. vennene sier fortsatt at han egt vil «Seattle down» Det sa de for en måned siden... vi begge er «exclusive» Han hadde blitt lei seg om han fant ut at jeg la med andre /datet andre .. det hadde han IKKE likt Anonymkode: 05746...618 Kjære potet, er dere ganske unge? Veldig mye engelsk her. Selv om han ikke hadde likt at du var med andre, og at vennene hans sier noe, og han ville noe annet tidligere, så vil han ikke være i et forhold med deg nå. Det er det du har å forholde deg til. Så du kan enten forsette å håpe han endrer mening og vil være i et forhold med deg, om ikke må du bryte ut og ta kjærlighetssorgen. Anonymkode: 230d0...1a5
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #5 Skrevet 14. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjære potet, er dere ganske unge? Veldig mye engelsk her. Selv om han ikke hadde likt at du var med andre, og at vennene hans sier noe, og han ville noe annet tidligere, så vil han ikke være i et forhold med deg nå. Det er det du har å forholde deg til. Så du kan enten forsette å håpe han endrer mening og vil være i et forhold med deg, om ikke må du bryte ut og ta kjærlighetssorgen. Anonymkode: 230d0...1a5 Jeg er 23 og han 27 Anonymkode: 05746...618
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #6 Skrevet 14. november 2020 Men hva er det du vil? Anonymkode: 03e22...a39
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå