Gjest Gjest Skrevet 3. august 2005 #1 Del Skrevet 3. august 2005 Dattera mi skal begynne på skolen og vi er på leit etter skrivepult. For 2 år siden kjøpte vi til broren hennes, og hun ønsker seg en lignende. Men i år er det helt umulig å finne pc bord med overhylle. De som har hylle har ikke bordplass i det hele tatt! Og det trenger de når de skal legge bøkene utover.. Var innom en møbelforretning i går og damen der var helt oppgitt over det dårlige utvalget. Noen tips hvor jeg kan lete? Ønsket er altså god bordplass med overhyllt som har plass til cd og gjerne litt bra med skap, skuffer. IKKE hjørneløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 3. august 2005 #2 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Hei! Ja, vår som skal opp i 3.kl nå vil også ha skrivebord/pult. Ikke for at han skal gjøre lekser der, men for å venne seg til møbelet og bruke det til å sette opp all legoen han bygger foreløpig... Jeg vil at han skal gjøre leksene på kjøkkenbordet mens jeg lager middag - da kan jeg hjelpe han og har oversikt... Vi har også vært på utkikk, men finner ingenting. Så vi ender opp med å lage selv. Vi har to skap, dvs en med 4 skuffer og en med et skap. Oppå der skal vi sette en plate, stor. ca. 70 cm x 2 m. Da har han MYE plass og legge fra seg bøker, penal, papirer o.l. Tastaturet skal festes under plata med en holder fra Claes Ohlsson og PC-skjermen blir vel satt oppå en hylle festet til veggen over skrivebordet. Ofte må man lage det man trenger selv. Ikke blir det veldig dyrt heller. Endret 3. august 2005 av Thomasine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. august 2005 #3 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg leter også etter en sånn, så denne tråden skal jeg følge med på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7v8 Skrevet 3. august 2005 #4 Del Skrevet 3. august 2005 Binders har et stort utvalg av skrivepulter. Kanskje ikke noen typiske barneskrivebord,men de har noen som er veldig enkle og med stor overflate. Der kan man sette til diverse hyller, overskap eller hva man måtte ønske. Ikke er det så dyrt heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2005 #5 Del Skrevet 4. august 2005 IKEA, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2005 #6 Del Skrevet 4. august 2005 Hva er poenget med at overhylle skal henge fast til pulten? Du får jo mye mer hylleplass av å henge opp veggmonterte hyller over pulten (da kan du lange den HØY! ha skapt i stede osv osv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kålungen Skrevet 4. august 2005 #7 Del Skrevet 4. august 2005 Hva er poenget med at overhylle skal henge fast til pulten? Du får jo mye mer hylleplass av å henge opp veggmonterte hyller over pulten (da kan du lange den HØY! ha skapt i stede osv osv) ← Denne er jeg enig i, sånn har vi gjort det. Vi har ett enkelt skrivebord, har vegghyller over, og små skuffeskap ved siden av. fint og praktisk, får det sånn som vi vil ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2005 #8 Del Skrevet 4. august 2005 jeg vet at www.binders.no pleier å ha en del greie skrivebord. Samt ikea. Kjøpte en skrivepult på IKEA i fjor. Den er passe stor med magnettavle, skuff og overhylle med plass til bøker. Kostet rundt 1000kr. Den har plass til tastatur, men dette kan sikkert droppes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå