AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #1 Skrevet 14. november 2020 Hvorfor ikke bare slette istedet? Dette synes jeg er veldig merkelig. Hvis man ikke ønsker mer kontakt, er det vel bedre å slette? Det er jo en klarere beskjed🙄 Anonymkode: fb3b3...033
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #2 Skrevet 14. november 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke bare slette istedet? Dette synes jeg er veldig merkelig. Hvis man ikke ønsker mer kontakt, er det vel bedre å slette? Det er jo en klarere beskjed🙄 Anonymkode: fb3b3...033 Sikker på at du er blitt ghostet? Anonymkode: ba023...d77
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #3 Skrevet 14. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Sikker på at du er blitt ghostet? Anonymkode: ba023...d77 Hva mener du? Ganske sikker på har blitt ignorert ja.... Anonymkode: fb3b3...033
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #4 Skrevet 14. november 2020 En del av ghostingen er jo å slette. I stedet for å si noe som helst, bare slette over alt? Det vanligste jeg opplever er at det bare fader ut. Stort sett er det gjensidig da. Når det har gått lang nok stund så sletter jeg de fordi jeg kommer på at jeg har de på Snap fordi de ser storyen min... Gjelder stort sett folk jeg ikke engang har møtt da, hvor det bare dør ut naturlig. Etter å ha møtt noen ville jeg aldri være slettet, ignorert eller ghostet. Anonymkode: 906b7...e09 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #5 Skrevet 14. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du? Ganske sikker på har blitt ignorert ja.... Anonymkode: fb3b3...033 Har bare inntrykk av at flere her inne ikke forstår hva ghosting er for noe. Å bli ghostet er hvis vedkommende slutter kontakte deg, slutter svare, åpner ikke meldinger eller sletter deg. Anonymkode: ba023...d77 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #6 Skrevet 14. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har bare inntrykk av at flere her inne ikke forstår hva ghosting er for noe. Å bli ghostet er hvis vedkommende slutter kontakte deg, slutter svare, åpner ikke meldinger eller sletter deg. Anonymkode: ba023...d77 H*n har gjort alt det der minus slette meg. Derfor jeg lurer, like greit å slette da vel? Anonymkode: fb3b3...033
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #7 Skrevet 15. november 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: H*n har gjort alt det der minus slette meg. Derfor jeg lurer, like greit å slette da vel? Anonymkode: fb3b3...033 Nei, for da kan han evt ikke ta kontakt igjen hvis han føler for det etter han er ferdig med det han driver med nå. Tror nok mange av de som ghoster har flere på gang, og holder bare alle muligheter åpne. Det er nok grunnen for manglende sletting. Anonymkode: 114eb...80d 4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #8 Skrevet 18. november 2020 På 15.11.2020 den 2.31, AnonymBruker skrev: Nei, for da kan han evt ikke ta kontakt igjen hvis han føler for det etter han er ferdig med det han driver med nå. Tror nok mange av de som ghoster har flere på gang, og holder bare alle muligheter åpne. Det er nok grunnen for manglende sletting. Anonymkode: 114eb...80d Egoister, med andre ord! Anonymkode: 68ce4...fd3 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #9 Skrevet 18. november 2020 On 11/14/2020 at 9:18 PM, AnonymBruker said: H*n har gjort alt det der minus slette meg. Derfor jeg lurer, like greit å slette da vel? Anonymkode: fb3b3...033 Samme situasjon her. Så rart på alle måter. Anonymkode: 8bd37...842
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #10 Skrevet 18. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Samme situasjon her. Så rart på alle måter. Anonymkode: 8bd37...842 Hva er rart med dette? Det sier jo seg selv at de ikke vil miste muligheten for å poppe opp igjen når de vil ha oppmerksomhet eller dama de puler på er utenbys. Har faktisk aldri blitt ghostet uten at de har dukket opp og prøvd seg igjen. Aldri opplevd at noen har slettet meg etterpå heller, de følger med på det jeg legger, og noen liker alt jeg legger ut selv om de bare sluttet å svare og ignorerte meg ut av det blå en tid før. Slutt å prøv å analyser disse egoistene, det er ikke mer komplisert enn dette. Anonymkode: 394e4...900
oeas Skrevet 18. november 2020 #11 Skrevet 18. november 2020 Det hender jo at jeg sletter, også. Når det likevel ofte hender at jeg ikke gjør, så er det jo selvsagt fordi jeg ikke anser det som nødvendig.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #12 Skrevet 18. november 2020 Jeg sletter ghosterne/submarinerne Anonymkode: b6ba5...a72
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #13 Skrevet 18. november 2020 1 hour ago, oeas said: Det hender jo at jeg sletter, også. Når det likevel ofte hender at jeg ikke gjør, så er det jo selvsagt fordi jeg ikke anser det som nødvendig. Og hva har vært begrunnelsen når det plutselig eventuelt skulle bli nødvendig vs. ikke? Anonymkode: 8bd37...842
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #14 Skrevet 18. november 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva er rart med dette? Det sier jo seg selv at de ikke vil miste muligheten for å poppe opp igjen når de vil ha oppmerksomhet eller dama de puler på er utenbys. Har faktisk aldri blitt ghostet uten at de har dukket opp og prøvd seg igjen. Aldri opplevd at noen har slettet meg etterpå heller, de følger med på det jeg legger, og noen liker alt jeg legger ut selv om de bare sluttet å svare og ignorerte meg ut av det blå en tid før. Slutt å prøv å analyser disse egoistene, det er ikke mer komplisert enn dette. Anonymkode: 394e4...900 Bare så forbaska kynisk og drittsekkoppførsel. Anonymkode: 8bd37...842
oeas Skrevet 18. november 2020 #15 Skrevet 18. november 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hva har vært begrunnelsen når det plutselig eventuelt skulle bli nødvendig vs. ikke? Anonymkode: 8bd37...842 Jeg sletter hvis jeg opplever den andre som masete.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #16 Skrevet 18. november 2020 16 minutter siden, oeas said: Jeg sletter hvis jeg opplever den andre som masete. Og hvorfor beholder du.. sånn.....eeeegentlig. Tenker du at det potensielt kaaaaan være en mulighet i fremtiden om det skulle "falle seg slik"? Anonymkode: 8bd37...842
oeas Skrevet 18. november 2020 #17 Skrevet 18. november 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hvorfor beholder du.. sånn.....eeeegentlig. Tenker du at det potensielt kaaaaan være en mulighet i fremtiden om det skulle "falle seg slik"? Anonymkode: 8bd37...842 Det kommer helt an på situasjonen. Men i utgangspunktet, nei. Hvis jeg ikke svarer noen, så er det jo fordi jeg langt på vei har slått tanken om oss to fra meg. Det kan f.eks. skje ved at jeg får så mange meldinger fra en og samme person, over en veldig kort periode, at det er helt umulig / svært vanskelig å forholde seg til henne. Men man kan jo aldri være sikker. Jeg har tatt feil om noen over nett før, jeg. Det har sikkert du, også. Utgangspunktet kan uansett ikke være at vi sletter alle vi ikke lenger har en aktiv samtale med, tenker jeg. Ting kan jo skje.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #18 Skrevet 18. november 2020 22 minutter siden, oeas said: Det kommer helt an på situasjonen. Men i utgangspunktet, nei. Hvis jeg ikke svarer noen, så er det jo fordi jeg langt på vei har slått tanken om oss to fra meg. Det kan f.eks. skje ved at jeg får så mange meldinger fra en og samme person, over en veldig kort periode, at det er helt umulig / svært vanskelig å forholde seg til henne. Men man kan jo aldri være sikker. Jeg har tatt feil om noen over nett før, jeg. Det har sikkert du, også. Utgangspunktet kan uansett ikke være at vi sletter alle vi ikke lenger har en aktiv samtale med, tenker jeg. Ting kan jo skje. Ok. Takk. Setter pris på svaret ditt. Nå tenker jeg ikke nødvendigvis på de en kun har snakket med over nett, men for eksempel damer du har datet noen dates med og hvor datingen ble avsluttet. Anonymkode: 8bd37...842
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #19 Skrevet 18. november 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Bare så forbaska kynisk og drittsekkoppførsel. Anonymkode: 8bd37...842 Jepp, så hvis man ikke klarer å forstå det vil det si at man ikke er en kynisk drittsekk selv Anonymkode: 394e4...900
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #20 Skrevet 18. november 2020 19 minutter siden, AnonymBruker said: Jepp, så hvis man ikke klarer å forstå det vil det si at man ikke er en kynisk drittsekk selv Anonymkode: 394e4...900 ❤️ Anonymkode: 8bd37...842
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå