AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #1 Skrevet 14. november 2020 Hei, jente 22 år. har de siste to ukene vært plaget med menssmerter, men det kommer ikke mensen. Har siden februar gått på p-pillen microgynon, og har alltid fått mellomblødninger mot slutten av brettet, men på siste brett kommer det ingen mellomblødning, bare menssmerter. Tok en graviditetstest i dag som var negativ. Har også pcos. spørsmålet mitt er om noen har opplevd noe lignende? Skal prøve med noen pillefri dager nå for å se om det hjelper Anonymkode: 55053...585
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #2 Skrevet 14. november 2020 Ingen som har noe? Anonymkode: 55053...585
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #3 Skrevet 14. november 2020 Jeg har ofte mensensmerter. De kommer så å si alltid etter en orgasme. Tidligere i år måtte jeg slutte på p-piller pga. jeg skulle undersøkes for endometriose og gikk da i 2 mnd i strekk med mensensmerter. Nå på p-piller er det innimellom, og som sagt alltid etter en orgasme. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg tatt kontakt med lege. Siden du har pcos så hadde jeg kanskje tenkt at det er mulig det er en cyste du kjenner på, men jeg er absolutt ikke en ekspert. Selv om du har tatt en graviditets test så kan det ikke skade å ta en ny, og ta en blodprøve hos legen. Håper du finner ut av det Anonymkode: 31e55...f5e
Minya Skrevet 14. november 2020 #4 Skrevet 14. november 2020 Det kan være cyster eller muskelknuter i livmorveggen, og selv om en graviditetstest var negativ kan det hende du får utslag nå. Men jeg ville ringt legen og bedt om en time så snart de åpner på mandag, evt bestille time neste uke hvis du har timebestilling på nett hos legekontoret ditt.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #5 Skrevet 16. november 2020 Tusen takk for svar! begynte å blø på lørdag, men det er veldig mye mindre blod enn til vanlig, men fremdeles veldig vonde smerter. Anonymkode: 55053...585
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå