AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #1 Skrevet 13. november 2020 Jeg er så urolig inni meg, hele tiden. Døyver uroligheten med mat. Selv om jeg merker at det egentlig ikke er mat jeg har lyst på. Men det tar bort urolighetene jeg føler på en liten stund. Venter på å starte adhd utredningen min. Men ventetiden er så utrolig lang. Tips? Kan ikke trene pga. skade, ellers vet jeg at jogging og tur i skogen pleier være godt for meg. Men har ikke fått lov til noen av delene på lenge nå, å må gå en stund til før jeg får lov å bevege meg som jeg vil. Strikke, lese eller tv serier sliter jeg med å klare følge med på, eller gidde 🙄 Anonymkode: ffc27...7df
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #2 Skrevet 13. november 2020 Det finnes nesten alltids noe å trene. Er det bena du har skade i så tren magemuskler. Strikketøy, rubrikk kube, puslespill, mal et rom, planlegg jul.. det er alltid masse ting å tenke over og å gjøre. Anonymkode: b36b0...488 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #3 Skrevet 13. november 2020 Har du angst eller depresjon? Anonymkode: 6f5cc...1d2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #4 Skrevet 13. november 2020 Godt spm. Føler jeg har møtt den berømte veggen. Har dager som en blytunge. Bena føles som sement, å jeg går i en tåke hele dagen. Kan ha det sånn i flere dager, å så har jeg noen gode dager med godt med energi. Har vært gjennom mye på et år nå, i tillegg til corona (samlivsbrudd og skade), som har gjort at jeg ikke kjenner igjen livet mitt. Den indre uroen har nok derfor økt noe, å jeg har plutselig følt meg deprimert til tider ja. Hvor jeg ikke finner glede i noe lengere, i hvertfall i mange av ukens dager. Så har jeg plutselig noen gode dager innimellom. Anonymkode: ffc27...7df
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #5 Skrevet 13. november 2020 Jeg har det mye som deg Ts. Som om jeg kunne skrevet det selv. Må holde meg opptatt med noe hele tiden for å ikke bli deprimert, sliter med å fullføre alle prosjekter jeg setter i gang. Har vurdert å dra til fastlegen for utredning men ikke tatt det steget enda. Jeg vet ikke egentlig om jeg ønsker noen diagnose, men hadde jo vært greit å forstå seg selv bedre. Hva gjorde at du ønsket utredning? Antar du er kvinne også? Anonymkode: 59dca...3a3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #6 Skrevet 13. november 2020 Du føler du kan bli deprimert fordi du ikke finner ro, derfor må du hele tiden gjøre noe? Jeg føler det også sånn, starter med alt mulig rart. Det er ganske mange grunner, men har et barn som fikk diagnosen for 5 år siden. Kjenner igjen en del ting derfra. Jeg har den indre uroen, må alltid drive med noe (bytte forsikringer, biler 🙈, banker osv.). Blir lei av ting veldig fort, kjeder meg utrolig fort. Evig tankekjør, det er vel det jeg prøver komme meg unna. Rotete, ikke rundt meg sånn fysisk. Men med økonomi da f. eks. Får det ikke ordentlig til. Prøver rydde og holde orden, klarer ikke. Men har ikke rotet meg borti noe store greier altså, heldigvis. Men jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke får det til. Jeg har et spiseproblem/overspisingslidelse/problematisk forhold til mat. Merker også at jeg lett kunne blitt avhengig av spill, for å rømme virkeligheten litt. Jeg finner ikke plassen min i livet mitt, å føler meg ikke hjemme noen plass. Jeg savner liksom noe. Men jeg vet ikke hva. Samtidig holder jeg på jobber, jeg forsover meg ikke, er sjeldent i konflikter (flink pike syndrom, som også kan være et tegn). Kompenserer nok en del, har lært hvordan ting skal være. Veldig redd for å få tilsnakk eller kjeft. For jeg føler at jeg er så mislykket på en måte, det har bare ikke blitt oppdaget av andre enda 🤣 Ble langt dette! Men adhd er så utrolig mye forskjellig. Anonymkode: ffc27...7df
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå