AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #1 Skrevet 13. november 2020 Jeg har slitt med konsentrasjon i en del år, og det å holde koken en hel arbeidsdag er skikkelig slitsomt. Jeg er litt bekymret for at det kan være noe feil med meg, og det føles som det blir værre og værre. Det kan sies at jeg har slitt med angst og stress, og har bodd med en mann som har slitt mye med sinne og tatt det utover meg /rakke ned på meg. Det er også først nå jeg har jobber der hvor det krever mer av meg mentalt. Før har jeg bare vært arbeidsjernet, men nå kreves det mer organisatorisk av meg. Jeg lurte på hvordan konsentrasjonen er for dere andre over 35? Er den værre nå eller må dere jobbe for å konsentrere dere hele dagen? Anonymkode: f7e03...25b
BeautyBox Skrevet 13. november 2020 #2 Skrevet 13. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har slitt med konsentrasjon i en del år, og det å holde koken en hel arbeidsdag er skikkelig slitsomt. Jeg er litt bekymret for at det kan være noe feil med meg, og det føles som det blir værre og værre. Det kan sies at jeg har slitt med angst og stress, og har bodd med en mann som har slitt mye med sinne og tatt det utover meg /rakke ned på meg. Det er også først nå jeg har jobber der hvor det krever mer av meg mentalt. Før har jeg bare vært arbeidsjernet, men nå kreves det mer organisatorisk av meg. Jeg lurte på hvordan konsentrasjonen er for dere andre over 35? Er den værre nå eller må dere jobbe for å konsentrere dere hele dagen? Anonymkode: f7e03...25b Det er ikke normalt at konsentrasjonen går mye ned etter fylte 35, da er du fortsatt ganske ung. Men det er vanlig å få dårligere konsentrasjon ved PTSD, det er et symptom på det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå