Gå til innhold

Hvordan skal jeg avslutte?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har holdt på med en i et halvt år. Han har  dabbet mye av, noe jeg har spurt han om. Han har sagt han ikke vet hva han vil, men at han liker å være sammen med meg. Samtidig føler jeg at han leker med mine følelser for å få det han vil ha, og at han ikke bryr seg. Har bestemt meg for å avslutte relasjonen hvis det fortsetter slik, men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det. For min egen del, trenger jeg å si det til han, så det å bare kutte uten videre er ikke et alternativ. Har prøvd på det, men har bare følt meg dårlig og havna tilbake med han. Problemet er at vi kun møtes og snakker når han tar initiativ, hvis jeg ønsker så virker han uinteressert og får bare svar om at han skal finne tid, som vanligvis tar mange dager før han gjør. Trenger å gjøre dette ordentlig, men vet ikke hvordan siden det blir sett på som mas når jeg tar initiativ...

Anonymkode: 61393...617

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er bare og si at at forholdet ikke fungerer for din del, at du heller bare vil være venn.

Noen ganer er det ikke "meant to be", dessverre.

Og om han ikke er sikker selv, så burde dere heller bare hoppe ut og ta en pause :)

Skrevet

Ignorer han og gå videre i livet. Han er ikke interessert i deg.

Anonymkode: ec59a...20c

Skrevet
1 minutt siden, Bamse20 skrev:

Er bare og si at at forholdet ikke fungerer for din del, at du heller bare vil være venn.

Noen ganer er det ikke "meant to be", dessverre.

Og om han ikke er sikker selv, så burde dere heller bare hoppe ut og ta en pause :)

Jeg vet, problemet er vel mer hvordan jeg skal ta initiativ til det, for når jeg tar initiativ skjer det ikke noe...

ts

Anonymkode: 61393...617

Skrevet

Det høres ikke ut som om dere er et par en gang. Da trenger du jo ikke å avslutte høytidelig, neste gang han tar kontakt sier du "Vet du hva, Peder, jeg har funnet ut at dette ikke er noe for meg. Jeg tror jeg passer bedre med noen andre." Forbered deg på all mulig slags dikkedering fra han og si bare "Mhm. Ja, du tenker sikkert det." osv. Ikke gå inn i en krangel, du trenger ikke hans tillatelse for å ikke møte han mer.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...