Gå til innhold

Dere med barn, hvordan dater dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det vanskelig få tid til å møtes? Når introdusere for barna eller eventuelt ta vedkommende hjem kveldstid?

Anonymkode: ab506...e70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er mine barn 10 og 15 så jeg kan fint gå på date en kveld. Ang barna, så har jeg bestemt at jeg ikke vil introdusere de til noen date eller potensiell kjæreste med det første. Hadde vært fint med en kjæreste som jeg var med, som ikke ungene ble særlig involvert i. Så... Det er vel derfor jeg kommer til å bli singel i noen år til. 😊

Grunnen til at jeg ikke ønsker å involvere barna i stor grad og da tenker jeg helst på den yngste som kan knytte seg til min kjæreste, er rett og slett fordi det kan bli vanskelig dersom en voksen person plutselig forsvant ut av livet deres. Det kan bli en sorg for de også. Forstår at andre tenker annerledes.

Anonymkode: 8cd64...48b

Skrevet

50/50 ordning her- så blir mest i barnefrie uker da- nå har jeg truffet en som jeg er blitt veldig interessert i da så vi møtes også i barneukene våre på kveldstid når barna er lagt :) kommer til å gå lang tid før ungene blir introdusert..... 

Anonymkode: dcc2a...3b9

Skrevet

Jeg er alene med 4 små så det gikk egentlig ganske fort.. det begynte med at han kom når ungene var i seng så dro han på morgenen. Men han hadde et langt stykke å kjøre så det ble vanskelig å få til så ofte. Så da ble det til at han kom på helgebesøk og var sammen med oss alle. Vi oppførte oss som venner sammen med ungene. 

Anonymkode: ff96b...013

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...