Gå til innhold

Kan man suge med kondom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig?

Er det like digg for han? Føler han det?

Er det ikke litt vanskeligere å få forhuden opp og ned?

Anonymkode: 46a99...7b7

Videoannonse
Annonse
Gjest HegeMarie
Skrevet (endret)

Det er vel en grunn til at de lager kondomer med smak 😋

Blir sikkert ikke helt det samme, men bedre enn ingenting. 

Og mye tryggere dersom du ikke kjenner den du er sammen med.

Endret av HegeMarie
Skrevet
1 minutt siden, HegeMarie skrev:

Blir sikkert ikke helt det samme, men bedre enn ingenting. 

Og mye tryggere dersom du ikke kjenner den du er sammen med.

Fornuftig dame...

• Liker 5
Skrevet

Kanskje menn kan svare på om det er noe vits i å suge med kondom?

Og om damer gjør det?

Skrevet

Jeg er mann, for meg er suging med kondom meningsløst. Da kan du heller bruke hånda.

Da jeg var 18 ville det sikkert vært bra da

Anonymkode: dd491...822

• Liker 6
Skrevet
5 minutter siden, HegeMarie said:

Haha 😄 Neida, det er bare for at de kan skrive det er smak på den, selvsagt!

Det er helt klart en nedtur å ha på kondom, egentlig uansett hva det dreier seg om, men klart gjørbart, og helt soleklart bedre enn ingenting. Som er er inne på, jeg deler meningen om at suging med kondom er meningsløst - for meg. Men det er nok en del som synes det er ok også.

Anonymkode: 915d7...3ec

• Liker 2
Skrevet

Ville jeg aldri gjort. Sørg heller for å ha sex med noen du vet litt om.

• Liker 2
Skrevet

Man kan,  men det blir nok ikke det samme da.  Det er vel egentlig å kjenne konturene og huden som er hele opplevelsen synes jeg 

Anonymkode: 918a6...cdd

Gjest HegeMarie
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha 😄 Neida, det er bare for at de kan skrive det er smak på den, selvsagt!

Det er helt klart en nedtur å ha på kondom, egentlig uansett hva det dreier seg om, men klart gjørbart, og helt soleklart bedre enn ingenting. Som er er inne på, jeg deler meningen om at suging med kondom er meningsløst - for meg. Men det er nok en del som synes det er ok også.

Kondom er et kompromiss som kan være nødvendig i tilfeller hvor en ikke er helt trygg på den andre.

Så får det være opp til mannen hva han synes er meningsfylt å gjøre.

Jordbærsmak er ikke veldig spennende for meg heller.

Skrevet
Just now, HegeMarie said:

Kondom er et kompromiss som kan være nødvendig i tilfeller hvor en ikke er helt trygg på den andre.

Nei, det forstår jeg godt! Og selvsagt er det opp til mannen om han synes det er meningsfylt eller ei, jeg bare delte mitt syn på det. Og det var på ingen måte nedlatende eller et forsøk å sverte noen som liker det, jeg bare føler at å bli sugd med kondom er så lite interessant at jeg like greit kan gjøre noe annet. Sånn ellers er jeg svært glad i det.

• Liker 1
Gjest HegeMarie
Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det forstår jeg godt! Og selvsagt er det opp til mannen om han synes det er meningsfylt eller ei, jeg bare delte mitt syn på det. Og det var på ingen måte nedlatende eller et forsøk å sverte noen som liker det, jeg bare føler at å bli sugd med kondom er så lite interessant at jeg like greit kan gjøre noe annet. Sånn ellers er jeg svært glad i det.

Skjønner at det blir mye mindre nytelse. 

Og kanskje ikke så gøy.

Endret av HegeMarie
Skrevet
4 minutter siden, HegeMarie skrev:

Det er damen som skal suge og dermed gjære det meningsfylt. Det er mye en ønsker å pålegge mannen, men det får være grenser.

Anonymkode: 63997...0b7

Gjest HegeMarie
Skrevet

Det er damen som skal suge og dermed gjære det meningsfylt. Det er mye en ønsker å pålegge mannen, men det får være grenser.

Så du syns det blir å stille for høye krav til mannen å avgjøre om han har lyst til å bli sugd med kondom eller ikke?

Skrevet

What?? Aldri hørt om å suge med kondom.. da kan man like gjerne droppe det. Er vel ikke så digg å sutte på en kondom uansett

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Badbunny skrev:

What?? Aldri hørt om å suge med kondom.. da kan man like gjerne droppe det. Er vel ikke så digg å sutte på en kondom uansett

Da kan man bare suge folk som man har kjent en stund og stoler på, eller de som har rykende fersk legeattest. 

Ellers kan man få både hiv, herpes, klamydia og gonoré i munnen, samt kreft fra hpv.

• Liker 5
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Høh? Det er nå vel mannen som får brorparten av nytelsen ved å bli sugd. Og da er det også opp til mannen å vurdere om det er meningsfylt eller ikke?

Kort sagt, som mann føler jeg ikke det gir meg mye når kondomen er på. Da er det andre ting som er bedre. Uten er det en annen sak, men det er ikke hva det er snakk om her.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kan man bare suge folk som man har kjent en stund og stoler på, eller de som har rykende fersk legeattest. 

Ellers kan man få både hiv, herpes, klamydia og gonoré i munnen, samt kreft fra hpv.

Jeg suger ikke ukjente uansett... synes det blir for «intimt» når man ikke vet hvor den kuken har vært før jeg putter den i munnen

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, HegeMarie said:

Skjønner at det blir mye mindre nytelse. 

Og kanskje ikke så gøy.

Jeg hadde jo ikke protestert villt, om damen insisterte, men tror helt ærlig det ikke er så alt for mange som vil gi en blowjob når mannen ikke er så alt for ivrig på det (altså med kondom). Jeg foretrekker andre aktiviteter, om bruk av kondom er nødvendig; men for mitt vedkommende er jeg stort sett i faste forhold, og kondom er sjeldent i bildet.

• Liker 1
Gjest HegeMarie
Skrevet

Jeg hadde jo ikke protestert villt, om damen insisterte, men tror helt ærlig det ikke er så alt for mange som vil gi en blowjob når mannen ikke er så alt for ivrig på det (altså med kondom). Jeg foretrekker andre aktiviteter, om bruk av kondom er nødvendig; men for mitt vedkommende er jeg stort sett i faste forhold, og kondom er sjeldent i bildet.

Jeg ville ikke tatt initiativ til å suge en jordbærkuk heller, men kunne alltids ha gjort det om han ønsket det.

Tror det blir litt halvhjerta for begge parter 😄

Skrevet

Har forstått at noen er flinke og suger med kondom dersom det er "ikke fast partner", mange er ikke så flinke. Hadde hun ønsket det så hadde det selvfølgelig vært OK, men da måtte hun passet på tennene sine.... :) 

Har ingen erfaring med det, men har sett på film at "proffene" gjerne gir en BJ med kondom? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...