Gå til innhold

Er hun interessert?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg møtte henne på en datingsside for skeive for 4 år siden. Vi har siden hatt mye kontakt, til tross for avstanden. Vi har møttes noen ganger og jeg har sovet hos henne, men ingenting skjedde. Jeg har tidligere ikke vært klar for å ta steget videre heller, men det siste året har vi fått mer kontakt og møttes oftere. Jeg har begynt å flørte litt, men da over messenger da vi ikke har møttest siden sommer pga hun har flyttet enda lengre unna for å studere. Hun ville egentlig ha meg med, men jeg hadde mine ting her jeg må fullføre. Jeg vurderer å flytte etter neste år. 

Jeg er usikker på om hun er interessert i meg eller om hun merker at jeg flørter. Men hun har tatt mer kontakt nå i det siste etter jeg har begynt med småflørtinga, men har ikke fått noe flørt tilbake. Men vi snakker om sex sammen, og hun holdt rundt meg mens vi gikk da jeg var hos hun, men jeg vet at det ikke trenger å bety noe. 

Kan hun være interessert, men like usikker som meg? 🙈

Anonymkode: bc7c1...0bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker hun kan være intressert, eller hun kan bli det. Ikke sikkert hun nå tenker så mye på deg på den måten, men med god dialog og litt flørt så kan mye skje.

Jeg hadde tatt det i rolig tempo.

Anonymkode: 1fc91...ded

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker hun kan være intressert, eller hun kan bli det. Ikke sikkert hun nå tenker så mye på deg på den måten, men med god dialog og litt flørt så kan mye skje.

Jeg hadde tatt det i rolig tempo.

Anonymkode: 1fc91...ded

Får håpe du har rett 😄

Anonymkode: bc7c1...0bd

Skrevet

tror hun er interessert!

Anonymkode: fa86e...cae

• 2 uker senere...
Skrevet

Tror også hun kan være interessert. Her ville jeg kjørt på.

Anonymkode: c161f...907

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...