Aliena Skrevet 28. august 2005 Forfatter #21 Del Skrevet 28. august 2005 Gjett om det har skjedd ting siden sist Traff hverandre...midt i hjertet. *klisjèdryss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 28. august 2005 #22 Del Skrevet 28. august 2005 ooooh høres sukkersøtt ut!! fortelle liiiiitt mer eller?? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aliena Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #23 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Åh som tiden går! I skrivende stund sitter jeg på gulvet og super på brennvarm kaffe, Svisj surrer i bakgrunnen som en irriterende ambisiøs flue og det regner ute. Heldigvis regner det stort sett rett ned i dag, og ikke fra alle kanter som i går kveld. Jeg var på juleshopping på en søndag, vanligvis en klaustrofobisk affære, men i går var det jammen åpent landskap selv i byens travelste kjøpesenter. Så ikke si at ingenting ikke er så galt at det ikke er godt for noe! Jeg har kjøpt meg en skilpadde! I stein.... Endret 2. august 2012 av Aliena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 11. desember 2006 #24 Del Skrevet 11. desember 2006 Artig å høre fra deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aliena Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #25 Del Skrevet 11. desember 2006 Så kjekt med hilsen i dagboka! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå