AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #1 Skrevet 13. november 2020 Jeg fyller straks 23 og mitt datingside har vært som en «rollercoaster» .. Jeg har faktisk vært på kanskje over 300 dates og kanskje mer.. og får lett menn .. (er kresen på hvem jeg ligger med btw, så disse datene har jeg bare holdt litt på med) .. Jeg elsker mystiske , spennende og kule menn. Jeg har alltid sagt til andre at jeg er en forholdsperson , elsker å være i forhold og er veldig følsom person. Men problemet er at hvis jeg virkelig er en «forholdsperson» som jeg tror.. hvorfor synes jeg familieliv osv er kjedelig i mine ører?🤔 Og jeg blir veldig fort lei av ordentlige menn som ønsker noe stabilt.. fikk høre det fra flere «du bytter du mann hele tiden, har ikke engang styr på hvem du prater med» Er jeg emosjonell ustabil egt? Om en mann sier han vil noe seriøst og stabilt, om han har god økonomi og er 10/10 når det kommer til personlighet... da backer jeg ut. Elsker de tøffe ,macho , overbeskyttende mennene .. Anonymkode: 39b34...e54
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #2 Skrevet 13. november 2020 Emosjonelt ustabil er en personlighetsforstyrrelse. Du viser ingen hint til det, av det du skriver her. Du er ung og uerfaren, leken på livet. Du har ingen diagnoser utifra teksten her. Anonymkode: 3aa9e...04a 4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #3 Skrevet 13. november 2020 99% av alle kvinner det ja. Anonymkode: 39f90...c9b 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #4 Skrevet 13. november 2020 Heller det motsatte. De som er emosjonelt ustabile er redd for å bli forlatt. Men det høres utvilsomt ut som det ville være bra for deg å få noen andre hobbier enn menn da. Den datingen du bedriver høres ut som en fulltidsjobb. Anonymkode: cd9b1...2a0 2
Antiviruset Skrevet 13. november 2020 #5 Skrevet 13. november 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fyller straks 23 og mitt datingside har vært som en «rollercoaster» .. Jeg har faktisk vært på kanskje over 300 dates og kanskje mer.. og får lett menn .. (er kresen på hvem jeg ligger med btw, så disse datene har jeg bare holdt litt på med) .. Jeg elsker mystiske , spennende og kule menn. Jeg har alltid sagt til andre at jeg er en forholdsperson , elsker å være i forhold og er veldig følsom person. Men problemet er at hvis jeg virkelig er en «forholdsperson» som jeg tror.. hvorfor synes jeg familieliv osv er kjedelig i mine ører?🤔 Og jeg blir veldig fort lei av ordentlige menn som ønsker noe stabilt.. fikk høre det fra flere «du bytter du mann hele tiden, har ikke engang styr på hvem du prater med» Er jeg emosjonell ustabil egt? Om en mann sier han vil noe seriøst og stabilt, om han har god økonomi og er 10/10 når det kommer til personlighet... da backer jeg ut. Elsker de tøffe ,macho , overbeskyttende mennene .. Anonymkode: 39b34...e54 Du er ekstremt umoden og ikke klar for noe som helst forhold. Du tror selv at du er en forholdsperson, men det er du bare ikke. Noen er umodne lenge andre kan legge det av seg tidlig i voksenlivet, andre blir aldri modne nok til å klare og leve i et forhold. Det mystisk, det kule og det spennende forsvinner fort i et forhold ofte etter et par år. Kjører du det opplegget ditt klarer du aldri og etablere et forpliktende forhold. Det blir mer ff du beskriver, der du hopper videre til neste når du er lei. Noe som er totalt uforenlig med et familieliv med barn blant annet. Du risikerer også og rote deg opp i farlige forbindelser med og gå for de "tøffe og macho mennene". Umodenhet er ikke noen diagnose, de aller fleste vet at det du her ser er oppskriften på usikkerhet, ustabilitet og lite forutsigbart. Derfor kjører de trygge relasjoner for og slippe unna så mye drama og konflikter. Et ekte forhold mellom to parter betinger stabilitet og modenhet, der man inngår forpliktelser som går langt utover bar sex. Alt i fra felles bosted og økonomiske forpliktelser til barn og familieliv. Skifte partner ofte da? Oppskriften på og legge sitt eget liv i ruiner både psykisk og økonomisk. En sjel i en skjorte som herjer rundt? Da går det meste om man ikke har noe etikk og moral i det man driver med.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #6 Skrevet 13. november 2020 Du er 23 og fortsatt ganske, det er helt normalt å ikke være så opptatt av familieliv og det som hører med til det Om du er emosjonelt ustabil kan ingen svare på, det må du utrede sammen med fagperson hvis du har sterke mistanker om det. Anonymkode: 74c22...e4f 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #7 Skrevet 13. november 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fyller straks 23 og mitt datingside har vært som en «rollercoaster» .. Jeg har faktisk vært på kanskje over 300 dates og kanskje mer.. og får lett menn .. (er kresen på hvem jeg ligger med btw, så disse datene har jeg bare holdt litt på med) .. Jeg elsker mystiske , spennende og kule menn. Jeg har alltid sagt til andre at jeg er en forholdsperson , elsker å være i forhold og er veldig følsom person. Men problemet er at hvis jeg virkelig er en «forholdsperson» som jeg tror.. hvorfor synes jeg familieliv osv er kjedelig i mine ører?🤔 Og jeg blir veldig fort lei av ordentlige menn som ønsker noe stabilt.. fikk høre det fra flere «du bytter du mann hele tiden, har ikke engang styr på hvem du prater med» Er jeg emosjonell ustabil egt? Om en mann sier han vil noe seriøst og stabilt, om han har god økonomi og er 10/10 når det kommer til personlighet... da backer jeg ut. Elsker de tøffe ,macho , overbeskyttende mennene .. Anonymkode: 39b34...e54 Du har ingen personlighetsforstyrrelse, ikke la noen få deg til å tro det heller. Alt skal sykeliggjøres og diagnostiseres nå for tiden! Jeg var deg for 9 år siden, bortsett fra at jeg har nok ikke datet 50 menn en gang, men det er ingen kritikk mot deg for det, det var nok bare andre tider. Det har kostet meg dyrt å ha en forkjærlighet for disse «macho» bråkmakerene. Kjedelig og trygt kan også være spennende og uforutsigbart på en bra måte, men mer solid og langvarig i lengden....alle veltrente, tøffe «macho»-menn er ikke skikkelige menn, eller ekte macho, mange av dem er tvert i mot noen jævla sadister med et ødelagt ego og vokser aldri opp utover å være 15 år gamle og enkle i hodet....det er derfor de er så sykt kjekke og interessante i den alderen du er i nå, for du er i din mest vitale alder. Poenget mitt er at du liker mest sannsynlig spenning og trenger en som utfordrer deg, men kanskje du ikke ser/leter på de rette stedene? Jeg fikk 3 barn med en av de type mennene vi begge tydligvis foretrekker, og ungene er helt fantastiske, angrer ingenting, men det har vært dyr lærdom. Luftslottet punkterer på et eller annet tidspunkt og selvom det er sexy, lidenskapelig og både føles som og ser ut som et eventyr, så kan det vise seg å være et mareritt. Da savner du trygghet og noe mer fredelig. Det skal jeg love deg. Er nå sammen med en som kan se ut som samme kategori menn, han ser ut som en gresk gud, men han har et helt annet hode enn disse «badboysa»....og herregud for en forskjell. Vi traff hverandre ved ren tilfeldighet, ingen av pss letet etter noe som helst. 5 år inn i forholdet og han får meg fortsatt til å bli helt skjelven og vi kjeder oss aldri, han er like kinky og aktiv som meg, vi tenker veldig likt og vi er både kreative og morsomme personer med masse energi begge to. Han er stødig. Han er stabil og han har ikke et skadet ego. Han har respekt for andre mennesker og behandler meg som en dame han elsker, som er han likeverdig, ikke som et tilbehør eller en eiendel. Lek deg litt og lev, du er fortsatt ung, men ikke la noen ta fra deg den du er og lekenheten, ikke la venner si at du er for mye eller at du ikke dater på rett måte, og viktigst av alt; ikke la en mann som viser at han er en drittsekk gang på gang ta stor plass i livet ditt....du er den du er og det skal du være både glad for og stolt av. Anonymkode: ede9f...45b 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #8 Skrevet 13. november 2020 Du viser absolutt ingen hint til Emosjonelt ustabil er en personlighetsforstyrrelse. Du er bare noen år yngre enn meg så kan ikke komme med den at du er ung og uerfaren osv, for det er jeg og. Likevel så har jeg både EUP, samboer i 6 år, og barn. De med EUP er redde for å bli forlatt, følelser som svinger bare av å høre ord i feil setning. De sliter med forhold mellom andre mennesker. Ikke fysisk "forhold" som mann og kone, men mennesker in general. Følelser blir 100% mer forsterket, og man er omtrent aldri innefor toleransevinduet, gjerne høyt eller lavt i stedet. Så nei, du har ikke EUP, du har mer av det jeg kaller eventyrlyst og mark i rumpa. Anonymkode: 72faa...a64 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #9 Skrevet 13. november 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: 99% av alle kvinner det ja. Anonymkode: 39f90...c9b Jaha, og hvordan vet du det da ? Personlig erfaring ? Isåfall kan du tenke på hvor mange mennesker som finnes vs. Hvor mange mennesker du har personlig erfaring med Anonymkode: 834df...0cd 2
Kokeshi Skrevet 13. november 2020 #10 Skrevet 13. november 2020 Hvis du sikter til personlighetsforstyrrelsen, så er det ikke ting her som tyder på det.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #11 Skrevet 14. november 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jaha, og hvordan vet du det da ? Personlig erfaring ? Isåfall kan du tenke på hvor mange mennesker som finnes vs. Hvor mange mennesker du har personlig erfaring med Anonymkode: 834df...0cd Den du svarer er bare enda en singel mann som kaller seg snill på datingsider men som i virkeligheten har et svært dårlig kvinnesyn.. Anonymkode: 43fc6...5b1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå