AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #1 Skrevet 13. november 2020 Jeg er alltid mellom 50-70 kg, og finner aldri velten jeg trives best med. Er 160 høy. Fyldig og formfulle meg: Nå veier jeg 67 kg. Er heldig med formene fra gode gener. Har pupper så store at folk antar oftest at jeg har silikon. Puppene er faste når jeg er på denne vekten. Har ganske slank midje, men kan ta godt tak i mage fettet med den lille hånda mi 😅 Rumpe og lår er vell der jeg legger på meg mest, er fyldig, ikke feit. God og rund rumpe. Har naturlig tynne armer, legger og ankler uansett vekt. Tynne og slappe meg: Når jeg er slank veier jeg 50 kg. Har fortsatt former, igjen, heldig med gener. Timeglass figur. Men puppene har blitt flatere, akkurat som noen har satt en nål i en ballong ☹️ Ser fortsatt pent ut med bh. Rumpen har blitt flatere, men har fortsatt hofter og ser veldig bra ut forfra. Men rumpen er slapp, har heller ikke så mye muskler som holder huden fast. Bruker da stramme olabukser som gir rumpa en løft, og da ser den bra ut, men igjen, fra siden er rumpa like vid som lårene. Lårene er også slankere og ser mye penere ut. Anonymkode: 0a90a...a68
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #2 Skrevet 13. november 2020 Smaken er som baken, den er delt, er det ikke sånn regla går? Hva er DU mest komfortabel med? Anonymkode: 0b342...d8d 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #3 Skrevet 13. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Smaken er som baken, den er delt, er det ikke sånn regla går? Hva er DU mest komfortabel med? Anonymkode: 0b342...d8d Jeg går opp og ned hele tiden 🙈 når jeg er fyldig så elsker jeg puppene mine, men mistrives med magen. Når jeg er slank så mistrives jeg med flate pupper 🙈 har prøvd legge meg på en vekt i midten, men da er jeg bare ikke fornøyd med hverken pupper eller mage 😅 begynt å lure på om jeg bare blir fornøyd om jeg skaffer meg silikon pupper mens jeg er slank 🙄 ts Anonymkode: 0a90a...a68
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #4 Skrevet 13. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg går opp og ned hele tiden 🙈 når jeg er fyldig så elsker jeg puppene mine, men mistrives med magen. Når jeg er slank så mistrives jeg med flate pupper 🙈 har prøvd legge meg på en vekt i midten, men da er jeg bare ikke fornøyd med hverken pupper eller mage 😅 begynt å lure på om jeg bare blir fornøyd om jeg skaffer meg silikon pupper mens jeg er slank 🙄 ts Anonymkode: 0a90a...a68 Jeg synes du høres flott ut som begge deler, du er heldig som fyldig og du er flott som slank, du må rett og slett begynne å bli litt snillere med deg selv. Aksepter deg selv. Silikon høres ikke ut som en god ide så lenge det er sånn, det er ikke en løsning i seg selv, du hadde fortsatt å rakke ned på deg selv og funnet andre problemer likevel tror jeg 😊 Anonymkode: 0b342...d8d 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #5 Skrevet 13. november 2020 Hva med 55 kg når du er 160 cm? Da har du litt å "gå på"! Anonymkode: 244ac...ee6
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #6 Skrevet 13. november 2020 Hva med en mellomting da, 55-60kg? Eller at du begynner med styrketrening? Høres ganske mye ut, og kanskje ikke så heldig for kroppen, å variere opp og ned i vekt med 20 kg. Anonymkode: 24963...d83 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #7 Skrevet 13. november 2020 Er like, har konkludert med at jeg ser best ut etter jeg slanket ned men har lagt på meg 2 kg igjen 😂 Anonymkode: 3aedb...4b9
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #8 Skrevet 13. november 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er alltid mellom 50-70 kg, og finner aldri velten jeg trives best med. Er 160 høy. Fyldig og formfulle meg: Nå veier jeg 67 kg. Er heldig med formene fra gode gener. Har pupper så store at folk antar oftest at jeg har silikon. Puppene er faste når jeg er på denne vekten. Har ganske slank midje, men kan ta godt tak i mage fettet med den lille hånda mi 😅 Rumpe og lår er vell der jeg legger på meg mest, er fyldig, ikke feit. God og rund rumpe. Har naturlig tynne armer, legger og ankler uansett vekt. Tynne og slappe meg: Når jeg er slank veier jeg 50 kg. Har fortsatt former, igjen, heldig med gener. Timeglass figur. Men puppene har blitt flatere, akkurat som noen har satt en nål i en ballong ☹️ Ser fortsatt pent ut med bh. Rumpen har blitt flatere, men har fortsatt hofter og ser veldig bra ut forfra. Men rumpen er slapp, har heller ikke så mye muskler som holder huden fast. Bruker da stramme olabukser som gir rumpa en løft, og da ser den bra ut, men igjen, fra siden er rumpa like vid som lårene. Lårene er også slankere og ser mye penere ut. Anonymkode: 0a90a...a68 67 kilo er jo overvekt.. Selv veier jeg 59-60 kilo på 160, dette er litt i meste laget. Om jeg hadde trent tung styrke kunne jeg nok sett bra ut med denne vekta. 50 kilo på meg, da stikker hoftebein ut, men magen er flat, bryster flat og rumpa mi - er generell flat. Tenkte kanskje prøve meg på 53-55 kilo, med muskler💪 Anonymkode: f61d4...d3b
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #9 Skrevet 13. november 2020 50-55kg men begynn med styrke. Skal love deg at du vil se bedre ut enn noensinne. Puppene får seg også et løft ved å trene bryst samt skuldre (mine gikk fra å være slappe og posete etter vektnedgang til å se MYe Fastere ut). Rumpa vil få samme form som når du er større bare enda bedre Anonymkode: e5005...9a1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #10 Skrevet 13. november 2020 Tipper puppene preges litt av svingningene i vekt. Resten av kroppen/huden også vil jeg tro. Personlig hadde jeg foretrekket den tynne kroppen, og jeg syns store pupper både er mindre pent, ser upraktisk ut og litt vulgært nesten. Men nå sier jo du at du vurderer silikon, så da har vi nok meget ulik smak når det gjelder bryster. Men hvorfor driver du å svinger 20kg opp og ned i vekt? Det er absolutt ikke normalt. Jeg tror ikke problemet ditt egentlig er at du liksom skal velge om kroppen er penest som overvektig eller tynn. Hvilken livsstil trives du best med? Ved hvilken vekt har du det mest avslappet inni deg? Må du jobbe hardt for å holde deg rundt 50kg? Er det slik at dersom du spiser intuitivt så er du nærmere 70kg? Det er jo dette du må vurdere. Anonymkode: 3b699...dc1 1
Jean-Jaques Skrevet 13. november 2020 #11 Skrevet 13. november 2020 Jeg synes du høres mest vakker ut i full vekt, og det er sånn du liker deg selv best, d ser j av hvordan du skriver. og hvorfor skulle du ikke det? Fra hvordan du beskriver deg selv, hadde jeg foretrukket deg i full størrelse🤗 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #12 Skrevet 13. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tipper puppene preges litt av svingningene i vekt. Resten av kroppen/huden også vil jeg tro. Personlig hadde jeg foretrekket den tynne kroppen, og jeg syns store pupper både er mindre pent, ser upraktisk ut og litt vulgært nesten. Men nå sier jo du at du vurderer silikon, så da har vi nok meget ulik smak når det gjelder bryster. Men hvorfor driver du å svinger 20kg opp og ned i vekt? Det er absolutt ikke normalt. Jeg tror ikke problemet ditt egentlig er at du liksom skal velge om kroppen er penest som overvektig eller tynn. Hvilken livsstil trives du best med? Ved hvilken vekt har du det mest avslappet inni deg? Må du jobbe hardt for å holde deg rundt 50kg? Er det slik at dersom du spiser intuitivt så er du nærmere 70kg? Det er jo dette du må vurdere. Anonymkode: 3b699...dc1 Jeg syntes det er så vanskelig, for om jeg er tynn er jeg stor fornøyd med magen men misliker puppene (for de er jo ikke da små pupper på en slank kropp, men slappe halvfulle pupper😞) Når jeg veier mer er jeg stor fornøyd med puppene for de er fyldigere og fastere, mer fylt opp, men da misliker jeg magen 😕 Så jeg klarer ikke helt å bestemme meg... så da går jeg opp og ned 🙄 om jeg legger meg på en vekt på midten, er jeg bare halvfornøyd med alt 🙁 ang hvilken vekt som passer livsstilen min best, så er egentlig det det samma for meg 😜 Er fortsatt mye god mat man kan lage for å holde vekta nede, og jeg faller sjelden for fristelser som godteri og brus. Når jeg veier mer er det fordi jeg spiser mer fastfood, og det er jo digg det 😅 Jeg har holdt på å gå opp og ned 20 kg de siste 10 årene, så jeg er ganske rutinert på hva jeg skal gjøre for å være på vekta jeg vil.. men hvor bra for kroppen innvendig det er er jo en annen sak 😕 jeg må jo klare å bestemme meg! 🙄 ts Anonymkode: 0a90a...a68
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #13 Skrevet 13. november 2020 Overvekt er ikke sunt, noe man jo er når man er ca 70 kg på 160. Man trenger heller ikke være for tynn, så 55-60 kg er nok en fin vekt. Anonymkode: 1ac2c...7e1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #14 Skrevet 13. november 2020 27.3 BMI: Smellfeit. Anonymkode: 72d62...24e
Jean-Jaques Skrevet 13. november 2020 #15 Skrevet 13. november 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syntes det er så vanskelig, for om jeg er tynn er jeg stor fornøyd med magen men misliker puppene (for de er jo ikke da små pupper på en slank kropp, men slappe halvfulle pupper😞) Når jeg veier mer er jeg stor fornøyd med puppene for de er fyldigere og fastere, mer fylt opp, men da misliker jeg magen 😕 Så jeg klarer ikke helt å bestemme meg... så da går jeg opp og ned 🙄 om jeg legger meg på en vekt på midten, er jeg bare halvfornøyd med alt 🙁 ang hvilken vekt som passer livsstilen min best, så er egentlig det det samma for meg 😜 Er fortsatt mye god mat man kan lage for å holde vekta nede, og jeg faller sjelden for fristelser som godteri og brus. Når jeg veier mer er det fordi jeg spiser mer fastfood, og det er jo digg det 😅 Jeg har holdt på å gå opp og ned 20 kg de siste 10 årene, så jeg er ganske rutinert på hva jeg skal gjøre for å være på vekta jeg vil.. men hvor bra for kroppen innvendig det er er jo en annen sak 😕 jeg må jo klare å bestemme meg! 🙄 ts Anonymkode: 0a90a...a68 Gå inn på trening og Helse. se «post et bilde av din kropp» og post der. Da får du flere svar og kanskje noe mercrealistisk tilbakemelding
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #16 Skrevet 13. november 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syntes det er så vanskelig, for om jeg er tynn er jeg stor fornøyd med magen men misliker puppene (for de er jo ikke da små pupper på en slank kropp, men slappe halvfulle pupper😞) Når jeg veier mer er jeg stor fornøyd med puppene for de er fyldigere og fastere, mer fylt opp, men da misliker jeg magen 😕 Så jeg klarer ikke helt å bestemme meg... så da går jeg opp og ned 🙄 om jeg legger meg på en vekt på midten, er jeg bare halvfornøyd med alt 🙁 ang hvilken vekt som passer livsstilen min best, så er egentlig det det samma for meg 😜 Er fortsatt mye god mat man kan lage for å holde vekta nede, og jeg faller sjelden for fristelser som godteri og brus. Når jeg veier mer er det fordi jeg spiser mer fastfood, og det er jo digg det 😅 Jeg har holdt på å gå opp og ned 20 kg de siste 10 årene, så jeg er ganske rutinert på hva jeg skal gjøre for å være på vekta jeg vil.. men hvor bra for kroppen innvendig det er er jo en annen sak 😕 jeg må jo klare å bestemme meg! 🙄 ts Anonymkode: 0a90a...a68 Puppene blir hvertfall ikke finere av og gå opp og ned i vekt. Personlig er jeg ikke så opptatt av pupper, så ville definitivt heller hatt flat mage og slanke lår/hofter. Du skriver jo at puppene blir ok i bh uansett. Slappe blir puppene etter amming uansett, så avvent hvertfall silikon til etter du har fått de barna du vil ha. Anonymkode: 3b699...dc1
jabx Skrevet 13. november 2020 #17 Skrevet 13. november 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er alltid mellom 50-70 kg, og finner aldri velten jeg trives best med. Er 160 høy. Fyldig og formfulle meg: Nå veier jeg 67 kg. Er heldig med formene fra gode gener. Har pupper så store at folk antar oftest at jeg har silikon. Puppene er faste når jeg er på denne vekten. Har ganske slank midje, men kan ta godt tak i mage fettet med den lille hånda mi 😅 Rumpe og lår er vell der jeg legger på meg mest, er fyldig, ikke feit. God og rund rumpe. Har naturlig tynne armer, legger og ankler uansett vekt. Tynne og slappe meg: Når jeg er slank veier jeg 50 kg. Har fortsatt former, igjen, heldig med gener. Timeglass figur. Men puppene har blitt flatere, akkurat som noen har satt en nål i en ballong ☹️ Ser fortsatt pent ut med bh. Rumpen har blitt flatere, men har fortsatt hofter og ser veldig bra ut forfra. Men rumpen er slapp, har heller ikke så mye muskler som holder huden fast. Bruker da stramme olabukser som gir rumpa en løft, og da ser den bra ut, men igjen, fra siden er rumpa like vid som lårene. Lårene er også slankere og ser mye penere ut. Anonymkode: 0a90a...a68
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå