AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #21 Skrevet 13. november 2020 Høres ut som begynnelsen på svettekjertelbetennelse. Jeg har det slik, lukter ikke "sår" som du sier men en sterk svettelukt. Jeg lukter svetter ikke under armene til vanlig så derfor jeg legger sånn merke til lukten fra den ene armen som alltid er betent for tiden... Anonymkode: 86b10...06b
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #22 Skrevet 13. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som begynnelsen på svettekjertelbetennelse. Jeg har det slik, lukter ikke "sår" som du sier men en sterk svettelukt. Jeg lukter svetter ikke under armene til vanlig så derfor jeg legger sånn merke til lukten fra den ene armen som alltid er betent for tiden... Anonymkode: 86b10...06b Jeg pleier heller ikke å lukte noe særlig, selv etter trening, så mulig det er dette jeg har. Gjør du noe for å behandle det, eller går det over av seg selv? Har smørt på canesten nå og det virket litt lindrende (muligens bare fordi jeg var sår, og kald krem er alltid lindrende når man er sår..) men mulig det ikke hjelper om det er betennelse? Anonymkode: d425b...38b
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #23 Skrevet 13. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg pleier heller ikke å lukte noe særlig, selv etter trening, så mulig det er dette jeg har. Gjør du noe for å behandle det, eller går det over av seg selv? Har smørt på canesten nå og det virket litt lindrende (muligens bare fordi jeg var sår, og kald krem er alltid lindrende når man er sår..) men mulig det ikke hjelper om det er betennelse? Anonymkode: d425b...38b aloe vera skal være betennelsesdempende ellers er sinkkrem kanskje noe som kan virke Anonymkode: 1cd9d...696
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #24 Skrevet 13. november 2020 Ville vasket med rent vann, smurt på Canesten morgen og kveld, gjerne hatt myke kompresser mellom hud og klær for å unngå friksjon. Og byttet jevnlig. Med bruk av Canesten vil det tørke inn og se tørt ut før det blir borte. Men om det ikke hverken tørker eller blekner så må det andre midler til, så da må en lege se på det. Men ikke uvanlig å få sopp der. Gulestafylokokker er og en naturlig del av naturfloraen der, i verste fall kan du få staffinfeksjon, men da vil du kjenne en veldig spesiell lukt. Sopp kan lukte surt, mens staff lukter emment og litt rottent. Anonymkode: ccb8e...48b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå