AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #1 Skrevet 12. november 2020 Sitter litt inne å date nå, men har skrevet med en veldig hyggelig mann på nettdating. Mange meldinger de første dagene, men så har det dabbet av litt. Kan hende fordi han ikke er interessert, eller så ønsker han ikke å skrive i evigheter. Så da lurer jeg på om det er hyggelig å sende en melding og høre om han kunne tenke seg å treffes, eller blir det bare masete når kommunikasjonen allerede har dabbet av litt? Anonymkode: 18a45...ba8
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #2 Skrevet 12. november 2020 Jeg synest absolutt du kan sende en melding og spørre. Og så skal du ikke en gang tenke på om du er masete. Det er du kun om du spør det samme flere ganger og han sier nei, eller ikke svarer. Anonymkode: 61b41...9c4
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #3 Skrevet 12. november 2020 om du skrev sist, og han ikke har svart, da ville jeg ikke foreslått å møtes. Anonymkode: 750d2...7f6 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #4 Skrevet 12. november 2020 Har han virket interessert tidligere så hvorfor ikke spørre ? Kanskje han ikke har turt å spørre selv. Svare han nølende vet du at han ikke er interessert.. Anonymkode: 76b28...7e1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #5 Skrevet 12. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Har han virket interessert tidligere så hvorfor ikke spørre ? Kanskje han ikke har turt å spørre selv. Svare han nølende vet du at han ikke er interessert.. Anonymkode: 76b28...7e1 eller han benytter sjansen til at ei dame er keen, til å prøve å få seg ett ligg Anonymkode: 750d2...7f6 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #6 Skrevet 13. november 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: eller han benytter sjansen til at ei dame er keen, til å prøve å få seg ett ligg Anonymkode: 750d2...7f6 Det er en fare for denne. Om samtalen har dabbet av så ville jeg heller sett om jeg hadde fått samtalen igang igjen litt før jeg evt spør. Følt på om interessen er der. Ellers så tenker jeg at han ville spurt om han ønsket å møte deg, med mindre du har uttrykt at du er skeptisk til å møtes nå. Anonymkode: 0cfd2...bde 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #7 Skrevet 13. november 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er en fare for denne. Om samtalen har dabbet av så ville jeg heller sett om jeg hadde fått samtalen igang igjen litt før jeg evt spør. Følt på om interessen er der. Ellers så tenker jeg at han ville spurt om han ønsket å møte deg, med mindre du har uttrykt at du er skeptisk til å møtes nå. Anonymkode: 0cfd2...bde Ja, enig i dette. Her tror jeg faktisk ikke det er noen fare for at han tror det er enkel sex å få tak i. Har bare skrevet litt med hverandre, ikke flørtet og sånt. Antagelig derfor det ikke har blitt noe mer også, har vært for vennskapelig fra starten av. Det skjedde meg nok med han forrige jeg datet, tror kanskje det er noen signaler jeg sender ut der. Vi hadde to lange og veldig hyggelige dater, praten gikk veldig lett, masse latter og smil. Men han var ikke motivert for å fortsette å treffes. I ettertid har jeg reflektert over at jeg nok fort blir "god venninne" som er grei å snakke med, og glemmer kanskje flørt og berøring, og sånt som skaper litt spenning og lyst til å utforske dette videre. Burde lært litt der! ts Anonymkode: 18a45...ba8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå