Tough cookie Skrevet 2. februar #61 Skrevet 2. februar Jeg forstår godt at hun som har vært modell, og fremdeles lever av utseendet sitt, fikser litt her og der når "alle" rundt henne gjør det samme. Jeg tror mange av oss hadde gjort det samme faktisk 6
Tiara07 Skrevet 2. februar #62 Skrevet 2. februar Janmar skrev (1 time siden): Hun er flott med en strålende fin personlighet og sjarm. Virker oppriktig snill. Og hun virker morsom og varm. Helt enig! 1
Tiara07 Skrevet 2. februar #63 Skrevet 2. februar Tough cookie skrev (1 minutt siden): Jeg forstår godt at hun som har vært modell, og fremdeles lever av utseendet sitt, fikser litt her og der når "alle" rundt henne gjør det samme. Jeg tror mange av oss hadde gjort det samme faktisk Jeg har heller ingen problemer med å forstå det! 2
kkkeee Skrevet 3. februar #64 Skrevet 3. februar Cami9 skrev (På 27.1.2026 den 18.25): Jepp, i hvert fall skjønne når man bør gi seg og det bikker over til å bli for voldsomt. De vippene hennes også er jo way to much Helt enig .Kan ikke skjønne at de synes det er pent 1 1
AprilLudgate Skrevet 3. februar #65 Skrevet 3. februar Janmar skrev (20 timer siden): Hun er flott med en strålende fin personlighet og sjarm. Virker oppriktig snill. Og hun virker morsom og varm. Ja, det er nok akkurat dette som er hennes største fordel. Hun har utseendet, har lagt endel penger i «graceful aging» uten å overdrive mener nå jeg. Sikkert av andre grunner enn jobboppdrag, men nå er jo utseende en del av hennes jobb. Og så er hun likevel lite selvhøytidelig når hun jo deler om ting som faktisk er ganske skamfullt også. Ja, hun tjente nok penger på det i form av bokutgivelse - men det å fortelle at du har tatt piller i skjul over tid fordi du har det vondt og ikke orker face det er noe jeg synes det står respekt av. Samt dette med fødselsdepresjon. Jeg kjenner jo ikke henne, men jeg tror hun har et godt hjerte. Jeg synes hun har gått gjennom sine oppturer og nedturer med hva skal man si…..dama reiser seg opp og viser at livet kan være både kjipt og bra. Og deler begge deler på en fin måte. Mange kritiserer oversharing mtp hva barna får med seg, men jeg tenker at deres nå tenåring nok står igjen med et bilde av en mamma som tør å snakke også om det som er vanskelig - på en måte som kan hjelpe andre. Og et foreldrepar som viser at relasjoner krever aktiv innsats. Sånn fra det man får innblikk i utenfra. 5
Kalkula Skrevet 6. februar #66 Skrevet 6. februar Janmar skrev (På 2.2.2026 den 22.09): Hun er flott med en strålende fin personlighet og sjarm. Virker oppriktig snill. Og hun virker morsom og varm. Hvordan vet du det? 2
Janmar Skrevet 6. februar #67 Skrevet 6. februar Kalkula skrev (2 timer siden): Hvordan vet du det? Jeg vet ikke. Men hun fremstår utrolig varm. Hvorfor spør du ikke motsatt? Hvordan vet de som mener hu er helt motbydelig det? Tviler på de kjenner henne 1
Forundret.. Skrevet 6. februar #68 Skrevet 6. februar Istapp skrev (På 29.1.2026 den 22.24): Hun hadde en mye mer flott nsturlig skjønnhet før inngrepene, nå blir det noe stivt og kunstig både når hun smiler og skal være alvorlig. Flottere før, så styggere nå, men ikke "stygg" som fæl liksom. Alle ser bedre ut med ung fresh hud og et glimt i øyet og en forventning om hva livet vil bringe. Det er få som ser bedre ut når de har bikka fem å førti enn det de gjorde til ti-tyve år tidligere. Jeg synes at det viktigste er at Kathrine selv er fornøyd. 1
Tiara07 Skrevet 6. februar #69 Skrevet 6. februar Kalkula skrev (8 timer siden): Hvordan vet du det? Jeg føler det samme, selv om jeg aldri har møtt henne i virkeligheten. Hører på podcast og har sett henne mye på TV, og har en bekjent av henne.
Cami9 Skrevet 18. februar #70 Skrevet 18. februar Nå er hun på tur sponset av Lime Travel igjen! Spent på om det blir konkurranse med reisepremie denne gangen også, som «tilfeldigvis» venninnen vinner😉 1
Kålrota Skrevet 18. februar #71 Skrevet 18. februar Så henne på Gardermoen, hun er jo ei flott og blid dame. (Med unntak av så lange øyevipper at det ser helt komisk ut). 3
Cami9 Skrevet 18. februar #72 Skrevet 18. februar Kålrota skrev (8 timer siden): Så henne på Gardermoen, hun er jo ei flott og blid dame. (Med unntak av så lange øyevipper at det ser helt komisk ut). Og litt for mye botox etter min mening, er jo ikke noe mimikk i ansiktet annet enn smilet. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå