Cami9 Skrevet 28. oktober 2025 #41 Skrevet 28. oktober 2025 gladidag skrev (6 timer siden): Vant venninnen? 😱hva er oddsene for det? Og en lurer jo virkelig på om den trekningen var riktig utført😅 Jepp, god venninne av både henne og mannen…. Underlig, ikke sant? Man bør vise slike trekninger spør du meg… 7
Cami9 Skrevet 28. oktober 2025 #42 Skrevet 28. oktober 2025 M.H85 skrev (På 18.10.2025 den 21.04): Det er jo en kjent sak. Hun er en av de verste kjendisene på overdrevet botox bruk. Hun og Carina Dahl. Det er så mye botox i det ansiktet at øynene og blikket får en merkelig fasong. Hun er nok ekstremt usikker på seg selv. Forøvrig synes jeg det er helt innafor at hun og mannen har en podcast ,som om ikke annet er jo ærlig og direkte. De er ikke arrogante vestkant mennesker selv om utseende på begge spesielt mannen tilsier annet 😅 De har jo vært skilt, begge har vært utro osv. De deler iallefall ærlig. Synes ikke det er den verste poden jeg har hørt selv om det er mye gjentagelse. Bare sett klipp. Jeg syns ZO Obagi fortjener kritikk for å velge et tryne fullt av Botox for å fronte produktene sine…. Er så urealistisk og tragisk atte fy 5 2
M.H85 Skrevet 28. oktober 2025 #43 Skrevet 28. oktober 2025 Cami9 skrev (1 time siden): Jeg syns ZO Obagi fortjener kritikk for å velge et tryne fullt av Botox for å fronte produktene sine…. Er så urealistisk og tragisk atte fy Money money vet du...Sørland selger mer produkter for dem enn Kari fra Drammen uten botox.. Verden likt det. Tror ikke det finnes et eneste firma som ikke bruker rynke frie botox ansikt. Alt er jo lureri..sannheten er at du kan kjøpe de dyreste serum og kremer, MEN det er kun fillers og botox om fjerne/glatter ut rynker😅 5 2
Cami9 Skrevet 28. oktober 2025 #44 Skrevet 28. oktober 2025 M.H85 skrev (1 time siden): Money money vet du...Sørland selger mer produkter for dem enn Kari fra Drammen uten botox.. Verden likt det. Tror ikke det finnes et eneste firma som ikke bruker rynke frie botox ansikt. Alt er jo lureri..sannheten er at du kan kjøpe de dyreste serum og kremer, MEN det er kun fillers og botox om fjerne/glatter ut rynker😅 Hehe du sier noe der😂 Jeg har brukt ZO Obagi i årevis, men har endelig innsett at CeraVe funker bedre… 4
M.H85 Skrevet 29. oktober 2025 #45 Skrevet 29. oktober 2025 Cami9 skrev (På 28.10.2025 den 23.25): Hehe du sier noe der😂 Jeg har brukt ZO Obagi i årevis, men har endelig innsett at CeraVe funker bedre… At the end kan man bruke krukker av gull for den saks skyld. Huden kan bli penere, men ingen kremer i hele verden fjerner eller glatter ut rynker. Det er det kun 💉 botox og fillers som gjør. Derfor bruker alle firma damer med nettopp dette i ansiktet. Jeg selv har botox pga migrenen (!) , har aldri brukt dyre kremer. Ser at etter jeg begynte med god hudpleie er huden mye friskere ( sliter med tørr hud),men sinnarynken/linjer i pannen er det kun botox som fjerner gitt😅 Så det er direkte løgn alle disse bedriftene driver med. 3
Gjest Xstrella Skrevet 26. januar #47 Skrevet 26. januar Tydelig madammen har fått silikon. Ser det tydelig når hun bader.
Cami9 Skrevet 27. januar #48 Skrevet 27. januar Xstrella skrev (11 timer siden): Tydelig madammen har fått silikon. Ser det tydelig når hun bader. Hun klarer ikke stoppe med plastikk. Hva med å bare innse og godta at man eldes? 7 1
Gjest Xstrella Skrevet 27. januar #49 Skrevet 27. januar Cami9 skrev (7 timer siden): Hun klarer ikke stoppe med plastikk. Hva med å bare innse og godta at man eldes? Ja, det er mye bedre å eldes naturlig.
Cami9 Skrevet 27. januar #50 Skrevet 27. januar Xstrella skrev (4 minutter siden): Ja, det er mye bedre å eldes naturlig. Jepp, i hvert fall skjønne når man bør gi seg og det bikker over til å bli for voldsomt. De vippene hennes også er jo way to much 1 1
MiominMio Skrevet 28. januar #51 Skrevet 28. januar Cami9 skrev (På 27.1.2026 den 10.25): Hun klarer ikke stoppe med plastikk. Hva med å bare innse og godta at man eldes? Tror faktisk at det er umulig for henne å innse at hun eldes. Bare tenk hun har vært modell og en flott en sådann i alle år. Det må jo være ganske tøft å se at kroppen eldes og at man forandrer seg da....l.tror faktisk det er verre for typ noen som henne enn en person som meg hvor jeg aldri har hatt det kroppsfokuset rettet mot meg. Nå synes jeg som de fleste at det er mye finere å eldes naturlig og jeg synes det er synd at man føler man må ty til plastikk og injeksjoner....men jeg klarer på en måte å se det litt fra hennes side og.... 1
Cami9 Skrevet 28. januar #52 Skrevet 28. januar MiominMio skrev (22 minutter siden): Tror faktisk at det er umulig for henne å innse at hun eldes. Bare tenk hun har vært modell og en flott en sådann i alle år. Det må jo være ganske tøft å se at kroppen eldes og at man forandrer seg da....l.tror faktisk det er verre for typ noen som henne enn en person som meg hvor jeg aldri har hatt det kroppsfokuset rettet mot meg. Nå synes jeg som de fleste at det er mye finere å eldes naturlig og jeg synes det er synd at man føler man må ty til plastikk og injeksjoner....men jeg klarer på en måte å se det litt fra hennes side og.... Men hun ser vel på bilder og videoer av seg selv at det har blitt for mye? Eller blir man heeelt blind? 2
Durancell Skrevet 28. januar #53 Skrevet 28. januar Cami9 skrev (1 minutt siden): Men hun ser vel på bilder og videoer av seg selv at det har blitt for mye? Eller blir man heeelt blind? Hjelper lite når det sikkert bruker filter i tillegg. 2
MiominMio Skrevet 28. januar #54 Skrevet 28. januar Cami9 skrev (11 minutter siden): Men hun ser vel på bilder og videoer av seg selv at det har blitt for mye? Eller blir man heeelt blind? Jeg tror faktisk det jeg at man kan bli helt blind - ser bare på enkelte damer rundt meg......jeg kjenner dem jo fader ikke igjen irl for de bruker så mye filter på bildene. Er en uting ja slik det er. 2
Gjest Xstrella Skrevet 28. januar #55 Skrevet 28. januar Synd hun tror utseende definerer hennes verdi som menneske. Hun er ikke fint utseende. Hun kommer lengre med å være grei, snill og medmenneskelig. Feilen i dag er at mange tror de ikke er verdt noe hvis de ikke er pene. Det er det indre som er vakkert.
AprilLudgate Skrevet 29. januar #56 Skrevet 29. januar Cami9 skrev (På 28.1.2026 den 12.37): Men hun ser vel på bilder og videoer av seg selv at det har blitt for mye? Eller blir man heeelt blind? Man blir nok litt blind når man bor i Botox/kirurgiland på vestkant og stort sett ferdes i jobbsammenheng med slike+influencere på rød løper og i tillegg har vært modell. Jeg liker Sørland og gubben jeg, og synes ikke hun overdriver voldsomt med fjespyntingen/silikonen om en skal dømme utfra endel andre. Vippene og brynene kunne hun roet ned på, men hun liker det vel dramatisk da. Ikke så lett alltid å få dempet brynstattis. Men ja - jeg pleier være litt sursild, men synes både hun og gubben tar såpass igjen på sjarm at litt fillers og botox får være greit 😅 Hun vet jo folk ser det. Og det går ikke langt over streken synes jeg da. 3 1 2
Tiara07 Skrevet 29. januar #57 Skrevet 29. januar Xstrella skrev (På 28.1.2026 den 19.19): Synd hun tror utseende definerer hennes verdi som menneske. Hun er ikke fint utseende. Hun kommer lengre med å være grei, snill og medmenneskelig. Feilen i dag er at mange tror de ikke er verdt noe hvis de ikke er pene. Det er det indre som er vakkert. Hva mener du med det? Kaller du henne for stygg?
Istapp Skrevet 29. januar #58 Skrevet 29. januar Tiara07 skrev (39 minutter siden): Hva mener du med det? Kaller du henne for stygg? Hun hadde en mye mer flott nsturlig skjønnhet før inngrepene, nå blir det noe stivt og kunstig både når hun smiler og skal være alvorlig. Flottere før, så styggere nå, men ikke "stygg" som fæl liksom. 1
Gjest Xstrella Skrevet 29. januar #59 Skrevet 29. januar Tiara07 skrev (46 minutter siden): Hva mener du med det? Kaller du henne for stygg? Feiende flott før ja, men hun var ikke utseende sitt. Jeg liker personer som oppfører seg bra, er hyggelig og ikke så selvopptatt. Å leve av utseende sitt blir nok et sjokk når en eldes. Hun og flere fyller på, operer seg, bruker store beløp på sminke, hudpleie og operasjoner. Unødvendig. Ja, hun var finere før alle endringene i ansiktet kom.
Janmar Skrevet 2. februar #60 Skrevet 2. februar Xstrella skrev (På 29.1.2026 den 22.32): Feiende flott før ja, men hun var ikke utseende sitt. Jeg liker personer som oppfører seg bra, er hyggelig og ikke så selvopptatt. Å leve av utseende sitt blir nok et sjokk når en eldes. Hun og flere fyller på, operer seg, bruker store beløp på sminke, hudpleie og operasjoner. Unødvendig. Ja, hun var finere før alle endringene i ansiktet kom. Hun er flott med en strålende fin personlighet og sjarm. Virker oppriktig snill. Og hun virker morsom og varm. 3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå