Wald86 Skrevet 21. september 2025 #21 Skrevet 21. september 2025 (endret) . Endret 16. november 2025 av Wald86 11
garfunkel Skrevet 21. september 2025 #22 Skrevet 21. september 2025 Wald86 skrev (50 minutter siden): Det som overrasker meg er det voldsomme behovet for oppmerksomhet de har. Hvorfor vil de ikke verne om privatlivet sitt? Og hvorfor skjer dette med så mange mennesker som tilsynelatende er ressurssterke og oppegående? Man kan forstå Charter-Hilde og Christian Brennhovd. Men her finner jeg ingen svar. Synes bare det er smakløst, hvordan de så tydelig er opptatt av fasade og raske penger. Medieklovner. Synes synd på sønnen. Følger ikke dama, men er ganske lei av å se store overskrifter om at mannen var utro. Er ikke det sånt man løser opp i og snakker om seg i mellom som par? Og går videre? Forstår ikke helt dette behovet for å dra opp igjen og igjen. Minner meg om Iselin Guttormsen og det evigvarende gnålet om utroskap 13
Wald86 Skrevet 21. september 2025 #23 Skrevet 21. september 2025 (endret) . Endret 16. november 2025 av Wald86 5 1
Zenhouse Skrevet 21. september 2025 #24 Skrevet 21. september 2025 garfunkel skrev (50 minutter siden): Følger ikke dama, men er ganske lei av å se store overskrifter om at mannen var utro. Er ikke det sånt man løser opp i og snakker om seg i mellom som par? Og går videre? Forstår ikke helt dette behovet for å dra opp igjen og igjen. Minner meg om Iselin Guttormsen og det evigvarende gnålet om utroskap DE var utro begge to, tror til og med hun var førstemann. Det er vel det de baserer podcasten sin på- hvordan finne tilbake til hverandre og få det til å fungere på forsøk nr 2. Å ikke falle i gamle feller. Antar det er mye av grunnen til at det ser ut til å gå bra- at de begge har dritt seg ut. Dette var bare til info- jeg er ikke kjempefan av å høre om utroskap i evig tid jeg heller altså. 5
Xstrella Skrevet 21. september 2025 #25 Skrevet 21. september 2025 Wald86 skrev (2 timer siden): Det som overrasker meg er det voldsomme behovet for oppmerksomhet de har. Hvorfor vil de ikke verne om privatlivet sitt? Og hvorfor skjer dette med så mange mennesker som tilsynelatende er ressurssterke og oppegående? Man kan forstå Charter-Hilde og Christian Brennhovd. Men her finner jeg ingen svar. Synes bare det er smakløst, hvordan de så tydelig er opptatt av fasade og raske penger. Medieklovner. Synes synd på sønnen. Enig, men hun trenger nok inntekt. Hun er 45 år og er ikke ung lengre. Mulig jobbene ikke står i kø og da må hun holde seg relevant med å være mye ute i media. Når de ikke har skole eller utdanning, og kun levd av utseende så er nok det en stor omveltning etter fylte 40. 5 2
Wald86 Skrevet 21. september 2025 #26 Skrevet 21. september 2025 (endret) . Endret 16. november 2025 av Wald86 4 1
Xstrella Skrevet 21. september 2025 #27 Skrevet 21. september 2025 Wald86 skrev (1 minutt siden): Det virker som hun har veldig behov for bekreftelse. Og at hun sliter med forandringene i utseende. Snakker om "helse" men virker som det dreier seg om det utvendige spør du meg. Det blir ikke lettere etter 50 med det fokuset der. Ja, hun bør legge fokuset innover. Trening kunne vært bra. Styrke kroppen enn å kun fokusere på utseende. Trist hun legger hele verdien sin i pent ytre. 7
Wald86 Skrevet 21. september 2025 #28 Skrevet 21. september 2025 (endret) . Endret 16. november 2025 av Wald86 5
Lunabelle Skrevet 21. september 2025 #29 Skrevet 21. september 2025 Zenhouse skrev (1 time siden): DE var utro begge to, tror til og med hun var førstemann. Det er vel det de baserer podcasten sin på- hvordan finne tilbake til hverandre og få det til å fungere på forsøk nr 2. Å ikke falle i gamle feller. Antar det er mye av grunnen til at det ser ut til å gå bra- at de begge har dritt seg ut. Dette var bare til info- jeg er ikke kjempefan av å høre om utroskap i evig tid jeg heller altså. Og hvor mange år skal de gnåle om utroskap, ekteskapsbrudd og at de har funnet tilbake til hverandre igjen? Har de ikke noe annet relevant å komme med? Det var greit å lese om det, de første par månedene. Men hver gang de er i media så er dette fortsatt temaet. Etter mange år! Og de er nok ikke ferdige ennå… 9
Zenhouse Skrevet 21. september 2025 #30 Skrevet 21. september 2025 Lunabelle skrev (6 minutter siden): Og hvor mange år skal de gnåle om utroskap, ekteskapsbrudd og at de har funnet tilbake til hverandre igjen? Har de ikke noe annet relevant å komme med? Det var greit å lese om det, de første par månedene. Men hver gang de er i media så er dette fortsatt temaet. Etter mange år! Og de er nok ikke ferdige ennå… Så lenge podcasten handler om det antar jeg, og så lenge den går bra så blir det vel det de har å komme med. Og så er de jo begge med i diverse realityserier nå også- så det gir tydeligvis god avkastning for dem å være frempå i media. Bare fakta, selv om det er 😴😴snork kjedelig. 3
M.H85 Skrevet 18. oktober 2025 #31 Skrevet 18. oktober 2025 Wald86 skrev (På 21.9.2025 den 17.19): Det virker som hun har veldig behov for bekreftelse. Og at hun sliter med forandringene i utseende. Snakker om "helse" men virker som det dreier seg om det utvendige spør du meg. Det blir ikke lettere etter 50 med det fokuset der. Det er jo en kjent sak. Hun er en av de verste kjendisene på overdrevet botox bruk. Hun og Carina Dahl. Det er så mye botox i det ansiktet at øynene og blikket får en merkelig fasong. Hun er nok ekstremt usikker på seg selv. Forøvrig synes jeg det er helt innafor at hun og mannen har en podcast ,som om ikke annet er jo ærlig og direkte. De er ikke arrogante vestkant mennesker selv om utseende på begge spesielt mannen tilsier annet 😅 De har jo vært skilt, begge har vært utro osv. De deler iallefall ærlig. Synes ikke det er den verste poden jeg har hørt selv om det er mye gjentagelse. Bare sett klipp. 11 1
Kartoffel Skrevet 18. oktober 2025 #32 Skrevet 18. oktober 2025 M.H85 skrev (1 time siden): Det er jo en kjent sak. Hun er en av de verste kjendisene på overdrevet botox bruk. Hun og Carina Dahl. Det er så mye botox i det ansiktet at øynene og blikket får en merkelig fasong. Hun er nok ekstremt usikker på seg selv. Forøvrig synes jeg det er helt innafor at hun og mannen har en podcast ,som om ikke annet er jo ærlig og direkte. De er ikke arrogante vestkant mennesker selv om utseende på begge spesielt mannen tilsier annet 😅 De har jo vært skilt, begge har vært utro osv. De deler iallefall ærlig. Synes ikke det er den verste poden jeg har hørt selv om det er mye gjentagelse. Bare sett klipp. Enig i det du skriver. Jeg klarer ikke å IKKE like henne😅 Hun er liksom jovial og jordnær selv om hun er veldig opptatt av utseende, og hadde vært MYE penere uten botox og falske vipper. 5 1
Tiara07 Skrevet 18. oktober 2025 #33 Skrevet 18. oktober 2025 Kartoffel skrev (24 minutter siden): Enig i det du skriver. Jeg klarer ikke å IKKE like henne😅 Hun er liksom jovial og jordnær selv om hun er veldig opptatt av utseende, og hadde vært MYE penere uten botox og falske vipper. Enig! Jeg liker henne også. Liker for øvrig podcasten også. Synes de er herlige med sine småkrangler og fremstiller ting sånn som de fleste opplever, med humor og ironi - helt etter min bok hvertfall 🤩🤗 1 3
M.H85 Skrevet 19. oktober 2025 #34 Skrevet 19. oktober 2025 Kartoffel skrev (13 timer siden): Enig i det du skriver. Jeg klarer ikke å IKKE like henne😅 Hun er liksom jovial og jordnær selv om hun er veldig opptatt av utseende, og hadde vært MYE penere uten botox og falske vipper. Ja hun er jordnær og seg selv når hun prater😅😃. Synd med all botox ja, altså litt helt normalt i den alderen,men når det blir så mye vises det så godt. Hun var jo alltid den pene jenta fra Stavanger, flink modell☺️ 6
AprilLudgate Skrevet 21. oktober 2025 #35 Skrevet 21. oktober 2025 Zenhouse skrev (På 21.9.2025 den 16.26): DE var utro begge to, tror til og med hun var førstemann. Det er vel det de baserer podcasten sin på- hvordan finne tilbake til hverandre og få det til å fungere på forsøk nr 2. Å ikke falle i gamle feller. Antar det er mye av grunnen til at det ser ut til å gå bra- at de begge har dritt seg ut. Dette var bare til info- jeg er ikke kjempefan av å høre om utroskap i evig tid jeg heller altså. Jeg trodde det var han først - så meldte hun seg på for å ta hevn? De har snakket om det mener jeg. Spiller jo egentlig ingen rolle. ———- Anywho: jeg har nix til felles tror jeg med de to, og hører ikke full podcast. Men utfra intervjuer og klipp på IG så får jeg sansen for tematikken, ærligheten og de to som personer. Kanskje fordi de tar opp ting som gjelder mange, men selve utroskapen vet jo ikke alltid begge om. De ser jo ganske overflatiske og nokså vestkantsnobbete ut utfra. Han er dødskjekk og hun en blond modelltype. Og når da historier om en klassisk morgen kommer - hvor tematikken er ut med søpla, ungen mister nesten bussen og alle er sure, så byr de jo på anti rød løper hverdag med slaps ute. Og oppi er dynamikken sentral - mange kan nok kjenne seg litt igjen. Iallefall er jeg påfallende ofte lik mannen som SKAL ha siste ord med en litt vel småfrekk kvikk tone. Når han snakker ser jeg meg selv, og noen ganger bare 🙈😆 Synes det er morsomt, jeg 😅🤷♀️ 5
Zenhouse Skrevet 21. oktober 2025 #36 Skrevet 21. oktober 2025 AprilLudgate skrev (1 time siden): Jeg trodde det var han først - så meldte hun seg på for å ta hevn? De har snakket om det mener jeg. Spiller jo egentlig ingen rolle. ———- Anywho: jeg har nix til felles tror jeg med de to, og hører ikke full podcast. Men utfra intervjuer og klipp på IG så får jeg sansen for tematikken, ærligheten og de to som personer. Kanskje fordi de tar opp ting som gjelder mange, men selve utroskapen vet jo ikke alltid begge om. De ser jo ganske overflatiske og nokså vestkantsnobbete ut utfra. Han er dødskjekk og hun en blond modelltype. Og når da historier om en klassisk morgen kommer - hvor tematikken er ut med søpla, ungen mister nesten bussen og alle er sure, så byr de jo på anti rød løper hverdag med slaps ute. Og oppi er dynamikken sentral - mange kan nok kjenne seg litt igjen. Iallefall er jeg påfallende ofte lik mannen som SKAL ha siste ord med en litt vel småfrekk kvikk tone. Når han snakker ser jeg meg selv, og noen ganger bare 🙈😆 Synes det er morsomt, jeg 😅🤷♀️ Du har sikkert rett i det, at han var førstemann til det. Når jeg tenker meg om så har kanskje hun heller snakket om at hun på en måte var først til å gi opp forholdet - før de søkte fysisk til andre Jeg synes også de er morsomme når de snakker om dagligdagse utfordringer og er litt småfrekke begge to. Ser stadig små klipp fra podcasten
AprilLudgate Skrevet 22. oktober 2025 #37 Skrevet 22. oktober 2025 Zenhouse skrev (12 timer siden): Du har sikkert rett i det, at han var førstemann til det. Når jeg tenker meg om så har kanskje hun heller snakket om at hun på en måte var først til å gi opp forholdet - før de søkte fysisk til andre Jeg synes også de er morsomme når de snakker om dagligdagse utfordringer og er litt småfrekke begge to. Ser stadig små klipp fra podcasten Ja, det kan stemme at hun har snakket om. Ler alltid av de klippene 😆 1
Cami9 Skrevet 24. oktober 2025 #38 Skrevet 24. oktober 2025 Katrine virker livredd for å eldes? Fjeset blir jo bare mer og mer ødelagt av all den botoxen og fillersen hennes. Hva med å bare innse at man ikke er 20 lenger. Over til noe helt annet - konkurransen til limetravel (som sponset Katrine med Maldivene-tur) - litt spes at venninna hennes vant eller? Skulle likt å se hvordan trekningen ble gjennomført… 12
gladidag Skrevet 28. oktober 2025 #39 Skrevet 28. oktober 2025 Cami9 skrev (På 24.10.2025 den 14.22): Katrine virker livredd for å eldes? Fjeset blir jo bare mer og mer ødelagt av all den botoxen og fillersen hennes. Hva med å bare innse at man ikke er 20 lenger. Over til noe helt annet - konkurransen til limetravel (som sponset Katrine med Maldivene-tur) - litt spes at venninna hennes vant eller? Skulle likt å se hvordan trekningen ble gjennomført… Vant venninnen? 😱hva er oddsene for det? Og en lurer jo virkelig på om den trekningen var riktig utført😅 5
Sandie Skrevet 28. oktober 2025 #40 Skrevet 28. oktober 2025 Wald86 skrev (På 21.9.2025 den 17.36): Og kanskje satse på et yrke da. Istedenfor å selge privatlivet sitt for penger. De har økonomiske midler vil jeg tro. Hun kan ta seg en utdannelse. En jeg kjenner ble faktisk lege etter 50. Startet utdannelse som 42-åring Etter samlivsbrudd. Det er kanskje å sette lista litt høyt, men gøy å høre at det går an! Hun kan bli eiendomsmegler feks., som sin mann. Er hun ikke utdannet barnevernspedagog? 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå