Gå til innhold

handlet fra Bonprix?

Fremhevede innlegg

Skrevet

ser de har mye fint,men usikker på kvalitet....

Anonymkode: 404e3...0bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Handlet der en gang og sendte alt i retur pga veldig dårlig kvalitet på klærne. Men man kan sikkert ikke forvente noe annet til den prisen der 

Anonymkode: 0f9f6...8ca

Skrevet

Det jeg har bestilt derfra er jeg godt fornøyd med. Har bestilt kjoler, tunikaer, tights og sko. Finner ikke andre butikker med store størrelser som ikke ser ut som telt - formløse, bestemormønster, utelukkende sort hvis det ikke er grelle farger.

Anonymkode: 0a98a...998

Skrevet

Kvaliteten er dessverre heller dårlig. Passformen er også merkelig på det meste av klærene. Det meste jeg har bestilt, har gått i retur. Det lille jeg har beholdt, har jeg angret på, da stoffet uten unntak er rart og statisk, og fasongen blir rar og klærene blir nuppete allerede etter få vask. Og krymper. 

Anonymkode: 1aecd...7bf

Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd med det jeg har handlet der. Ikke har det vært noe merkelige fasonger, ikke har loet, og ikke har det krympet.

Anonymkode: 56af8...e6d

Skrevet

Kjempefornøyd med det jeg har kjøpt der(rundt 10 plagg)

Fin passform og kvaliteten har vært like bra som andre kjedebutikker som Lindex, hm osv. 

• Liker 1
Skrevet

Passformen kan være litt merkelig. Kjøpte to gensere i samme størrelse, den ene var for liten og den andre kunne brukes til telt. Kvaliteten på det jeg har kjøpt har vært helt grei.

Skrevet

Kjøpte sengesett der. Veldig pent, men putetrekket var altfor stort. Ble nuppete etter 1 vask. Kanskje ikke den beste kvaliteten.

Skrevet

Kjøpt noen kjoler derfra, veldig fornøyd! 

Anonymkode: 4447d...8ab

Skrevet

Har kjøpt en del der. Kvaliteten varierer så noe sendes i retur selv om det passer. Totalt sett er jeg fornøyd, innimellom dukker det også opp noe som er veldig bra. Har faktisk fått mye mer komplimenter på klær derfra enn fra dyrere butikker. 

Anonymkode: 9fce6...9e4

Skrevet

Det er en billigbutikk, du får det du betaler for. Noen av klærne har merkelig passform, å noen av de er i elendig kvalitet, å så kan du bære heldig å finne noe som er veldig fint. Heldigvis ikke noe stress å returnere. 

Anonymkode: adfde...446

Skrevet

Jeg har kjøpt en del klær derfra og jeg er veldig fornøyd. Det er ikke dårligere kvalitet på klærne fra Bonprix enn det er på klærne fra H&M f eks. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...