Gå til innhold

Noen som har opplevd samme situasjon som meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ble kjent med en kar i sommer, datet først i to måneder og avsluttet etterpå, vi ble litt uvenner og litt tull.. enig om pause og jeg ville ikke se han mer. Han skrev og at vi var litt for forskjellige til at dette skulle funke, men vvære venner. Gikk en måned også ble det kontakt igjen. Vi ble enige om å være kun fuck friends, og jeg sa til venninna mi at nå kommer jeg til å få følelser igjen.. og alt endret seg.. Tilbake til da vi først datet , han er veldig på , ringer meg hver dag og vil møtte meg spontant innimellom. Idag feks ringte han meg og ville spise lunsj på jobben min. Han hinter til at han vil se familien min etterhvert , osv.. Som venninna mi sa: dere har et veldig spesiell «forhold» jeg lurer litt på om vi begge har fått følelser for hverandre.. Dette har nå foregått etter vi fikk kontakt igjen i 2 måneder (vi har har holdt på tilsammen i 4 mnd) Noen som har vært i samme situasjon ? Og hva skjedde

Anonymkode: 24a6e...ddf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hater det der bår man må gå i uvisse men en ting jeg har lært meg. Sier menn ff så mener de det. Er to muligheter her.

1 han har fått følelser

løsning  vente til han sier så. Fortsett å oppfør deg som ff til han sier noe annet.

2. Han slapper endelig av og er fortsatt i ff modus. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...