AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #1 Skrevet 11. november 2020 På kveld/nattestid kan jeg noen ganger få et enormt tankekjør! Jeg kan da finne på å stimulere meg selv med å shoppe, kjøper ting jeg ikke har bruk for! Jeg har også sendt mld til ei dame typen var med før meg da hun prøvde får han tilbake etter vi ble sammen! Disse tingene er ofte litt fjerne da jeg våkner, også kommer en bølge av anger over meg! Jeg finnes ikke realistisk i virkeligheten over hode! Hva er galt, hva skjer med meg når jeg gjør dette?? Anonymkode: b8070...928
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #2 Skrevet 11. november 2020 Dette er helt normalt. Jeg får alltid og visualiserer alltid ulike ting og situasjoner, og kan ha laaaange samtaler i hode. det er ingenting galt med deg. Du har bare god fantasi. Anonymkode: 64115...0d7 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #3 Skrevet 11. november 2020 Prøv mindfullness og/eller avslappingsteknikker på kvelden, det hjelper! Anonymkode: 64115...0d7
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #4 Skrevet 11. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette er helt normalt. Jeg får alltid og visualiserer alltid ulike ting og situasjoner, og kan ha laaaange samtaler i hode. det er ingenting galt med deg. Du har bare god fantasi. Anonymkode: 64115...0d7 Jeg så nå du ikkje visualiserer, men stimulerte, da blir svaret mitt litt ukonkret, beklager Anonymkode: 64115...0d7
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #5 Skrevet 11. november 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: På kveld/nattestid kan jeg noen ganger få et enormt tankekjør! Jeg kan da finne på å stimulere meg selv med å shoppe, kjøper ting jeg ikke har bruk for! Jeg har også sendt mld til ei dame typen var med før meg da hun prøvde får han tilbake etter vi ble sammen! Disse tingene er ofte litt fjerne da jeg våkner, også kommer en bølge av anger over meg! Jeg finnes ikke realistisk i virkeligheten over hode! Hva er galt, hva skjer med meg når jeg gjør dette?? Anonymkode: b8070...928 Du er stresset og trenger å finne deg sjøl. That’s it. Jeg lover! Du har mest sannsynlig gått på kompromiss med dine egne verdier over lang tid eller senket dine grenser alt for lenge. Vært usikker på hbem du er eller om du skal tørre å si i fra eller tørre å føle noe. Det er jævlig usunt. Begynn å sett grenser igjen og ta plass. Det er du vel verdt; som alle andre❤️ Anonymkode: 66e8b...03b
Gjest Bamse20 Skrevet 11. november 2020 #6 Skrevet 11. november 2020 44 minutter siden, AnonymBruker said: På kveld/nattestid kan jeg noen ganger få et enormt tankekjør! Jeg kan da finne på å stimulere meg selv med å shoppe, kjøper ting jeg ikke har bruk for! Jeg har også sendt mld til ei dame typen var med før meg da hun prøvde får han tilbake etter vi ble sammen! Disse tingene er ofte litt fjerne da jeg våkner, også kommer en bølge av anger over meg! Jeg finnes ikke realistisk i virkeligheten over hode! Hva er galt, hva skjer med meg når jeg gjør dette?? Anonymkode: b8070...928 Alt handler om selv kontroll der. Om du vet du får tankekjør på kveldene, så kan det være lurt og bare legge fra seg telefon og gå vekk fra pc og heller sitte og se på tv eller gå en tur. Noen ganger kan det være greit å tenke over ting før man sender meldingene til personene. Spesielt om det er exer. På kveldene så har man lite å gjøre, og da kommer det masse tanker i hodet. Det er lurt og ha ting å gjøre sånn at man slipper det. Jeg jobber mye, så alt jeg tenker på og fokuserer på om kveldene er ting som jeg skal gjøre på jobben neste dag, det hjelper mye
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #7 Skrevet 11. november 2020 Er du veldig stresset? Har du mye å gjøre i hverdagen eller noe spesielt som kan ligge i bakhodet og gnage? Prøv å finn ro. Fokuser på det. Det første du må gjøre er å legge vekk mobilen. Kanskje slå av all lyd og skjerm i huset. Tenk gjennom om det er noe som plager deg. Hva kan hjelpe for å roe deg ned eller sortere tankene. En god bok, en hobby, tur. Anonymkode: 8a5eb...b88
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #8 Skrevet 11. november 2020 Forresten. Har du barn eller dyr så kan du tenke på denne måten : du er overstimulert. Fokus på å roe ned! Anonymkode: 8a5eb...b88 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #9 Skrevet 11. november 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: På kveld/nattestid kan jeg noen ganger få et enormt tankekjør! Jeg kan da finne på å stimulere meg selv med å shoppe, kjøper ting jeg ikke har bruk for! Jeg har også sendt mld til ei dame typen var med før meg da hun prøvde får han tilbake etter vi ble sammen! Disse tingene er ofte litt fjerne da jeg våkner, også kommer en bølge av anger over meg! Jeg finnes ikke realistisk i virkeligheten over hode! Hva er galt, hva skjer med meg når jeg gjør dette?? Anonymkode: b8070...928 Helt normalt. Ikke alle shopper men da gjør de annet destruktivt. Eller bare tenker seg ihjel så de ikke får sove. Shoppingen er din måte å holde tankene på avstand på. Du føler deg bedre der og da. Hvorfor føler du deg ille, og hva vil du holde på avstand? Og finnes det annet enn shopping du kan gjøre før dj sovner? Anonymkode: 35bc2...14d
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #10 Skrevet 11. november 2020 Du kan være bipolar? Høres ut som meg når jeg er hypoman. Les deg opp på bipolar type 2. Ikke så lett å oppdage. Anonymkode: 12a55...975
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå