Gå til innhold

Buss Stavanger-Oslo?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Går det noen ekspress-busser fra Stavanger til Drammen eller Oslo? Er det noen som kan legge ut link med rutetider og -priser, så er det kjempefint.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du er tidlig ute kan nok fly være billigste reisemåte. ellers er jo tog billig. går to ganger om dagen fra oslo ihvertfall....

Gjest Violetta
Skrevet

Tog koster kr 199,- hver vei, og stort billigere får du det vel ikke. Du må søke på om det er ledige plasser til den prisen på de avgangene som passer deg.

http://www.nsb.no/

Gjest Madeline
Skrevet

Hvis du virkelig vil reise billig og har lappen så finnes det en annen løsning. Du kan kjøre en leiebil tilbake til utgangspunktet (f.eks. har noen leid en bil og kjørt fra Oslo til Stavanger. Utleier vil da ha bilen tilbake og lar derfor noen kjøre den gratis fra Stavanger til Oslo).

Skrevet
Hvis du virkelig vil reise billig og har lappen så finnes det en annen løsning. Du kan kjøre en leiebil tilbake til utgangspunktet (f.eks. har noen leid en bil og kjørt fra Oslo til Stavanger. Utleier vil da ha bilen tilbake og lar derfor noen kjøre den gratis fra Stavanger til Oslo).

Ta kontakt med Avis eller et annet utleie firma.

Kjørte bil nesten hver helg for de jeg Oslo-Stavanger, og Stavanger-Oslo, fin måte å reise på, pluss de betaler bensinen så lenge jeg leverete bilene for de.

Men dette var da jeg var i militæret, for 4års tid siden.

Skrevet

Takk for svar. Det er sønnen på atten som skal reise, og selv om han har lappen så tviler jeg på at han får lov å kjøre leiebil, eller?

Gjest Madeline
Skrevet
Takk for svar. Det er sønnen på atten som skal reise, og selv om han har lappen så tviler jeg på at han får lov å kjøre leiebil, eller?

Jeg vet ikke hva reglene for leiebil er, men det er vel bare å ringe og spørre.

Skrevet
Her finner du en oversikt over leiebiler som trenger sjåfør.
Skrevet

det er vel 23-årsgrense for å få leiebil? Mulig det ikke gjelder når du kjører den for de, men tviler på at de lar en 18åring få kjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...