AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #1 Skrevet 11. november 2020 Jeg har ikke brukt prevensjon på mange år, da jeg har forsøkt å få barn. Planen var å få et barn til, før jeg eventuelt opererte ut eggstokkene eller ett eller annet. Jeg har endometriose, så smertene er ganske kraftige. Nå har jeg fått et barn, og har endt opp med å være alene med barnet. Derfor tenker jeg at å begynne på prevensjon er det riktige, det skal jo også hjelpe for endometriosen. Problemet er bare det at jeg er veldig nervøs for å ta noe med hormoner da jeg tidligere har hatt en depresjon, jeg har ingen problemer med det nå, men likevel. Er det noen som har noen erfaringer og vet hvilke prevensjon som kan hjelpe mot endometriosen, men likevel ikke ha så mye hormoner at jeg risikerer å få en depresjon eller noe igjen? Anonymkode: 27581...dca
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #2 Skrevet 11. november 2020 Hvis du tror du får depresjon, vil nocebo-effekten slå inn og du blir deprimert. Anonymkode: 491cd...52e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå