AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #1 Skrevet 11. november 2020 Slitt mye med apati og angst. Blir ikke bedre med årene som går, har vlitt mye verre. Bodd for meg selv 1 gang før, men ble ekstremt ensom og selvmordstankene ble forsterket. Slet en del med panikkanfall. Jeg bor nå med min mor men jeg er 24 år og blir sett ned på av alle rundt meg, og alle mener jeg burde flytte for meg selv. Dersom jeg flytter for meg selV blir jeg komplett isolert og ensom. Jeg har ingen venner og ingen andre jeg ser i hverdagen enn min mor. Jeg er redd for hva jeg kan finne på dersom jeg bor alene. Er det forsvarlig av meg å flytte ut? Anonymkode: 82818...84b
got2go Skrevet 11. november 2020 #2 Skrevet 11. november 2020 Nei. Fortsett å bo hjem, mens du søker deg til behandling. Bestill time til fastlegen hvor du forklarer hvordan du har det. Legen vil henvise deg videre slik at du får riktig behandling og hjelp! Ikke hør på hva folk sier. Folk mener og sier så mye rart, gjør det som er best for deg, og det er å bo hjemme hos mor. Lykke til ❤
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå