Gå til innhold

tinder / dating profil?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har lyst å hjelpe meg og lage en? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortell litt om deg selv da?

Anonymkode: 359a2...b0c

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Fortell litt om deg selv da?

Anonymkode: 359a2...b0c

Blir 29 år inatt, er glad i folk, natur.. Elsker og jobbe, liker og være sosial. Liker og feste av og til, dra på kino, eller resturant, se koselige filmer...

Skrevet
Akkurat nå, Bamse20 skrev:

Blir 29 år inatt, er glad i folk, natur.. Elsker og jobbe, liker og være sosial. Liker og feste av og til, dra på kino, eller resturant, se koselige filmer...

Tips: mange er kresne og dropper folk med skrivefeil. Det heter elsker å jobbe, liker å være sosial, liker å feste av og til... 

Kanskje si noe om jobben du elsker? Hva betyr å feste for deg, er det noen øl og hyggelig samvær eller fyll? Kino - er det fordi du genuint er filminteressert og har noen favorittregissører eller skuespillere, liker du smarte filmer, litt barnslig humor, drama eller superheltfilmer? Restaurant - snakker vi McDonalds eller Bølgen og Moi? Trives du på Egon og Fridays, liker du best indisk eller thaimat, er det mathallene, sushi eller noe svindyrt? 

Hvordan er livet ditt?

Anonymkode: 0a6d1...79f

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tips: mange er kresne og dropper folk med skrivefeil. Det heter elsker å jobbe, liker å være sosial, liker å feste av og til... 

Kanskje si noe om jobben du elsker? Hva betyr å feste for deg, er det noen øl og hyggelig samvær eller fyll? Kino - er det fordi du genuint er filminteressert og har noen favorittregissører eller skuespillere, liker du smarte filmer, litt barnslig humor, drama eller superheltfilmer? Restaurant - snakker vi McDonalds eller Bølgen og Moi? Trives du på Egon og Fridays, liker du best indisk eller thaimat, er det mathallene, sushi eller noe svindyrt? 

Hvordan er livet ditt?

Herregud du spør jo akk de rette spørsmålene her!! Du er flink!! 

Anonymkode: bc5d7...fc8

• Liker 1
Skrevet (endret)
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan er livet ditt?

Festing: Egentlig mest for det sosiale, trenger ikke å bli full liksom, kan godt kose meg med 3-5 øl ut hele natta
Kino: Går mest på alt, barnslig humor, drama og komedie, f.eks. filmer som grown ups, karate kid.
Restaurant: Egentlig uansett, så lenge jeg koser meg med god mat og godt selskap, egon er en fin plass så det har jeg ikke noe dårlig å si om. Men går mere etter biff og mere "normal" mat.

Livet mitt er ganske rett fram

Står opp, går på jobb, kommer hjem og slapper og av og til så drar jeg ut på byen for og møte folk om det passer seg, i det siste så har det vært lite pågrunn av covid.

Men liker og kjøre mye, så er en del på roadtrip, elsker og være ute i naturen så blir en del skog og mark.

Endret av Bamse20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...