AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #1 Skrevet 11. november 2020 Jeg snakket med en fyr og vi ble enige om å gå en tur sammen som vårt første møte... Jeg er student og 19 år, han er i jobb og 22 år. Noe av det første han sa når jeg møtte han var "Herregud så fin du er, vi lager nok fine barn sammen" altså wtf....😂 Må jo si denne personen virker ganske direkte... var en gang jeg var barnevakt for tanteungene mine og da sendte jeg en snap av at jeg hadde montert barneseter i bilen min. da svarte han "så flink mamma du er", jeg tenkte jo ikke noe over det og tenkte det var bare noe kødd Men så forble samtalen vår på det temaet og så spurte han meg om jeg ville ha barn og familie og dette var dag 2 jeg snakket med han. Jeg sa jo ja i fremtiden etter ferdig utdannelse og jobb og stabil økonomi... men ikke nå og han sa seg enig... Jeg må ærlig innrømme jeg tenkte WTF etter at det var hans første setning når han møtte meg va det... er det et rødt lys? Anonymkode: a2098...82c 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #3 Skrevet 11. november 2020 Jeg tenker det høres ut som at barn er viktig for han. Ikke nødvendigvis nå, men at han ikke vil kaste bort tiden sin på damer som ikke vil ha barn (i fremtiden). Jeg og samboer snakket om det tidlig da vi møttes. Det tok likevel 6 år før første barnet kom. For oss begge var det viktig med barn. Hadde han sagt "nei, jeg vil ikke ha barn" i starten hadde det vært over og ut for min del. Men jo, litt spesielt og si at dere kommer til og lage fine barn... Men ikke sikkert han la så mye i det. Anonymkode: 12e5d...9f4 4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #4 Skrevet 11. november 2020 Hva søren😂 Jeg hadde blitt helt creepa ut.... Anonymkode: 50c99...7d7 5
Million Skrevet 11. november 2020 #5 Skrevet 11. november 2020 Det kan være en form for sjekketriks. Mange kvinner blir jo litt bløte om hjertet om en mann viser seg å være positivt innstilt til å få barn, og ikke stiller seg vanskelig på det området. Han trodde sikkert det var et sjakktrekk å si noe sånt med en gang, og at du ville synes bedre om han da. Ikke akkurat noe man sier til en nittenåring, etter mitt syn da men... 2
Snøfnugg_ Skrevet 11. november 2020 #6 Skrevet 11. november 2020 Hehe, han kan jo ganske enkelt være en litt åpen og godhjerta fyr som sier det første som faller han inn. Jeg tror egentlig jeg bare hadde synes det var litt småfint, om jeg likte fyren ellers og han virket normal og oppegående. Han virker jo også ganske moden... Det er jo viktig å avklare ting som ønske om barn om en møter en person som en tenker potensielt kunne ha blitt noe langsiktig ut av.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #7 Skrevet 11. november 2020 Nei det var jo et kompliment til deg ! Han virker jo som han er interessert i deg, og jeg må innrømme at jeg bare hadde blitt veldig smigret om noen hadde syntes noe så fint om meg. Anonymkode: 912fb...6d3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #8 Skrevet 11. november 2020 Nei. Han ønsker seg barn, du trenger ikke tvile på det et sekund. Og han syns du var fin, som ikke betyr noe mer enn at han syns du var fin og ville du skulle føle deg fin. Han sa det derfor rett ut at du var fin❤️ Mange vil si.. At man er "grader av" for mye eller for lite direkte.. Og direktehet kan diskuteres i det evige.. Og så er det noen som vil argumentere for at det er enkelte regler for hva man kan si og ikke som faktisk eksisterer og som "alle kjenner til som er innenfor normalen" .. Det er i mange tilfeller individuelt hva man aksepterer og ikke.. Lykke til❤️ Anonymkode: 03e9c...733
Trolltunge Skrevet 11. november 2020 #9 Skrevet 11. november 2020 Jeg hadde ikke tatt slikt som rødt lys. Kjenner to menn som veldig tidlig gledet seg til å bli pappa. De var tenåringer da de gledet seg til å få barn. Mer dedikerte familiemenn finnes knapt. Men han hadde måtte vente til jeg også var klar. 😊 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #10 Skrevet 11. november 2020 syns ikke dette er noe rødt flagg nei. Han gjør klart han vil ha barn. Det virker jo ikke som han virker nå med det samme...Det er jo slik en forhandler om om en bestemmer seg for å slå seg sammen. Syns det er kult med en fyr som gjerne vil bli pappa. Anonymkode: 6f5a5...0d8
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #11 Skrevet 11. november 2020 Du får en fin i historie å fortelle på sølvbryllupsdagen 🤣 Synes det var et litt klønete kompliment, men hyggelig var det! Høres ut som han er seriøs og ikke redd for å binde seg, det er jo bra tenker jeg. Han sa vel egentlig at han synes du er fin og at dere passer godt sammen? Man snakker ikke om barn med noen man ikke liker. Synes ikke du skal legge for mye i det - vi alle kløner vel litt her og der når vi dater og blir nervøse og småforelska 🤩 Anonymkode: 32d8e...b19 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #12 Skrevet 11. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: syns ikke dette er noe rødt flagg nei. Han gjør klart han vil ha barn. Det virker jo ikke som han virker nå med det samme...Det er jo slik en forhandler om om en bestemmer seg for å slå seg sammen. Syns det er kult med en fyr som gjerne vil bli pappa. Anonymkode: 6f5a5...0d8 Det virker jo ikke som ha mener nå med det samme. Det skulle det stå.. Anonymkode: 6f5a5...0d8
OxBall Skrevet 11. november 2020 #13 Skrevet 11. november 2020 Jeg tror det var hans måte å si at han vil ha sex med deg 🙂 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå