Gå til innhold

Dating

Fremhevede innlegg

Skrevet

Siden jeg har vært gift i mange år før jeg ble skilt så er det lenge siden jeg har datet....Men driver og skriver litt med en på tinder nå og har avtalt å møtes.....Hvor raskt er det "vanlig" å ha sex?

Jeg personlig vil ikke ha på første date, men tenker at etter det kommer det an på kjemi og hva den andre syns...

Anonymkode: 356ab...81e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange på tinder er kun ute etter sex. Så vær litt obs både på hvem du møter og hvem du skriver mer.. 

Anonymkode: 11807...972

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mange på tinder er kun ute etter sex. Så vær litt obs både på hvem du møter og hvem du skriver mer.. 

Anonymkode: 11807...972

Nå er jeg kanskje litt mot normalt siden jeg er dame, iallefall hva jeg har inntrykk av. Selv om jeg i utgangspunktet er på jakt etter en kjæreste kan jeg gjerne møte en der for å ha et seksuelt forhold til over tid - rett og slett en knullekompis til jeg evnt får kjæreste (men at ingen av oss har sex med andre selv om vi ikke er kjærester sånn med tanke på sykdommer). Men har ikke skrevet noe om det i profilen siden jeg helst vil ha en kjæreste....

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg kanskje litt mot normalt siden jeg er dame, iallefall hva jeg har inntrykk av. Selv om jeg i utgangspunktet er på jakt etter en kjæreste kan jeg gjerne møte en der for å ha et seksuelt forhold til over tid - rett og slett en knullekompis til jeg evnt får kjæreste (men at ingen av oss har sex med andre selv om vi ikke er kjærester sånn med tanke på sykdommer). Men har ikke skrevet noe om det i profilen siden jeg helst vil ha en kjæreste....

Tror du gjør rett i å ikke utlyse at knullekompis også kan være aktuelt. Regner med at du får henvendelser fra nok av slike kandidater uansett.

Skrevet

Men det jeg egentlig lurte på er...hvor lang tid er det forventet at man lar det gå fra første date til man har sex...? Har ikke lyst til verken å mase eller holde igjen lenge...

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Men det jeg egentlig lurte på er...hvor lang tid er det forventet at man lar det gå fra første date til man har sex...? Har ikke lyst til verken å mase eller holde igjen lenge...

Jeg tror slikt må en kjenne litt etter selv. Hva er du mest komfortabel med?

Jeg tenker nok at det kan være fint å iallfall vente til tredje date. Da har dere rukket å bli litt bedre kjent, og du har fått et inntrykka av personen. Nå må det jo også sies at det er forskjell på dater.. Om det kun har vært snakk om en kort kaffidate og en liten spasertur, så gir vel det kanskje ikke så mye grunnlag som lengre dater hvor dere prater lenge og/eller gjør noe hyggelig sammen over flere timer. 

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt opp til deg og han. Det er ingen fast oppskrift. Men om jeg kan gi et råd fra egen erfaring så er det lurt å møtes 3-4 ganger før man hopper til sengs, så man vet litt om personen. Men om du får lyst fra første møte og ikke har noe problem med om det bare blir det ene ligget så kjør på! Eller om du vil være mer sikkert på at du kjenner vedkommende og hans intensjoner så hold igjen til du er trygg på det. Men før du møter noen er det alltid lurt å sjekke om dere ser etter det samme, så ikke en søker varlig forhold mens den andre bare er ute etter et raskt knull.

Anonymkode: 08c19...eec

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...