Gå til innhold

Hva syns kvinner om denne kroppen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er mann og får helt fnatt av alt det kroppshysteriet dere jenter og kvinner har. Stakkars dere, dere må jo bli helt utslitt av aldri å være god nok. 

Så jeg tenkte å dele litt. Har ikke kroppshysteri selv, tenker kun på at jeg skal være litt sånn sunn og frisk og naturlig. Har ikke behov for å se ut som en tynnis eller kroppsbygger. Så lenge helsa er der. 

Men tilbake til delingen. Her er en fin mannekropp som ser sunn og frisk ut. Slik kunne jeg godt tenkt meg å se ut dersom jeg fikk velge fritt. Litt selvmotsigende men kropp er topp.

Hva syns dere kvinner om en slik mannekropp? Ja, er nysgjerrig på om den er alt for vanlig, for feit eller hva som helst. Asan kroppen

Anonymkode: fb982...bfd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt topp :) Også vil jeg si at menn har litt mer slack. Pappa kropp har jo vært innafor noen år, men mamma kroppen (som faktisk bærer barnet) får pes.

Anonymkode: 41f0e...43b

• Liker 8
Skrevet

Helt fin den, ser ut som han lever samtidig som han ikke er for tjukk. Ser også ut som han holder seg i form. Toppers! 

Med det sagt er det ikke alle som bryr seg om kropp. Mine kjærester har vært alt fra ''ser ikke ut som han har fått mat på tre mnd'' til kraftig overvektig. Kroppen er ikke det som betyr mest for meg. 

Anonymkode: fe4bc...d80

• Liker 2
Skrevet

En helt normal kropp, altså en mann som tar ok vare på seg selv. Hadde det vært en kvinne hadde hun hatt 10% fett på kroppen og mest sannsynlig inngrep her og der 😕 

Anonymkode: 2e12e...f9b

• Liker 1
Skrevet

Helt vanlig fin kropp 😊😊

Anonymkode: 58223...ca9

• Liker 1
Skrevet

Liker menn best slik. Er ikke politisk korrekt nå. Mener det. Helt normal og normalt slank kropp er diggest. For meg

Anonymkode: 56894...c6a

• Liker 1
Skrevet

Skal vi se...du kritiserer jenter for å være kroppshysteriske, men starter selv en tråd der du vil høre hva vi synes om det du synes er drømmekropp.

Anonymkode: 77778...4e9

• Liker 1
Skrevet

Fin kropp! Viktig at en mann tar vare på helsa si, men for meg er det også viktig at han kan kose seg med et bedre måltid og ikke bruke all sin tid på trening.

Anonymkode: 4fc9f...0e6

• Liker 1
Skrevet

Så ikke noe galt med den kroppen, men du kunne advart om nakenhet i HI 

Trodde du skulle vise noen bilder. Helt ærlig, tror jeg de færreste kvinner ønsker en selvopptatt mann, som bruker mesteparten av hverdagen på å vedlikeholde kroppen som et slags trofe. Jeg vil i hvert fall ikke det. Vil heller ha en normal mann som er glad for å komme hjem til meg, som jeg kan slenge armene rundt, og hilse velkommen hjem med en varm klem :) 

Anonymkode: ef4bd...cf7

Skrevet

Ikke bra kropp, men helt greit. Det går liksom.. 

Anonymkode: b6752...e90

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skal vi se...du kritiserer jenter for å være kroppshysteriske, men starter selv en tråd der du vil høre hva vi synes om det du synes er drømmekropp.

Da misforstår du litt. Kritiserer ikke, men setter fokus, og forteller hva jeg tenker om det.  Og så er ikke det drømmekroppen min. Drømmekroppen min er bare å være sunn og frisk og ser vel ut som en eller annen versjon av meg selv. At jeg syns denne kroppen var fin og sunn er riktig - kunne godt sett slik ut men det er ikke særlig viktig - fordi andre ting er viktig. 

Det som var interessant er om det er forskjell på hva kvinner liker hos menn og hva kvinner forventer av eget utseende. Det er vel ingen hemmelighet at det er veldig mange kvinner som er misfornøyd med kroppen sin. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bra kropp, men helt greit. Det går liksom.. 

Anonymkode: b6752...e90

Hva var ikke bra med den?

Hvordan bør en mannekropp være i følge deg? 

Skrevet

Ser omtrent ut som mannen min, bare litt mer hårvekst. Mannen min er skikkelig deilig, fordi han er snill og smart og omtenksom og en fantastisk pappa. Det tenner meg helt uavhengig av hvordan kroppen hans ser ut. :)

Men mannen i den kleine reklamefilmen har omtrent idealkroppen for meg, i form, men med polstring utapå. :)

Anonymkode: 37d0d...8d3

Skrevet

Hva er galt med den? :sleep:

Anonymkode: 4f92a...dd8

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser omtrent ut som mannen min, bare litt mer hårvekst. Mannen min er skikkelig deilig, fordi han er snill og smart og omtenksom og en fantastisk pappa. Det tenner meg helt uavhengig av hvordan kroppen hans ser ut. :)

Men mannen i den kleine reklamefilmen har omtrent idealkroppen for meg, i form, men med polstring utapå. :)

Fortell det til mannen din :) 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fortell det til mannen din :) 

Sier det til ham flere ganger i uka. ;) Og vi har et veldig kjærlig og bra forhold etter 15 år sammen. Jeg er heldig! 🥰

• Liker 1
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes likevel det er en forskjell, fordi eksempelet TS kommer med, er en sunn kropp, og en kroppstype som alle kan oppnå uten ekstreme tiltak. Hysteri blir det først når idealet er praktisk talt uoppnåelig. 

Anonymkode: 494f3...ea2

• Liker 1
Skrevet

En mann som ikke trener veldig mye, men ser ut som han tar vare på kroppen og helsa si. Like fint som en veltrent kropp ☺️ Hilsen j 22år ☺️

Anonymkode: e7aa0...abd

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker said:

Helt topp :) Også vil jeg si at menn har litt mer slack. Pappa kropp har jo vært innafor noen år, men mamma kroppen (som faktisk bærer barnet) får pes.

Anonymkode: 41f0e...43b

Menn har mer slack når det kommer til kroppsfett, fordi kvinner liker store menn. Menn har mindre slack når det kommer til å være tynn. Mange krever jo at menn har en BMI godt over det anbefalte.

Kroppsidealet for kvinner er i det minste sunt, det er ikke sunt å være stor og diger

Anonymkode: 99af9...6d8

Skrevet

Ingenting å utsette på den kroppen. 

Anonymkode: 70ad0...81a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...