Gå til innhold

grønne vegger på vaskerom? andre ideer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hvit innredning og brune fliser på gulv og brun benkeplate. Tips til farge som kan bli lunt og fint?

Anonymkode: a9e1a...0ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grønt høres fint og harmonisk ut, sammen med brunt og hvitt. Ellers går gult også bra. Nyansen/styrken på fargen (hva heter det egentlig) kommer an på hvor mye sollys det er i rommet. Ville brukt lyse pasteller på et østvendt litt mørkt rom, for eksempel.

Anonymkode: 63ff9...1d6

Skrevet

Det er veldig koselig med mønstrete tapet på vaskerom, synes det er akkurat passe retro og husmoraktig. Og så kan man slå seg litt løs på et rom man ikke oppholder seg så mye i. Jeg har selv brunt vinylgulv på mitt vaskerom og vurderer denne: https://www.ellos.no/sandberg-wallpaper/tapet-lo/1515869-02?extcmp=01_NO_SEM_G4&LGWCODE=151586902%3B87173%3B4797&gclid=CjwKCAiAtK79BRAIEiwA4OskBoV3KDuJcJNyeWLOgwyxPp0f7WP96Pw6qU2Hc8ReOWVUqDMy7G1g8BoC5jsQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Skrevet

Utgangspunktet hos deg, brunt og hvitt, gir alle muligheter.  Grønt passer utmerket.  Hvilken grønnfarge er avhengig av lysforholdene i rommet.  Jo mer lys inn, dess mørkere farge kan du velge.  

Vi har hvit innredning og benkeplate, og gulvet vårt er grått.  Fordi der ikke er vindu på vaskerommet vårt, valgte vi grønnfarge Pale Linden.  Den er diskret, men samtidig gir den friskhet til rommet.  

Men der er så mange vakre grønne farger å velge i :)  

Skrevet

Green tea er en veldig behagelig grønnfarge som jeg tror ville passet. 

Skrevet
13 timer siden, Gramma skrev:

Det er veldig koselig med mønstrete tapet på vaskerom, synes det er akkurat passe retro og husmoraktig. Og så kan man slå seg litt løs på et rom man ikke oppholder seg så mye i. Jeg har selv brunt vinylgulv på mitt vaskerom og vurderer denne: https://www.ellos.no/sandberg-wallpaper/tapet-lo/1515869-02?extcmp=01_NO_SEM_G4&LGWCODE=151586902%3B87173%3B4797&gclid=CjwKCAiAtK79BRAIEiwA4OskBoV3KDuJcJNyeWLOgwyxPp0f7WP96Pw6qU2Hc8ReOWVUqDMy7G1g8BoC5jsQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

blir sikkert fint. Jeg kunne tenke med mønster,men får nok ikke mannen med på det...:) 

Skrevet
11 timer siden, Suma skrev:

Green tea er en veldig behagelig grønnfarge som jeg tror ville passet. 

tusen takk,skal sjekke ut

Skrevet
11 timer siden, Zienna skrev:

Utgangspunktet hos deg, brunt og hvitt, gir alle muligheter.  Grønt passer utmerket.  Hvilken grønnfarge er avhengig av lysforholdene i rommet.  Jo mer lys inn, dess mørkere farge kan du velge.  

Vi har hvit innredning og benkeplate, og gulvet vårt er grått.  Fordi der ikke er vindu på vaskerommet vårt, valgte vi grønnfarge Pale Linden.  Den er diskret, men samtidig gir den friskhet til rommet.  

Men der er så mange vakre grønne farger å velge i :)  

takk for tips. Har et vindu der og morgensola kommer inn. Rommet er smalt og ikke så stort

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...