Gå til innhold

Hvor normalt er "Feite vagina" på kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke for å høres frekk ut. Bare lurer. Jeg blir kåt på det, men jeg har ikke noe imot andre osv.

Kan sikkert ikke sende bilde som eksempel fordi... sikkert for NSFW for forumet

Anonymkode: 2088b...3b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feite vagina er vel det mange kaller bollemus.  Sexy. Det er vel ikke helt uvanlig- men kanskje en dame må svare.

Anonymkode: 4fdb6...c3c

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Feite vagina er vel det mange kaller bollemus.  Sexy. Det er vel ikke helt uvanlig- men kanskje en dame må svare.

Anonymkode: 4fdb6...c3c

Er det normalt å ha? Jeg leste at det er fordi fett samles der. Men jeg liker det veldig. Jeg bare trodde det var pga mye onnanering og sunn kosthold. Altså blanding av det at det kanskje var grunnen til hvorfor labia er så stor der, innenfor tjukkelse.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det normalt å ha? Jeg leste at det er fordi fett samles der. Men jeg liker det veldig. Jeg bare trodde det var pga mye onnanering og sunn kosthold. Altså blanding av det at det kanskje var grunnen til hvorfor labia er så stor der, innenfor tjukkelse.

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 1d1f0...742

Skrevet

Tråden er ryddet for seksualisert innhold.

Fra retningslinjene:

Sitat

* Seksualisert innhold. Dette kan bli fjernet. Vi aksepterer ikke deling av bilder med seksualisert innhold eller bilder av intime kroppsdeler. Vi aksepterer heller ikke at man deler bilder av andre. Moderatorteamet kan når som helst fjerne innhold som oppleves som at det bryter med disse retningslinjene, uten forvarsel.

Elaine Marley, mod.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Elaine Marley skrev:

Tråden er ryddet for seksualisert innhold.

Fra retningslinjene:

Elaine Marley, mod.

Ah da vet jeg det. Sorry. Takk for beskjed ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...