Gå til innhold

Fikk plutselig dødsangst

Fremhevede innlegg

Skrevet

Aner ikke hva som utløste det. Tør nesten ikke sove for er redd for å ikke våkne igjen. Mulig jeg har hatt det sånn før, men det er mange år siden. Er bare 34 år, og jeg er frisk. Men er likevel redd. Det kom så plutselig. Flere som har det sånn? Hva gjør dere for å takle det?

Anonymkode: 67237...5e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke hva som utløste det. Tør nesten ikke sove for er redd for å ikke våkne igjen. Mulig jeg har hatt det sånn før, men det er mange år siden. Er bare 34 år, og jeg er frisk. Men er likevel redd. Det kom så plutselig. Flere som har det sånn? Hva gjør dere for å takle det?

Anonymkode: 67237...5e3

Ja, jeg vet hva du snakker om. Du må bare tvinge deg selv til å tenke at dette er ikke rasjonelle tanker. Det er ingenting som skulle tilsi at det skulle skje. 

Anonymkode: 7e3db...40d

Skrevet

Kan ha det slik av og til men jeg har reelle årsaker til dødsangst.

Anonymkode: 422ca...c75

Skrevet

Jeg har opplevd det og det er fælt. Anbefaler å puste rolig og meditere, det hjelper litt. 

Anonymkode: 0a521...8eb

Skrevet

Ja, jeg har det sånn. Jeg får angst for at tiden går for fort. Jeg er så glad i alle, og er redd for for liten tid. Det er ikke rasjonelt, men en normal frykt mange deler. 

Jeg går turer osv❤️👍 Jeg går bevisst inn for å være sosial og holder meg selv opptatt i tankene. Plutselig går det over

Anonymkode: 820ea...5c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...