Gå til innhold

Hvilken lengde på cropped jeans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på noe. 
Hvordan er det med lengdemål på cropped jeans? Altså sånne som er kortere enn det som var vanlig før. Skal man kjøpe sin vanlige lengde, eller en kortere lengde?  Hvis jeg bruker 32 i lengde til vanlig, skal jeg da kjøpe 30 eller 31 i cropped? Eller skal jeg fortsatt kjøpe lengde 32 - fordi lengdemålet liksom er tilpasset den korte modellen?

Anonymkode: 58490...28c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De rekker til midt på leggen, men det er en veldig upraktisk lengde nå med minusgrader i vente. 

Skrevet

Hvis buksen heter cropped, så skal du kjøpe din vanlige lengde.

Anonymkode: eb9eb...6d2

Skrevet
33 minutter siden, Apocalypte skrev:

De rekker til midt på leggen, men det er en veldig upraktisk lengde nå med minusgrader i vente. 

Jeg synes det er helt topp med korte bukser (ikke jeans) på vinteren. Jeg kombinerer dem med snørestøvler og tykke ullstrømper. Man ikke ha bare legger, vet du.

Skrevet

Til midt på leggen. Jeg kombinerer med nettingstrømper og boots eller ankelstøvletter. 

Anonymkode: 98c3a...295

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis buksen heter cropped, så skal du kjøpe din vanlige lengde.

Ok - så hvis jeg bruker 32 til vanlig, så skal jeg kjøpe 32 i cropped og den blir automatisk kortere?

Skrevet
1 time siden, Apocalypte skrev:

Herlighet, alt man skal legge seg borti. Jeg liker cropped jeans og kombinerer det med sneakers og med støvletter og har alltid på meg sorte strømper. Men hvis noen velger å ikke ha på strømper så er det deres valg. 

Anonymkode: f2c20...52d

• Liker 2
Skrevet

For øvrig, gikk opp to størrelser i lengde på en cropped jeans jeg kjøpte i går, slik at jeg fikk en normallengde. Skal jeg ha ankellengde på jeans må jeg ha de i lengde 27, men kjøpte i lengde 29 siden jeg ikke ville ha cropped bukser. Dette var levisjeans. 

Anonymkode: f2c20...52d

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok - så hvis jeg bruker 32 til vanlig, så skal jeg kjøpe 32 i cropped og den blir automatisk kortere?

Stemmer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...