AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #1 Skrevet 10. november 2020 Høyre og venstre sweiping har jeg forstått, men her er det visst mer man må vite og tenke på. Kom borti et sveip oppover, og ga visst da et superlike til en jeg ikke engang så hvem var. Noen som kan gi en hurtigopplæring i Tinder? Forsto ikke mye mer fra informasjon på Google. Kan man selv se en oversikt over hvem man har sveipet til venstre noen steder? Er det mer enn å ikke la fingrene sveipet opp et klønete øyeblikk man må passe seg for å gjøre? Anonymkode: 6a1db...c2b
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #2 Skrevet 10. november 2020 Det er egentlig hårda bud, så pass på fingrene. Hvis du betaler for Tinder gull, så har du en angremulighet på feilsveip. Men du får ikke se mer til de du har sveipet, hverken høyre eller venstre, før noen ev matcher. Hvis du sveiper hele bunken, så vil de før eller siden dukke opp igjen. Også hvis de har gjort endringer i profilen. Anonymkode: 404ba...0a3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #3 Skrevet 10. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er egentlig hårda bud, så pass på fingrene. Hvis du betaler for Tinder gull, så har du en angremulighet på feilsveip. Men du får ikke se mer til de du har sveipet, hverken høyre eller venstre, før noen ev matcher. Hvis du sveiper hele bunken, så vil de før eller siden dukke opp igjen. Også hvis de har gjort endringer i profilen. Anonymkode: 404ba...0a3 Var det jeg fryktet, at det er så harde bud. 😱 Jeg har oppgradert til gull, men kan visst bare angre siste sweip. Jeg finner vel ut av det. 😄 Takk for advarselen! Anonymkode: 6a1db...c2b
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #4 Skrevet 10. november 2020 Vet han har blitt såret av en jente før, så kanskje han reagerer på alt spm kan tolkes som avvisning Anonymkode: 3809d...82d
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #5 Skrevet 10. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vet han har blitt såret av en jente før, så kanskje han reagerer på alt spm kan tolkes som avvisning Anonymkode: 3809d...82d Obs, feil tråd😅 Anonymkode: 3809d...82d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå