AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #1 Skrevet 10. november 2020 Haha huff dette er så flaut, men greia er at det var en konto jeg ville sjekke ut på snapchat. Kun fordi jeg var nysgjerrig, men jeg ønsket ikke at personen som snappet skulle vite at jeg la til kontoen. Så jeg lagde en anonym konto under et fiktivt navn. Kjempeteit men nysgerrigheten tar over av og til. Jeg trodde jo jeg var anonym men plutselig legger svigerfar til denne falske kontoen min....?! Så i full panikk slettet jeg hele greia😂 og nå har jeg super angst for at han har funnet ut at set er meg. Hvordan kan det ha seg at svigerfar la til akkurat denne kontoen?! Jeg er sååå flau og håper ingen jeg kjenner finner ut at jeg sank så lavt🙈 Anonymkode: edccc...91d
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #2 Skrevet 10. november 2020 Om du registrerte profilen med ditt telefonnummer, kommer den vel opp på lister over mulige kontakter man kjenner hos de som har lagret nummeret ditt? Anonymkode: c2c8c...802 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #3 Skrevet 10. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du registrerte profilen med ditt telefonnummer, kommer den vel opp på lister over mulige kontakter man kjenner hos de som har lagret nummeret ditt? Anonymkode: c2c8c...802 Ja jeg måtte skrive inn telefonnr ... da er det altså det som har skjedd.... men dukket bare profilen opp på svigerfars snap da, eller vises telefonnummeret? Hvis nummeret viste så er jeg jo avslørt så det holder og må finne på en god unnskyldning på hvorfor jeg hadde profil under et annet navn😳😂 eller er jeg «safe» fordi svigerfar ikke kan finne ut hvem som eier kontoen? Anonymkode: edccc...91d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå