AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #1 Skrevet 10. november 2020 Jeg trenger litt tips i min livsstilsendring. Hva spiser dere i løpet av dagen/uken? Hva trener dere og hvor mye? Hva er kosen på lørdagen (hvis du har)? Har hatt et møkka kosthold hele livet og nå tar jeg endelig grep, men trenger dine beste tips 🤣 Anonymkode: be765...57b
Hr. Aktiv Skrevet 10. november 2020 #2 Skrevet 10. november 2020 Beste tips er å bli tynn nok og tren masse mageøvelser. 1
Summeer Skrevet 10. november 2020 #3 Skrevet 10. november 2020 (endret) Genetikken spiller mye rolle. Jeg er lav og har "stutte" muskler, så de blir fort synlige. Abs blir synlige når fettprosenten min er på ca 21-23% og under Endret 10. november 2020 av Summeer
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #4 Skrevet 10. november 2020 2 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Beste tips er å bli tynn nok og tren masse mageøvelser. hjelper ikke en pøkk, om kaloriinntaket er høyere enn forbruket. Anonymkode: 697fb...c37 1
LeneXCII Skrevet 10. november 2020 #5 Skrevet 10. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: hjelper ikke en pøkk, om kaloriinntaket er høyere enn forbruket. Anonymkode: 697fb...c37 Hvis du blir tynn, er jo ikke kaloriinntaket større enn forbruket 6
Hr. Aktiv Skrevet 10. november 2020 #6 Skrevet 10. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: hjelper ikke en pøkk, om kaloriinntaket er høyere enn forbruket. Anonymkode: 697fb...c37 Akkurat det er problemet ditt og ikke mitt. Jeg har skissert hvordan du får frem abs på den enkleste måten. 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #7 Skrevet 11. november 2020 Undres over hvorfor du vil ha "abs", som du kaller det. Svært få kvinner kan få synlige mageruter uten å ha veldig lav fettprosent. De fleste må ligge så lavt i fettprosent at de risikerer å minste menstruasjonen, og utvikle benskjørhet. Jeg hadde synlige mageruter en stund, og da opplevde jeg store forstyrrelser i menstruasjonssyklusen. Jeg måtte legge på meg litt mer fett, for å få orden på hormonene igjen. Så gå heller inn for å bli sunn og sterk og frisk, uten å hige etter noe som for de fleste kvinner ikke er et sunnhetstegn i det hele tatt. Anonymkode: fdb3b...e00
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 11. november 2020 #8 Skrevet 11. november 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg trenger litt tips i min livsstilsendring. Hva spiser dere i løpet av dagen/uken? Hva trener dere og hvor mye? Hva er kosen på lørdagen (hvis du har)? Har hatt et møkka kosthold hele livet og nå tar jeg endelig grep, men trenger dine beste tips 🤣 Anonymkode: be765...57b Alle kvinner og menn har "abs" eller magemuskler som det heter. De ligger der hos alle. Du må ha veldig lav fettprosent/underhudsfett for at magemusklene skal være synlige. Det er unaturlig at magemusklene er synlige. Hvorfor vil du ha synlige magemuskler? (Om jeg forstår deg riktig)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå