AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #1 Skrevet 10. november 2020 Lurer på hva folk tenker om den nye vaksinen jeg? 💉 Anonymkode: b62d5...7fe
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #2 Skrevet 10. november 2020 Jeg tror ikke jeg skal hive meg på den første bølgen som tar vaksinen. Er litt skeptisk til en vaksine som er laget under press og stress for å bli ferdig fortest mulig. Jeg tar ikke vanlig influensavaksine heller. Har hatt ordentlig influensa 2 ganger på 20 år. Etterhvert som koronavaksinen blir etablert i befolkningen og eventuelle bivirkninger blir kjent, så skal jeg vurdere å ta den. Var det ikke svineinfluensavaksinen som hadde en alvorlig bivirkning hos barn? Husker ikke hva lidelsen het, men den er sånn at man sovner overalt og til alle slags rare tider. Anonymkode: 64b70...5e3 1
Hoppetaujenta Skrevet 10. november 2020 #3 Skrevet 10. november 2020 Det vet vi først når alle bivirkningene slår ut i full blomst. Jeg sier pent neitakk til å være en forsøksrotte. 5
Pipaluk Skrevet 10. november 2020 #4 Skrevet 10. november 2020 Tror dere at den kan komme tidligere enn først antatt?
Robert Koch Skrevet 10. november 2020 #5 Skrevet 10. november 2020 Kom med den! Jeg erkjenner at selv om jeg vinner rotteracet, er jeg fortsatt bare en rotte. Forsøksrotte er også fint. (I realiteten er man ikke et testsubjekt når en vaksine har godkjent fase III-studier og er blitt godkjent for bruk). Jeg har ingen betenkeligheter med å motta denne vaksinen.
Pipaluk Skrevet 10. november 2020 #6 Skrevet 10. november 2020 Er det bare en vaksine som vi venter på? Kan det komme flere vaksiner som "synonynpreparater"?
Djungelvrål Skrevet 10. november 2020 #7 Skrevet 10. november 2020 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Det vet vi først når alle bivirkningene slår ut i full blomst. Jeg sier pent neitakk til å være en forsøksrotte. Titusenvis av mennesker har vært forsøksrotte for deg så det slipper du. 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #8 Skrevet 10. november 2020 Sier meg enig med de over, jeg er ikke vaksinemotstander men... best at andre tar den først 😊 👍 Synes også det er mistenkelig med all den 5gen Anonymkode: 507dd...e9f
Gjest Blondie65 Skrevet 10. november 2020 #9 Skrevet 10. november 2020 Jeg tar vaksinen dersom jeg får tilbud om det, men jeg kommer ikke til å presse meg foran i køen fremfor de som er i risikogrupper eller trenger den mer enn meg.
frogger Skrevet 10. november 2020 #10 Skrevet 10. november 2020 7 hours ago, AnonymBruker said: Husker ikke hva lidelsen het, men den er sånn at man sovner overalt og til alle slags rare tider. Narkolepsi?
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #11 Skrevet 10. november 2020 Tenker at det er derfor vi er syke. Anonymkode: e7df2...590
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå